וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצע את כוכב מרוקו, הוזמן לנבחרת צרפת וספג מתקפה גזענית

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 15:38

סיפור יוצא דופן מצרפת: אקסל דיסאסי מנע את חלום המונדיאל מאמין חאריט וגם זלזל בפציעה שלו. כמה שעות לאחר מכן נקרא ע"י דשאן

סיכום אירועי היום בספורט, 14.11/ספורט1

אקסל דיסאסי שזומן היום (שני) לנבחרת צרפת למונדיאל 2022, ניצב תחת מתקפה קשה - בחלקה גזענית - מצד אוהדי נבחרת מרוקו. הרקע: סיפור יוצא דופן מהיממה האחרונה.

הכול החל אתמול במשחק בין מונאקו למארסיי, שאחריו יצאה הליגה הצרפתית לפגרה. בדקה ה-62 דיסאסי, בלם מונאקו, הקדים את חאריט שנשלח בכדור עומק והרחיק, אבל בדרך השניים התנגשו רגל ברגל. בעוד הצרפתי התאושש במהירות יחסית, חאריט נותר על הקרקע, זועק מכאבים.

שחקני מארסיי הבינו במהרה את המצוקה ומתאו גנדוזי זירז את אנשי הצוות הרפואי להיכנס לטפל בחברו לקבוצה. מצלמות הטלוויזיה גם קלטו את דימיטרי פאייה ההמום עומד בצדי המגרש עם ידיו על הראש. חאריט, שחקן נבחרת מרוקו, פונה על אלונקה וכבר אז אפשר היה להבין בדיעבד שהוא יחמיץ את המונדיאל.

שחקן מארסיי אמין חאריט. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
חאריט זועק על כר הדשא אמש/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

דיסאסי התראיין בסיום המשחק, האשים את השופט בהפסד 3:2 וכשנשאל בנוגע לחאריט, אמר: "אני מצטער, אבל זו לא אשמתי. אנחנו לא מתעסקים פה בריקוד, אלא בכדורגל. זה ספורט עם מגע".

היום ההגיעה התפנית הכמעט מתבקשת. חאריט עבר בדיקות שאימתו את החשש הגדול: קרע ברצועה הצולבת, כשהמשמעות היא שהוא גמר את העונה וכמובן לא ישחק במונדיאל. כמעט באותו זמן, התקבלו החדשות על כך שפרסנל קימפמבה פצוע ולא יוכל לשחק בגביע העולמי ושדיסאסי זומן במקומו. פחות מ-24 שעות לפני כן חאריט היה ברשימות לקטאר ודיסאסי תכנן את החופשה, ואז הגלגל התהפך לחלוטין.

בעקבות הפגיעה (הלא מכוונת יש להדגיש) - בעיקר בשל הדברים שאמר אחריה - דיסאסי הפך היום מטרה למתקפות קשות של אוהדי נבחרת מרוקו שקיללו אותו ברשתות ושלחו לו איחולים קשים, בין היתר על רקע צבע עורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מונאקו אקסל דיסאסי ליד שחקן מארסיי אמין חאריט. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
שחקן מונאקו אקסל דיסאסי ליד שחקן מארסיי אמין חאריט/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

מרוקו תשחק בבית ו', שם היא תפגוש את בלגיה, קרואטיה וקנדה. המאמן וואליד רגראגי עדיין לא הודיע מי יחליף את מספר 10 שלו, שכבר שיחק עם מרוקו במונדיאל 2018. צרפת תשחק בבית ד' ותפגוש בו את דנמרק, אוסטרליה וטוניסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully