וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכבים עמדו במשימה הכי חשובה - לא להיפצע". אנחת רווחה בפריז

פ.ס.ז' יצאה לפגרת המונדיאל עם 0:5 קליל על אוקזר, גאלטייה הודה: "אף אחד לא חשש לשחק, אני דאגתי יותר מכולם"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.11/ספורט1

"אלה היו צהריים מושלמים". כך סיכם המאמן כריסטוף גאלטייה את המשחק האחרון של פריז סן ז'רמן לפני פגרת המונדיאל, שהסתיים ב-0:5 קליל בבית על אוקזר. ליאונל מסי, ניימאר, וקיליאן אמבפה נכללו בהרכב והלחיצו רבים בארגנטינה, ברזיל, צרפת ואפילו בקטאר, אך השלושה יצאו ללא פגע שבוע לשריקת הפתיחה של גביע העולם.

בעוד מסי וניימאר הוחלפו בדקה ה-75, חבריהם הצרפתי השלים 90 דקות על כר דשא, והמאמן הסביר בסיום המשחק את המניעים לכך שבחר להציב את שלושתם בהתקפה מול היריבה מהתחתית.

"כל השחקנים רצו לשחק", אמר גאלטייה, "אף אחד לא היה מודאג מהסמיכות למונדיאל, כנראה אני הייתי יותר מוטרד מכולם ובגלל זה הוצאתי את ניימאר ומסי. אמבפה נשאר על המגרש, אבל הוא בסך הכל בן 23. השבוע ניימאר יצא באמצע אימון ומסי חזר מעומס".

קיליאן אמבפה חוגג שער של פריז סן ז'רמן עם נונו מנדש. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
מוכן למונדיאל. אמבפה חוגג/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

גם ב"RMC" הסכימו כי עם כל הכבוד להגדלת הפער בפסגה לחמש נקודות, "המשימה החשובה ביותר של הכוכבים במשחק הייתה לא להיפצע, והם עמדו בה נגד אוקזר שלא הייתה מסוגלת לאיים עליהם".

הבלם פרסנל קימפמבה, שנכלל בסגל צרפת למונדיאל וקיבל הפעם 15 דקות כשזה משחקו השלישי מאז התאושש מפציעה, אמר בסיום: "התחושה טובה, קיבלתי הזדמנות לשחק עוד כמה דקות. אני חושב שאני בקצב טוב, הכנתי את עצמי כראוי. נכון שהיו לי רגעים לא פשוטים עם הפציעות האלה, אבל חזרתי לשחק וזה אומר שהכול בסדר. נתתי את המקסימום כדי לחזור, והצלחתי. לשחק 90 דקות כרגע? לא בעיה מבחינתי, הכול בראש. המונדיאל נמצא במחשבות שלנו כבר זמן רב. הייתה לנו מחויבות בקבוצה, סיימנו בצורה יפה את החלק הראשון של העונה ועכשיו הפוקוס עובר לנבחרת. יש לנו מאגר שחקנים אדיר, לכן אני לא מודאג מהפציעות. יש הרבה איכות בנבחרת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully