וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה התעורר בהיעדרם של הכוכבים, אבל מה שיקרה כשהם יחזרו "מדאיג"

אבדיה קיבל צ'אנס לבוא לידי ביטוי על רקע הפציעות של ביל ופורזינגיס, אבל המספרים מסבירים מדוע הקושי ההתקפי כאן כדי להישאר. לפחות בהגנה הוא כבר באנקר: "מנסה לעשות את זה בכל לילה"

קליפ סיכום היום בספורט, 11.11/ספורט1

דני אבדיה מראה סימני חיים. הלילה (בין חמישי לשישי) קלע הפורוורד הישראלי לראשונה העונה בספרות כפולות, כשסיים עם 12 נקודות בניצחון המפתיע של וושינגטון על דאלאס, 105:113. הוויזארדס התייצבו למשחק מול לוקה דונצ'יץ' הלוהט, שפתח את העונה בסערה, כשהם ללא שני הכוכבים של הקבוצה בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס.

ההיעדרות שלהם התבררה לפחות לערב אחד, כהזדמנות טובה עבור אחרים לבלוט. קייל קוזמה התפוצץ עם 36 נקודות, רוי האצ'ימורה קבע שיא עונתי עם 23 נקודות מהספסל, וגם אבדיה שפתח בחמישייה קיבל צ'אנס לבוא לידי ביטוי. הוא לקח לא פחות מ-13 זריקות מהשדה, ואמנם דייק רק ב-4, אבל נראה הרבה יותר אקטיבי ביחס למשחקים אחרים העונה. לאבדיה היו גם 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ובנוסף לכך הוא גם סייע רבות בשמירה של לוקה דונצ'יץ', שירד מ-30 נקודות בפעם השנייה בלבד העונה, ודייק ב-8 מ-21 בלבד מהשדה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
יש סיבה לאופטימיות? אבדיה/GettyImages, Scott Taetsch

"קודם כל, אני מחויב לטקטיקה ולהנחיות של המאמן", סיפר אבדיה על ההגנה שסיפק מול דונצ'יץ'. "דבר שני, חשוב לי להכיר את השחקנים היריבים שמולי, מה הנטיות שלהם, מה הסגנון שלהם. אני מנסה לעשות את זה כל לילה". אבדיה נתן קרדיט לחבריו לקבוצה ואמר ש"אני מצליח בהגנה בזכותם. הם עוזרים לי, מדריכים אותי. כשפוגשים שחקן כמו לוקה, המאמץ הוא תמיד קבוצתי. שחקן אחד לא מספיק".

יחד עם זאת, למרות התצוגה המעודדת, ספק אם אבדיה יכול להמשיך לשחק באותה צורה ולקבל את אותו קרדיט ליזום כשביל ופורזינגיס כשירים. איש הסטטיסטיקה של אתר ה-NBA ג'ון שומן פרסם אמש את הנתונים המדאיגים, הנכונים לאתמול: אבדיה הוא אחד השחקנים שירדו הכי הרבה בליגה העונה בזריקות ונקודות מהשדה. למעשה, מספר הזריקות שלו העונה ירד ב-11.6 אחוזים ביחס לעונה שעברה - הירידה החמישית הכי חדה ב-NBA.

אבדיה נאלץ לנתב העונה את מרבית האנרגיות שלו לצד ההגנתי, שם הוא מופקד כמעט מדי משחק על הכוכב של היריבה. על פי אתר הסטטיסטיקה "BBall Index", אבדיה הוא השחקן שהתמודד העונה עם המצ'-אפים הכי קשים ב-NBA (רמת הקושי נבחנת באמצעות מספר פרמטרים סטטיסטיים מתקדמים). בהתקפה, לעומת זאת, הוא מרבה לעמוד בפינה ולהמתין לכדורים מהשחקנים הבכירים יותר, ולעיתים לא נוגע בכדור פוזשנים שלמים.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
ההגנה עובדת. אבדיה מול דונצ'יץ'/רויטרס

גם פרשן "דה רינגר" ריאן רוסילו יודע שהצעירים של הוויזארדס כולל אבדיה, עדיין רחוקים מלספק את הסחורה. "האצ'ימורה לא מתקדם, לדני היו 0 משחקים בספרות כפולות, וקורי קיספרט פצוע כל הזמן", אמר רוסילו באחד הפודקאסטים של האתר, עוד לפני המשחק הלילה. "האם מישהו מבין השחקנים האלה שוושינגטון בחרה בסיבוב הראשון והשקיעה בהם הרבה משאבים יפרוץ בסוף? הסימנים המקדימים די מדאיגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully