וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:4 למנצ'סטר יונייטד על אסטון וילה, ליברפול וסיטי ייפגשו בשמינית

השדים האדומים פיגרו פעמיים במשחק הבית בגביע הליגה, אבל מרסיאל ורשפורד השוו, פרננדש הפך אחרי טעות קשה של אולסן ומקטומיני סגר סיפור. האלופה תארח את זוכת המפעל בעונה שעברה, טן האח ושחקניו את ברנלי

תקציר גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 2:4/ספורט1

רצף הניצחונות של מנצ'סטר יונייטד נעצר ביום ראשון בברמינגהאם, שם נכנעו השדים האדומים 3:1 לאסטון וילה וספגו הפסד כואב בפרמיירליג, אבל הערב (חמישי) הם השיגו נקמה קטנה באונאי אמרי ושחקניו עם 2:4 באולד טראפורד, במשחק שנעל את הסיבוב השלישי בגביע הליגה.

ללא כריסטיאנו רונאלדו החולה וגם בלי ג'יידון סאנצ'ו ואנטוני, ועל אף העובדה שביום ראשון תתארח מנצ'סטר יונייטד אצל פולהאם במשחק שיוציא את הפרמיירליג לפגרת מונדיאל ארוכה, אריק טן האח ביצע רוטציה קלה למדי ועלה בהתקפה עם אנתוני מרסיאל כשלצדו מרכוס רשפורד ובקישור הוצבו דוני ואן דה בייק וברונו פרננדש. במרכז ההגנה פתח טן האח עם ויקטור לינדלוף והארי מגווויר, כך שליסנדרו מרטינס זכה למנוחה.

שוער אסטון וילה רובין אולסן. Stu Forster, GettyImages
שגיאה שעלתה לאסטון וילה ביוקר. אולסן/GettyImages, Stu Forster

אחרי 45 דקות מאופסות, זכינו למחצית שנייה נפלאה שכללה חמישה שערים, מהפך וכאמור עלייה דרמטית של השדים האדומים לשמינית גמר גביע הליגה. אולי ווטקינס נהנה מבישול של ג'ייקוב ראמזי והעלה את אסטון וילה ל-0:1 בדקה ה-48, אבל בסך הכל דקה חלפה עד שפרננדש בישל למרסיאל את שער השוויון.

אסטון וילה לא אמרה נואש אחרי שכבר ניצחה השבוע את יונייטד ובדקה ה-61 שבה ליתרון אחרי שדיוגו דאלוט הכניע את חברו לקבוצה, השוער מרטין דוברבקה, אבל התגובה של המקומיים שוב הייתה מהירה והיה זה רשפורד שקבע 2:2 אחרי שש דקות בלבד.

המהפך האדום הושלם בדקה ה-78 בעקבות טעות קשה של השוער רובין אולסן, שמסר היישר לרגליו של אלחנדרו גרנאצ'ו הצעיר שנכנס רבע שעה קודם לכן על חשבון מרסיאל, הארגנטינאי בן ה-18 מסר לפרננדש ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. אחרי שערו של הפורטוגלי, וילה ניסתה בכל כוחה להשוות ובדקה ה-90+1 גרנאצ'ו בישל בפעם השנייה, כשמצא את סקוט מקטומיניי שקבע 2:4 בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שער חשוב בדרך לשמינית. ראשפורד/רויטרס

מיד לאחר המשחק התקיימה הגרלת שלב שמינית גמר גביע הליגה, כשבמוקד ייפגשו מחזיקת הגביע הנוכחית, ליברפול, ומנצ'סטר סיטי, אלופת אנגליה. מנצ'סטר יונייטד תארח את ברנלי, בורנמות' תגיע לניוקאסל וברייטון תתארח אצל צ'רלטון.

ההגרלה המלאה:

וולבס - גילינגהאם
סאות'המפטון - לינקולן
בלקבורן רוברס - נוטינגהאם פורסט
ניוקאסל - בורנמות'
מנצ'סטר סיטי - ליברפול
מנצ'סטר יונייטד - ברנלי
מ.ק. דונס - לסטר
צ'רלטון - ברייטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully