וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאת רק ההתחלה בשבילו": במנצ'סטר יונייטד פרגנו לגרנאצ'ו

החלוץ הצעיר שוב היה במרכז העניינים עם שני בישולים בניצחון קבוצתו על אסטון וילה בגביע הליגה: "זה מרענן לראות מישהו כזה שעולה מהספסל ומשפיע על המשחק", החמיא ראשפורד. המפגש בין מנצ'סטר סיטי וליברפול בסיבוב הבא ייערך יומיים לאחר גמר המונדיאל

תקציר גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 2:4/ספורט1

הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי ננעל אתמול (חמישי) עם ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 2:4 על אסטון וילה בדרך לשמינית גמר המפעל. לאחר סיום המשחק, הגרלת הסיבוב הבא זימנה מפגש ענקיות בין מנצ'סטר סיטי לליברפול כשהשדים האדומים יארחו את ברנלי.

הניצחון על קבוצתו של אונאי אמרי הגיע אחרי שהפסידו להם במסגרת הליגה 3:1 במחזור האחרון. אריק טן האח, שהיה מאוד לא מרוצה מהדרך בה שחקניו נראו ביום ראשון האחרון, שמח לראות שיפור בקבוצתו בדרך לשמינית הגמר: "במשחק מול וילה ביום ראשון כעסתי מאוד, כי לא נלחמנו מספיק. לא היינו מתואמים ועשינו יותר מדי טעויות, בעיקר הגנתיות. שמח שהצלחנו להתגבר על הדברים הערב ולעלות שלב. במועדון כמו מנצ'סטר יונייטד הנחת היסוד היא להילחם ולנצח בכל משחק, בכל מפעל, וזאת הגישה שאני רוצה לראות מהשחקנים".

המאמן ההולנדי פירגן לאלחנדרו גרנאצ'ו הצעיר, שבישל פעמיים ובכך הפך לצעיר ביותר בתולדות מנצ'סטר יונייטד לעשות זאת במשחק אחד: "אני חושב שהיה טוב לראות שגם כשהוא עולה מהספסל הוא יודע להשפיע על המשחק. הוא מוכשר מאוד, אם הוא ישמור על ראש נקי, ישאר רגוע ויעבוד קשה על מנת להתפתח - זה יבוא לו ממשחק למשחק והוא יצליח".

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס ראשפורד. GettyImages
בכושר טוב מפתיחת העונה. ראשפורד/GettyImages

מרכוס ראשפורד שכבש אתמול את השער השני של השדים האדומים, זומן לסגל אנגליה ויהיה אחד משלושה נציגים של המועדון בנבחרת שלושת האריות: "רק הבוקר גיליתי שזומנתי לסגל למונדיאל. אם אתה מציג יכולת טובה במדי מנצ'סטר יונייטד, אז הזימון לנבחרת מגיע. זה יהיה חודש חשוב עברונו, אני מצפה לכך מאוד. המטרה שלי היא להנות מכדורגל וזה מה שקורה העונה. אם אני כובש ומנצח - אני שמח. אני יכול לומר שנוח לי יותר כשחקן באגף, כחלוץ אני צריך עוד לשפר המון דברים".

גם שחקן האקדמיה האנגלי ידע להעריך את ההופעה של החלוץ הארגנטינאי הצעיר: "גרנאצ'ו מלא באנרגיה וביטחון עצמי. זה מרענן לראות מישהו כזה על הספסל, שיודע לעלות ולייצר השפעה על השחקנים שנמצאים על הדשא והמשחק כולו. זאת רק ההתחלה בשבילו, הוא עוד יבקיע שערים רבים וחשובים עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מיד לאחר שריקת הסיום באולד טראפורד, נערכה הגרלת שמינית גמר גביע הליגה, כשנודע שמנצ'סטר סיטי תארח את ליברפול בקרב ענקיות, בעוד יונייטד תשחק מול ברנלי. בשני המשחקים העונה בין האלופה וסגניתה, האדומים ניצחו - במגן הקהילה ובמשחק הליגה.

לא מעט גבות הורמו עם סיום ההגרלה כשנודע שהמפגש בין המועדונים ייערך יומיים לאחר גמר המונדיאל, תאריך שעלול ליצור מצב בו שחקנים שיעפילו לשלבים המאוחרים של גביע העולם לא יספיקו לחזור למפגש הפיקנטי בין שתי המעצמות האנגליות.

הגרלת שמינית גמר גביע הליגה המלאה:

וולבס - גילינגהאם
סאות'המפטון - לינקולן
בלקבורן רוברס - נוטינגהאם פורסט
ניוקאסל - בורנמות'
מנצ'סטר סיטי - ליברפול
מנצ'סטר יונייטד - ברנלי
מ.ק. דונס - לסטר
צ'רלטון - ברייטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully