וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן שחסר לרונאלדו בסגל ברזיל: "זימון שהיה עוזר לנו בעתיד"

חלוץ העבר, שנמנה על סגל הסלסאו בגיל 17 והיה שותף לזכייה במונדיאל ב-1994, ביקר את החלטת טיטה וקודמיו שלא לקחת איתם את כוכבי העתיד כפי שעשו איתו ועם קאקה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11/ספורט1

ברזיל סוערת ביממה שאחרי הכרזת הסגל למונדיאל. טיטה פרסם אתמול (שני) את רשימת 26 השחקנים שייצאו לקטאר בניסיון להשיב את הגביע העולמי לסלסאו לראשונה מאז 2002 ובין הנעדרים נמצאים כוכבים כמו רוברטו פירמינו מליברפול, אבל רונאלדו האגדי, חלוץ העבר שהוביל את ברזיל לזכייה האחרונה שלה, החליט להפנות זרקור דווקא לכיונו של שחקן 16 שעל ידי רבים נחשב לדבר הגדול הבא.

"אל פנומנו", כיום בין השאר בעלי ריאל ויאדוליד שבה משחק שון וייסמן, טען שטיטה היה צריך לזמן לסגל את אנדריק בן ה-16, חלוץ פלמייראס שכבר זכה לכינוי "ילד הפלא הברזילאי" ששמו כבר נקשר עם מעברים למועדוני הפאר ובהם ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן ונציגות מנצ'סטר, סיטי ויונייטד.

אנדריק, חלוץ פלמייראס. Alexandre Schneider, GettyImages
טיטה הותיר אותו מחוץ לסגל. אנדריק/GettyImages, Alexandre Schneider

"כולם מתלוננים על כך שגם גאביגול לא זומן, אבל אם יש שחקן אחד שצריך לזמן אותו לסגל בידיעה שהוא ככל הנראה לא ישותף או מעט מאוד, אבל צריך להיות בסגל, אני הייתי לוקח את אנדריק", אמר רונאלדו שזומן לראשונה לנבחרת ברזיל ב-1994, אז היה בן 17 והיה שותף לזכייה של הסלסאו בגביע העולם על אף שלא שותף אפילו לדקה במהלך התחרות.

אנדריק הבקיע העונה בפלמייראס שלושה שערים ובישל אחד נוסף בחמש הופעות בליגה הברזילאית ובנבחרת ברזיל עד גיל 17 כבש חמישה שערים בארבעה משחקים מאז שזומן לראשונה באפריל, ועל כך אמר רונאלדו: "אני חושב שהוא בחור צעיר עם עתיד מזהיר לפניו, אבל הוא כבר עכשיו משחק כמו מקצוען. זו הייתה יכולה להיות חוויה יוצאת דופן עבורו ועבור העתיד של נבחרת ברזיל", הוסיף "אל פנומנו".

כשנשאל רונאלדו כיצד הדבר יכול היה לתרום לברזיל, השיב: "אני מרגיש שזה משהו שחסר לנבחרות שלנו בשנים האחרונות. ב-2010 דונגה לא לקח את ניימאר לדרום אפריקה, אבל ב-94 קרלוס אלברטו פריירה לקח אותי וב-2002 סקולארי זימן את קאקה (ששיחק 25 דקות בלבד באותו מונדיאל). זה חשוב לעתיד ואני חושב שאנדריק יכול היה להיות בסגל".

יש לציין שהסגל של ברזיל שופע בשחקני התקפה, כשברשימה נכללים בין השאר אנטוני ממנצ'סטר יונייטד, רישרליסון מטוטנהאם, גבריאל מרטינלי וגבריאל ז'סוס מארסנל וכמובן גם ראפיניה מברצלונה ושחקני ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור ורודריגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully