וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן וצ'לסי לוחצות: המרדף אחר ילד הפלא אנדריק

עודכן לאחרונה: 12.11.2022 / 9:13

אלופת צרפת כבר הציעה 45 מיליון יורו, נדחתה ומערבת את ניימאר, הבלוז מנסים לשכנע וכמובן שגם ריאל מדריד וברצלונה בתמונה

אנדריק מבקיע שער גדול/מתוך טוויטר

הקבוצות הגדולות ביבשת ממשיכות במרדף שלהן אחר ילד הפלא של הכדורגל הברזילאי, אנדריק. לפי ESPN, פריז סן ז'רמן הגישה לפלמייראס הצעה של 45 מיליון יורו על החלוץ בן ה-16 - אך נדחתה באופן מיידי. נציגיו של היהלום הבהירו לאלופת צרפת שיהיו מוכנים להמשיך במגעים, אך רק אם פריז תשלם את סעיף השחרור של השחקן - 60 מיליון יורו.

קבוצת הפאר הצרפתית נמצאת בקשר עם משפחתו של אנדריק כבר זמן מה, ואפילו ביקשו מניימאר ליצור קשר כדי להבטיח את השלמת העסקה. גם צ'לסי בתמונה, לאחר שאירחה את השחקן ומשפחתו במתחם האימונים ושלחה את טיאגו סילבה כדי להעמיק את הקשר. בסביבתו של אנדריק הודו כי חלומו הגדול ביותר הוא לשחק בפרמיירליג, אם כי העניין שמגלות בו ריאל מדריד וברצלונה רק הולך וגובר.

בגיל 16, שלושה חודשים וארבעה ימים, הפך אנדריק לכובש הצעיר בתולדות פלמייראס. מאז שרשם את הבכורה שלו בבוגרים בחודש שעבר, כבש שלושה שערים ובישל אחד נוסף. יש לציין שהוא יוכל לעזוב לאירופה רק ב-2014, אחרי יום הולדתו ה-18.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"אני הייתי לוקח את אנדריק למונדיאל", אמר השבוע רונאלדו. "אני חושב שהוא בחור צעיר עם עתיד מזהיר לפניו, אבל הוא כבר עכשיו משחק כמו מקצוען. זו הייתה יכולה להיות חוויה יוצאת דופן עבורו ועבור העתיד של נבחרת ברזיל".

בברזיל כבר דאגו להשוות את הכוכב הצעיר לרונאלדו, רומאריו, ניימאר ואדריאנו. "אני לא מתעסק בשמועות", אמר לתקשורת הצרפתית לאחרונה. "אני יודע שאני רוצה לשחק באירופה, אז אצטרך לשחק טוב בברזיל. אני צופה בליגת האלופות, בפרמיירליג, בלה ליגה, בליגה הצרפתית, בבונדסליגה. אני אוהב ללמוד מהכוכבים ולחקות אותם, אבל אין לי קבוצה אהובה".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully