וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "אין קבוצה שיוצרת כמות מצבים כמונו". על השיפוט: "ידענו שיהיו בעיות"

מאמן מכבי תל אביב מרוצה לאחר ה-0:1 הדרמטי על הפועל חיפה, גיבה את שחקניו אבל שלח עקיצה לשמואלביץ' ב-VAR שלא אישר את הגול של זהבי. אחיו של זהבי רמז שהשופטים מעדיפים את מכבי חיפה. רוני לוי: "הפסד הכי אכזרי"

אנחת רווחה אדירה נשמעה הערב (שבת) בבלומפילד לאחר שער הניצחון של ג'ורג'ה יובאנוביץ', שהעניק למכבי תל אביב 0:1 סופר-דרמטי על הפועל חיפה בדקה ה-98. הצהובים צימקו את הפער ממכבי חיפה לנקודה והעבירו את הלחץ למוליכה שתארח מחר את הפועל תל אביב, לפני סיום הסיבוב הראשון בליגת העל והיציאה לפגרת המונדיאל.

הפועל חיפה הייתה קרובה להשיג נקודה יקרה, אבל רשמה הפסד שני ברציפות ובמאזנה רק שער אחד מאז מינויו של רוני לוי. הקבוצה חסרה בגלל פציעות את חלוציה אלון תורג'מן ושובל גוזלן, שסובל מקרע ברצועה האחורית וצפוי להיעדר כשלושה חודשים.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב עם השוער דניאל פרץ. דני מרון
גיבור הניצחון. ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם דניאל פרץ/דני מרון

ולאדן איביץ' סיכם ופנה למראיין רענן ברנובסקי, שבו "נזף" בריאיון הקודם עמו: "מה אני יכול להגיד? להגיד שוב שלא שיחקנו טוב? כמו במשחק הקודם?". לדברי המאמן, "אין אף קבוצה בליגה שיוצרת כמות מצבים כמונו. אני חושב שב-2-3 משחקים האחרונים הגענו ל-50 מצבים... אין לי מה להגיד על השחקנים. הם עובדים קשה, הם מייצרים, הם מכינים את עצמם לניצחונות. לפעמים יש חוסר מזל, לפעמים יש החמצות מדהימות, זה נורמלי. אבל זה המשחק. תאמין לי שהם לא מרגישים טוב אחרי משחקים כאלה. אני מאוד מרוצה מהם, מהמנטליות ומהרצון שלהם לנצח. יש לשחקנים שלנו אופי".

על ההחמצות: "לחלוץ חשוב לכבוש. החמצנו הרבה הזדמנויות, אבל יש להם הרבה שערים. פספסנו נקודות בלי סיבה מוצדקת, אבל זה חלק מהמשחק. תאמינו לי שאני מרוצה שכשאנחנו מגיעים להזדמנויות. המשחק היום היה יכול להסתיים גם ב-0:0. אבל מי שמבין כדורגל יודע שזו תוצאה ריאלית".

על הסיבוב שהסתיים: "יכולנו לעשות טוב יותר, אבל חשוב לזכור שזו קבוצה אחרי שנתיים לא מוצלחות. לבנות קבוצה, עם שחקנים חדשים, זה לא קל, לייצר מנטליות. אני מרוצה כי משחק כמו היום יכול לתת לנו כוח, אני מרוצה עבור האוהדים שלנו. אני חושב שהם נהנו היום כי הגענו להרבה מצבים.

"אי אפשר לנצח כל משחק 0:5 או 0:6 כמו שעשינו בתחילת העונה. אחרי שנתיים לא מוצלחות ולבנות קבוצה עם שחקנים חדשים זה לא קל. יש הרבה מה לשפר וזה לא קשור לתוצאה. אנחנו רוצים לשפר הרבה דברים, אנחנו קבוצהשרוצה כל הזמן להשתפר. כל אחד מהשחקנים רוצה להתקדם ולהשתפר, כל אחד מהם יכול להיות טוב יותר".

על הצרידות שלו אמר: "יש הרבה מתח במשחק, לפעמים אתה צועק, וזה נורמלי. חשוב מאוד שיצאנו לפגרה עם ניצחון, ונהיה חייבים להיות מוכנים לחלק השני של העונה".

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שכבש את שער הניצחון המאוחר: "משחק קשה. כבשנו פעמיים גם במחצית הראשונה, אבל ה-VAR פסל לנו ואחר כך זה נהיה קשה יותר ויותר. הגענו לכל כך הרבה מצבים והחמצנו, אבל בסופו של דבר ניצחנו וזה מאוד חשוב. ההחמצות שלי? אפשר להסתכל על זה גם אחרת - שאני מגיע להרבה מצבים וזה דבר טוב. המונדיאל? אני לא מאוכזב מכך שאני לא בסגל. הייתי בסגל המורחב וזו כבר פריבילגיה".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב/דני מרון
ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם ערן זהבי שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם ערן זהבי שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

במכבי תל אביב התרעמו על פסילת השער של ערן זהבי, ולא השתכנעו שהשחקן אכן היה בנבדל. במסיבת העיתונאים איביץ' נשאל על כך שאיתן שמואלביץ' היה זה שהרחיק אותו בבאר שבע והערב לא אישר את הגול כשופט VAR: "אתם יכולים לשאול את יואב זיו. אמרתי לו לפני המשחק שיהיו בעיות עם שופט הואר". אגב, גם אחיו של ערן זהבי, אבי זהבי, צייץ אחרי הפסילה רמיזה על כך שמכבי חיפה זוכה ליחס מועדף על ידי השופטים: "שאלה, אם כובש השער היה לובש חולצה ירוקה, היה שער חוקי? חבר לידי שואל".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. דני מרון
"נעבוד על משחק ההתקפה". רוני לוי/דני מרון

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה: "נכנסו למשחק רע מאוד. אולי בגלל שנחנו יום אחד פחות, אחרי שהשחקנים נתנו עבודה טובה נגד מכבי חיפה. ככל שהמשחק התקדם השתפרנו. להפסיד בדקה כזו זה הכי אכזרי, אבל השחקנים נתנו הכול".

לוי המשיך: "היו לנו הרבה החלטות רעות מאוד בחלק הקדמי. הגענו למצבים כשהיריב חשוף, למצבים שרצינו בעומק ההגנה, אבל המסירה האחרונה, קבלת ההחלטות, היו פחות טובות. אני מאמין שככל שיעבור הזמן, העניין הזה ישתפר".

על הפגרה אמר מאמן הפועל חיפה: "נעבוד הרבה מאוד על משחק ההתקפה, אנחנו לא מגיעים למספיק הזדמנויות, לא כובשים מספיק. נצטרך להשתפר המון בהיבט הזה".

תמיר גלזר סיכם: "הפסד כואב. עשינו פה משחק טוב, אני חושב שהיינו אפילו צריכים לנצח אם היינו יותר מרוכזים בשליש האחרון. אנחנו צריכים להפסיק להסתפק במחמאות ולהביא נקודות. רוני הגיע ועשה סדר, אנחנו נראים יותר טוב מבחינה הגנתית, יותר מחויבים ואני מאמין שאחרי הפגרה נראה הפועל חיפה אחרת. נוצרה לי תדמית של שחקן קשוח במיוחד, אגרסיבי מאוד, ואני מקווה שהסטיגמה הזו תשתנה. אני לא רוצה לפצוע אף אחד ורק רוצה לעשות טוב".

על האח דן גלזר: "אנחנו תמיד מפרגנים אחד לשני, גם האח הנוסף, ההתאום שלי עמית. אני מפרגן למכבי תל אביב על שלוש הנקודות ומסתכל עלינו, נמשיך הלאה".

משחקי ראשון ושני בליגת העל:

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully