וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מחליט איך אני עונה": צפו בריאיון העצבני של ולאדן איביץ'

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 23:51

דווקא לאחר ה-0:3 של הפועל ירושלים, נראה מאמן מכבי תל אביב טעון וענה בקצרה בריאיון בספורט1: "חשבת שבשבת זו היתה מכבי הכי גרועה בשנים האחרונות?". גם זיו אריה ניסה לסגור חשבון: "אתם ניפחתם בלון ויכולים גם לפוצץ אותו"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב הגיעה הערב (שלישי) לטדי בלחץ גדול, אך יצאה ממנו עם קצת אוויר לנשימה. הצהובים חזרו להיראות כמו מועמדים לאליפות, הביסו את הפועל ירושלים 0:3 וצימקו את הפער ממכבי חיפה לנקודה אחת, לפחות באופן זמני. ג'ורג'ה יובאנוביץ' פיצה על ההחמצות שלו כשפרץ את השכר (40), ערן זהבי הכפיל בכדור חופשי נאה (64), ואייל גולסה שם את הדובדבן על הקצפת (68). הקבוצה של ולאדן איביץ' תקווה להמשיך במומנטום כשתפגוש ביום שבת את הפועל חיפה, בתקווה לצאת לפגרה בטעם טוב. הקבוצה של זיו אריה עם הפסד שני רצוף ושלישי בארבעת משחקיה האחרונים, מה שיאפשר להפועל חדרה להיצמד אליה במקום הרביעי.

ולאדן איביץ' הגיע עצבני מהרגיל לריאיון סיום המשחק, ונראה טעון על רקע הריאיון עם עוזרו מילוש וסלינוביץ' אחרי התיקו המאכזב ביום שבת עם סקציה נס ציונה. "העוזר שלי אמר לך בשבת שאנחנו לא מסכימים עם מה שאמרת, שזאת המכבי הכי גרועה בשנתיים-שלוש האחרונות... אם אתה מאמין בזה, כשיצרנו 15 מצבים, אתה טוב בניתוחים שלך למשחק", אמר איביץ' למראיין רענן ברנובסקי, ומאותו הרגע ענה בקצרה מאוד על השאלות.

צפו בריאיון העצבני

צפו: מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' עצבני בריאיון שאחרי המשחק/ספורט1

כשנשאל מה היו ההבדלים בין הניצחון המשכנע הערב וה-1:1 בשבת, השיב: "לא היה היום הבדל גדול בין היום ליום שבת". כשנשאל האם הוא מרוצה מהשחקנים ששילב בהרכב, אמר: "כן". לסיום, כשנשאל האם הוא לא רוצה להתראיין, אמר: "אני מחליט איך אני עונה", ונטש את העמדה.

לאחר מכן אמר במסיבת העיתונאים: "אני מרוצה מההופעה. מרוצה מהגישה מהשנייה הראשונה ועד השנייה האחרונה של המשחק". המאמן נשאל לגבי התוכניות של מכבי תל אביב לפגרת המונדיאל המתקרבת וענה: "כן, עשינו תוכניות, אנחנו לא רוצים לדבר עדיין על זה אבל אני בטוח שאתם תדעו על כך כשיגיע הזמן". לסיום נשאל מדוע אוסקר גלוך לא שיחק הערב ואמר: "זה חלק מהרוטציה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
טעון מהרגיל. איביץ'/דני מרון

מנגד, המאמן המפסיד זיו אריה סיכם ואמר: "לא יכולנו לפתוח בהרכב הרגיל שלנו, מכל מני אילוצים כאלה ואחרים. ניסינו משהו אחר. ידענו שמכבי יבואו רעבים וטורפים, לא הגבנו לזה טוב כל כך. המעברים שלהם היו קלים, הצלחנו להגיע איכשהו לדקה 40 ב-0:0 ואז קיבלנו שער רך. חבל מאוד על זה. פתחנו טוב את המחצית השנייה ואז קיבלנו שער שני מטופש. קצת התייאשנו אחרי השער השני, ספגנו שוב וזה נגמר. זה לא מנטלי, זה עניין של כדורגל. יש למכבי יותר כלים, לא הצלחנו להגיב לדברים שהם עשו. עם כל הכבוד לעונה ולמה שאנחנו עושים, מכבי תל אביב זה עדיין אתגר מבחינתנו.

על המיקום של הפועל ירושלים בצמרת: "אין לי מושג מי ניפח את הבלון שלנו, מעולם לא אמרתי שאנחנו קבוצת צמרת. אתם ניפחתם בלון ויכולים גם לפוצץ אותו, אין לי שום בעיה. הפועל ירושלים רוצה להתקדם ולשחק כדורגל חיובי, לא להיות איפה שהייתה בעונה שעברה. על זה הצהרנו, זה מה שרצינו".

גוני נאור הוסיף: "ניסינו תכנית משחק מסוימת וזה לא עבד. שינינו והיו לנו דקות טובות, אבל הגול השני קצת הרס את התכנית. אין מה לעשות, נמשיך הלאה. לא חושב שהייתה התפרקות. המשכנו לשחק וניסינו לחזור למשחק, לצערי זה לא קרה, אבל לא נשברנו ולא ויתרנו. אין זמן למשברים ואופוריות, אנחנו עם הפנים לריינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully