וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן שוחרר מסגל נבחרת ישראל בגלל סיבות אישיות

14.11.2022 / 14:31

החלוץ לא ישותף במשחקי הידידות נגד זמביה וקפריסין. בנבחרת לא אוהבים את הרעש התקשורתי בנוגע לזימונים: "הביקורות לא יעזרו"

סיכום אירועי היום בספורט, 14.11/ספורט1

נבחרת ישראל תתכנס היום (שני) ותערוך את האימון הראשון שלה לקראת צמד משחקי הידידות מול זמביה וקפריסין ב-17 וה-20 בנובמבר בהתאמה. מי שייעדר מצמד המשחקים הוא שון וייסמן, ששוחרר מהסגל לבקשתו, בשל סיבות אישיות.


בימים האחרונים היה הרבה רעש סביב הזימונים של המאמן אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון ונשמעו לא מעט ביקורות במישרין או בעקיפין. על ידי סוכני השחקנים או על ידי מקורבים. לשחקנים יובהר כי הדרך הזו של ביקורות מצד סוכנים או מקורבים אליהם, אינה מקובלת וכי שחקן לא יוכל לרחוץ בניקיון כפיו בטענה שהוא שתק והאנשים הקרובים אליו דיברו.

בנבחרת מצפים ששחקנים שמוזמנים או כאלה שנשארים בחוץ בזימון מסוים, יהיו לויאליים ויתמכו בחבריהם ובהחלטות של הצוות המקצועי. בנבחרת מצפים ששחקנים יידעו לשלוט בהתבטאויות שיוצאות מהגורמים הקרובים אליהם על מנת לא להעכיר את האווירה ולא לפגוע במרקם החברתי בתוך הנבחרת.

"מי שחושב שהפעלת לחץ על ידי סוכן או גורם מקורב אחר, תעשה את העבודה, לא מבין שהיא תעשה בדיוק ההפך. ביקורות של סוכנים לא יעזרו", אמר הבוקר גורם הקשור לנבחרת ישראל. "הצוות המקצועי בראשות אלון חזן ויוסי בניון לא צריך להוכיח את המקצועיות והיושרה שלו. כל ההחלטות מתקבלות אחרי שיקול דעת ומחשבה ומי שחושב שהוא יעשה טוב לשחקן שלו כשידבר נגד ההחלטות, טועה בגדול".

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
"כל ההחלטות מתקבלות אחרי שיקול דעת ומחשבה". חזן ובניון/ברני ארדוב

ישראל תארח את זמביה ב-17 בנובמבר בשעה 20:30 בפתח תקוה ואת קפריסין ב-20 בנובמבר בשעה 18:30, גם כן בפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully