וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקו הטוב ביותר העונה: וושינגטון הפתיעה את דאלאס, אבדיה קלע 12

הוויזארדס רשמו ניצחון 105:113 דווקא בהיעדרם של ביל ופורזינגיס, בזכות התפוצצות של קוזמה. אבדיה הוסיף 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים והגנה טובה על דונצ'יץ'

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11/ספורט1

אולי המשחק הזה יעיר את דני אבדיה: וושינגטון הפתיעה הלילה (בין חמישי לשישי) את דאלאס מאבריקס ולוקה דונצ'יץ', וגברה עליהם 105:113 דווקא במשחק בו חסרה את שני הכוכבים שלה, בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס. בהיעדרם של שני השחקנים הבכירים, הצעירים של הוויזארדס הצליחו לבוא לידי ביטוי, וזה כלל את דני אבדיה.

הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה ורשם שיאים עונתיים בכמה קטגוריות: דקות (32), נקודות (12) ואסיסטים (4). הוא אמנם סיים עם 4 מ-13 בלבד מהשדה, אבל לפחות היה אקטיבי ומעורב בהתקפה, חגג משחק ראשון העונה בספרות כפולות, וגם הוסיף 6 ריבאונדים והגנה טובה על דונצ'יץ', שקלע 22 נקודות באחוזים לא טובים (8 מ-21 בלבד מהשדה).

גיבור הניצחון היה קייל קוזמה, שללא שני הכוכבים של החמישייה קיבל את תפקיד המוציא לפועל בהתקפה, והתפוצץ. הוא סיים עם 36 נקודות והוסיף גם 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
יותר דקות, יותר ביטחון. אבדיה בהגנה מול דונצ'יץ'/רויטרס
שחקני וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה, דניאל גאפורד, רוי האצ'ימורה. Rob Carr, GettyImages
התפוצצות קוזמה לצד האצ'ימורה וגאפורד/GettyImages, Rob Carr

הוויזארדס התאוששו במהירות מפתיחה חלשה, שגרמה לה להיקלע לפיגור 8:22 ברבע הראשון, כשהם מציגים יום קליעה נדיר באיכותו, עם 40 אחוז מהשלוש. קוזמה דאג למהפך, ורצף מהלכים שלו קבע יתרון דו ספרתי לוויזארדס בפתיחת הרבע האחרון, עליו הקבוצה שמרה עד הסיום.

מלבד קוזמה ואבדיה שבלטו, גם רוי האצ'ימורה רשם את משחק השיא שלו העונה עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים מהספסל. וויל בארטון הוסיף 14, ודניאל גאפורד רשם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. בצד השני, ספנסר דינווידי הצטיין מול האקסית עם 33 נקודות, אבל המאבס סופרים הפסד שני רצוף ליריבה חלשה מהם על הנייר, וירדו למאזן 5:6.

הוויזארדס לעומת זאת חוגגים ניצחון שני רצוף, שמעניק להם מאזן 6:6. בין שבת לראשון מצפה להם אתגר גדול נוסף: משחק בית מול יוטה המפתיעה, מוליכת המערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully