וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמסה חמסה: פ.ס.ז' דרסה 0:5 את אוקזר, הכוכבים נותרו בריאים

שבוע לפני המונדיאל, מסי וניימאר שיחקו 75 דקות ופתחו לצד אמבפה. מנדש בישל לצרפתי ולסולר, שהכין לחכימי. שער ובישול לאקיטיקה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.11/ספורט1

שבוע לפני פתיחת המונדיאל, פריז סן ז'רמן קיימה היום (ראשון) את משחקה האחרון לפני הפגרה והביסה 0:5 את אוקזר בפארק דה פראנס, במסגרת המחזור ה-15 בליגה הצרפתית. ליאונל מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה לקחו סיכון כשפתחו בהרכב רגע לפני הטורניר בקטאר, אבל נותרו בריאים לשמחת הנבחרות שלהם. החלוץ הצרפתי גם היה הראשון לכבוש, ואחריו הגיעו שערים של קרלוס סולר, אשרף חכימי, רנאטו סאנצ'ס והוגו אקיטיקה, כשהאחרון והספרדי גם הוסיפו בישולים ונונו מנדש הכין את שני השערים הראשונים.

המוליכה החזירה את הפער בפסגה לחמש נקודות מלאנס השנייה, בתום משחק הליגה ה-29 ברציפות שלה בבית בו היא לא מפסידה (ארבעה מתוכם הסתיימו בתיקו). הייתה זו הפעם השמינית במפעל העונה בה פריז סן ז'רמן מבקיעה שלושה שערים ומעלה במשחק, אך סביר להניח שהמאמן כריסטוף גאלטייה יהיה מרוצה יותר מכך שקבוצתו שמרה על רשת נקייה, לאחר שספגה לפחות פעמיים בשני משחקיה הקודמים בפארק דה פראנס (2:7 על מכבי חיפה ו-3:4 על טרואה).

במחצית הראשונה נראה היה שהפריזאים כבר חושבים רק על פגרת המונדיאל שבדרך, שכן הם בעטו רק פעמיים לעבר השער - הכמות הכי נמוכה שלהם בליגה ב-45 הדקות הראשונות מאז מאי 2021, אולם אחרי ההפסקה הגיע מבול של ארבעה שערים וכך פריז סן ז'רמן הבטיחה לעצמה מאזן של מעל 40 נקודות בתום 15 מחזורים בפעם החמישית בהיסטוריה, כאשר היא היחידה בצרפת שעשתה הישג כזה.

שחקני פריז סן ז'רמן בחימום: קיליאן אמבפה, ניימאר, ליאונל מסי. FRANCK FIFE / AFP, GettyImages
לקחו סיכון, שבוע לפני המונדיאל. מסי, ניימאר ואמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE / AFP
קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
סידר יתרון מוקדם. קיליאן אמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

מהלך המשחק

דקה 11: גול, 0:1 לפריז סן ז'רמן! ניימאר נגע ביד, אבל המהלך נמשך ואז מסי הקפיץ למנדש, שהשאיר לאמבפה כדי שהאחרון ידחוק מקרוב את הכדור פנימה.

דקה 51: גול, 0:2 לפריז סן ז'רמן! מנדש גבר על ז'ולי במאבק על הכדור, ופרץ באגף שמאל אל תוך הרחבה לפני שבישל לסולר, שהכפיל את היתרון בנגיחה.

דקה 57: גול, 0:3 לפריז סן ז'רמן! מסירת עומק נפלאה של סולר שלחה את חכימי לאחד על אחד מול השוער קוסטיל, המרוקאי לא התבלבל ושלח את זה לרשת.

שחקן פריז סן ז'רמן, קרלוס סולר, חוגג עם נונו מנדש. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
שער ובישול לסולר, שני בישולים למנדש/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP
שחקן פריז סן ז'רמן, מרקו וראטי, חוגג עם אשרף חכימי ליד סרחיו ראמוס. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
טיול קליל לפריז סן ז'רמן לפני הפגרה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

דקה 66: מסי ניסה בעיטה מהזווית האהובה עליה בקצה הרחבה, אבל הכדור רק פגע בעמוד בדרך החוצה.

דקה 81: גול, 0:4 לפריז סן ז'רמן! אקיטיקה המחליף מצא את סאנצ'ס שגם הוא עלה מהספסל, הפורטוגלי הצטרף לחגיגה.

דקה 84: גול, 0:5 לפריז סן ז'רמן! הבלם ז'אנבייר החליק בתוך הרחבה, אקיטיקה חטף וכבש בקלות את השער החמישי. ז'אנבייר, אגב, נפצע במהלך ופונה על אלוקה כשאוקזר כבר אחרי חמישה חילופים.

כשהליגה הצרפתית תחזור מפגרת המונדיאל, פריז סן ז'רמן תשחק בבית נגד שטרסבורג ב-28 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully