וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן עם שער ניצחון בקפריסין, דסה בישל בדרבי של מוסקבה

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 23:24

הישראלי של א.א.ק לרנקה קבע 0:1 על א.א.ל לימסול עם שערו השישי בשבועיים האחרונים. מגן דינמו בישל ב-1:2 על צסק"א. ניצחונות גם לנאתכו ובריבו

תקציר: אנדרלכט - גנק 2:0/ספורט1

עומרי אלטמן המשיך בכושר ההבקעה הנהדר שלו מהתקופה האחרונה כשהעניק הערב (ראשון) לא.א.ק לרנקה ניצחון ביתי 0:1 על א.א.ל לימסול במסגרת המחזור ה-11 בליגה הקפריסאית. שחקן נבחרת ישראל שמר על מקומו בהרכב ומצא את הרשת בדקה ה-65 עם הרביעי שלו העונה בליגה והשביעי בכל המסגרות, אחרי שדהר בצד שמאל ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה ונכנס פנימה. אלטמן הוחלף בדקה ה-84, א.א.ק עלתה למקום השלישי - מרחק שבע נקודות מהמוליכה המפתיעה פאפוס.

* אלי דסה (90 דקות) בישל לראשונה מאז הגיע לדינמו מוסקבה, ועוד בניצחון היוקרתי 1:2 בדרבי על צסק"א מוסקבה. המגן הימני הכין בדקה ה-63 לקמרוני מומי אנגמאלו שהעלה ל-0:2, כשצסק"א רק צימקה שתי דקות לאחר מכן. שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים ודינמו גם החמיצה פנדל בדקה ה-81, אבל בכל זאת חלפה על פני יריבתה ועלתה למקום הרביעי בליגה הרוסית.

* רגע לפני שגם הוא חובר לנבחרת ישראל לקראת משחקי הידידות מול זמביה וקפריסין, תאי בריבו שיחק 64 דקות בהרכב וולפסברגר, שניצחה 0:1 בחוץ את אוסטריה וינה. שער של החלוץ הישראלי נפסל בגלל משחק מסוכן בדקה ה-38 ובהמשך ה-VAR התערב פעם נוספת ופסל שער לאורחת, שקטעה רצף של חמישה הפסדים בליגה האוסטרית בזכות שער של תיירנו באלו המחליף (81). מתן בלטקסה נותר על ספסל המארחת.

* ביברס נאתכו השלים 90 דקות במדי פרטיזן בלגרד, שניצחה 0:1 בבית את נובי פזאר משער של המחליף הצעיר נמניה יוביץ' בדקה ה-72. פרטיזן מפגרת ב-10 נקודות אחרי הכוכב האדום שמוליכה בבטחה את טבלת הליגה הסרבית. נאתכו הוא סגן מלך השערים עם 10 עד כה.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט ושיחק 65 דקות בהפסד הביתי 2:0 למוליכה הבלגית גנק, שיצאה לפגרה עם 10 נקודות יתרון בפסגה. אנדרלכט המאכזבת רק במקום ה-11 ועם שמונה הפסדים ב-16 משחקים.

צפו בשער של עומרי אלטמן

* צליל נחמיה שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בניצחונה הביתי של הגלמן 0:2 על סודובה בליגה הליטאית. קבוצתו עלתה למקום השני.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד ב-1:5 הביתי על אקסלסיור. הקבוצה מרוטרדם ניצלה את ההפסד של פ.ס.וו איינדהובן והתיקו של אייאקס כדי לעלות לפסגה ההולנדית עם שלוש נקודות יתרון על פני שתי יריבותיה.

* מקסים פלקושצ'נקו נותר על הספסל של הונבד בהפסד הביתי 2:0 למוליכת הליגה ההונגרית פרנצווארוש. הונבד במקום ה-11 שממנו יורדים ליגה.

* בוריס קליימן סופסל לראשונה העונה בליגה היוונית וראה מהצד את מחליפו מאטיץ קוטניק הסלובני נכנע לשני פנדלים וסופג עוד אחד בהפסד החוץ של וולוס 3:0 לפאוק סלוניקי. וולוס ירדה למקום החמישי בליגה היוונית.

* סטנדרד ליאז', ללא אושר דוידה, הפסידה בביתה 3:2 לאוניון סן ז'ילואז וירדה למקום השביעי בליגה הבלגית.

* דני גרופר נעדר מהסגל של לודוגורץ, שסיימה ב-1:1 ביתי מול צסק"א סופיה 1948 ונותרה מרחק חמש נקודות מהפסגה הבולגרית, שם ניצבת צסק"א סופיה שגם שיחקה שני משחקים יותר.

* לכיה גדנסק, ללא ג'ואל אבו חנא הפצוע, הפסידה בבית 3:1 לפיאסט גליביצה וירדה אל מתחת לקו האדום בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully