וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן העביר מסר בפתיחת הכנות הנבחרת לזמביה ולקפריסין

14.11.2022 / 20:02

המאמן הלאומי הבהיר באימון הראשון לקראת שני משחקי הידידות כי לא רק היכולת תיבחן, אלא גם הגישה. פרץ וגלוך יערכו הופעות בכורה, כחלק מהרצון לחלק עומסים בסגל

סיכום אירועי היום בספורט, 14.11/ספורט1

נבחרת ישראל פתחה רשמית בהכנות לשני משחקי הידידות שלפניה באצטדיון בפתח תקוה, ביום חמישי נגד זמביה וביום ראשון מול קפריסין. כידוע, יהיו אלה שני משחקיה האחרונים של נבחרת ישראל לפני שייפתחו משחקי מוקדמות יורו 2024 בחודש מרץ, במהלכו תארח ישראל את קוסובו וכעבור שלושה ימים תתארח בשווייץ.

המאמן אלון חזן פגש היום את השחקנים בפעם הראשונה והבהיר להם בשיחות שונות כי מבחינתו מדובר בשני משחקים חשובים לקראת העתיד המצפה לנבחרת במוקדמות היורו. חזן נתן לשחקנים את התחושה שלא מדובר במשחקים לפרוטוקול בלבד, אלא במשחקים שבהם הוא רוצה לראות ולבחון את היכולות שלהם, אבל לא פחות גם את הגישה.

חזן מתכוון להתחשב במצב הפיזי של השחקנים. ידוע לנבחרת שיש לא מעט שחקנים, בעיקר ממכבי חיפה ומהפועל באר שבע אבל גם מקבוצות אחרות, שמגיעים לשני המשחקים הללו אחרי עומס גדול של משחקים בישראל ובאירופה ולכן מתכוון המאמן הלאומי לחלק את הדקות בין השחקנים בשני המשחקים, ולא להעמיס על מישהו מעבר למה שהוא יכול.

אוסקר גלוך, קשר מכבי תל אביב באימון הבכורה שלו בנבחרת ישראל. קובי אליהו
יקבל דקות ראשונות בנבחרת הבוגרת. אוסקר גלוך/קובי אליהו
דורון ליידנר שחקן נבחרת ישראל באימון. קובי אליהו
מתוכנן להמשיך בהרכב. ליידנר/קובי אליהו

חזן אמור להמשיך לשחק במערך דומה לזה ששיחק בעבר, 4-3-3, וקרוב לוודאי שבאחד המשחקים יפתח בשער עומרי גלזר ובמשחק השני ישחק דניאל פרץ, שממתין להופעת הבכורה בנבחרת הבוגרת. גם אוסקר גלוך שזומן לראשונה לנבחרת הבוגרת יקבל את הדקות שלו. מי שאמור להמשיך כמגן שמאלי הוא דורון ליידנר, על אף שהוא לא משחק באולימפיאקוס, אולם שומר על כושר משחק באולימפיאקוס ב'.

מהסגל יחסרו שחקנים רבים, בהם אופיר דוידזאדה ששוחרר השבוע בגלל פציעה וכן שון וייסמן שביקש היום להשתחרר מצמד המשחקים הקרובים ונענה בחיוב עקב סיבות אישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully