וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער פדידה יחזור להרכב חדרה, פלומן בתמונת ההרכב בנס ציונה

11.11.2022 / 18:37

הקשר שסופסל בהפסד לבאר שבע יפתח אצל נימני, הזר שעשוי לעזוב את הכתומים בינואר עשוי לפתוח, כמו גם אוסמן ששב מהרחקה (שבת, 17:30)

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה 3:3/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה תנסה להתאושש מהתבוסה להפועל באר שבע, כשתארח מחר (שבת, 17:30) את סקציה נס ציונה לפני היציאה לפגרת המונדיאל. בלי קשר לתוצאת המשחק מחר, בחדרה מסכמים סיבוב ראשון טוב מאוד, אחרי שגם בסגל קצר ועם לא מעט פצועים, הצליחה הקבוצה להשיג 17 נקודות עד כה.

המאמן אסף נימני צפוי לשמור על הרכב כמעט זהה לזה שפתח בטרנר, עם שינוי אחד, כאשר סער פדידה יפתח על חשבון ניב גוטליב בחלק הקדמי.

"אנחנו מגיעים למשחק אחרי שבוע מורכב מבחינה גופנית", אמר נימני, "התחלנו עם משחק נגד מכבי נתניה והבאנו שלוש נקודות, יצאנו לטרנר וניסינו לעשות את המיטב במשחק הזה ובסופו של דבר באר שבע עדיפה עלינו בכמה דרגות. לא הצלחנו להביא נקודה משם ופנינו כבר למשחק הבא".

"אנחנו מכבדים כל יריבה, בין אם זאת נס ציונה, מכבי תל אביב או באר שבע, נותנים את הכבוד הראוי לכל יריבה. נס ציונה קבוצה טובה שבאה לשחק כדורגל ולחדרה יש את המטרות והיעדים שלה. אנחנו מאוד ממוקדם ולא נותנים לשום דבר להזיז אותנו מהדרך שלנו".

על העומס הפיזי ומשחק שלישי בתוך שבוע: "זה בהחלט אתגר ענק, הצוות המקצועי נתן על זה דגש לאורך השבוע. בסופו של דבר העומס הוא על כל הקבוצות בליגה, כך שחדרה לא ייחודית בנושא הזה. אני רוצה להאמין שנותרו לשחקנים כוחות, כדי לסדר לעצמם פגרה טובה ונעימה".

אסף נימני, מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
חדרה תצא לפגרה בסטייל? נימני/ברני ארדוב

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה תתארח מחר אצל הפועל חדרה (שבת, 17:30) במטרה לשמור על מקומה מעל הקו האדום גם במהלך פגרת המונדיאל. כידוע, נס ציונה שמטה יתרון מבטיח שני שני שערים וסיימה ב-3:3 נגד מכבי בני ריינה באמצע השבוע ומחר ינסו הכתומים להחזיר את הנקודות האבודות מבחינתם.

המאמן ניר ברקוביץ' לא תירגל הרכב באימון המסכם, אולם כבר עתה ברור שמוחמד אוסמן שסיים לרצות עונש הרחקה ישוב ל-11. משום שמדובר במשחק שלישי בתוך שבוע, צפוי המאמן לערוך שינויים נוספים לעומת ההרכב שפתח נגד ריינה, כאשר גם פרדי פלומן, שצפוי לעזוב בחודש ינואר, נמצא בתמונת ההרכב.

"אנחנו מגיעים למשחק נגד חדרה אחרי משחק משוגע שלנו נגד בני ריינה", אמר ברקוביץ', שהתנצל אמש על דבריו נגד השופט יואב מזרחי. "היינו צריכים לקחת את הנקודות ולא היינו מרוכזים עד הסוף. אבל זה כבר היסטוריה ומחר יש לנו משחק מאד קשה מול הפועל חדרה, קבוצה מסודרת, קבוצה שקשה לשחק נגדה. נצטרך להיות מרוכזים עד הדקה האחרונה, כדי לסיים את הסיבוב בטעם טוב".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
מוחמד אוסמן, שחקן סקציה נס ציונה. אריאל שלום
חוזר מהשעייה היישר להרכב. אוסמן/אריאל שלום

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים בליגת העל בעונת 2019/20, כאשר שני מפגשים הסתיימו ב-2:2 ובאחד השיגה הפועל חדרה 0:1 ביתי. עונה לפני כן היא גברה על סקציה נס ציונה 0:1 בגביע.

* כך, הניצחון האחרון של נס ציונה היה בפברואר 1997, עם 0:3 ביתי בליגה הארצית (השנייה דאז) מצמד של שלומי אירים ושער של אורן טסה. בתחילת אותה עונה גם ניצחה 0:1 בחוץ משער של יעקב בר שלום ובסיומה ירדה חדרה לליגה א'.

* שתי הקבוצות שמרו על שער נקי רק פעם אחת העונה: הפועל חדרה ב-0:0 מול הפועל תל אביב ונס ציונה ב-0:1 בחוץ על הפועל חיפה.

* ניר ברקוביץ', שכבר הוצג כמאמן הפועל חדרה במהלך חודש מאי ואז התחרט ונשאר בנס ציונה, ניצח אותה 0:1 בדקה ה-90 במפגש האחרון, כשאימן את הפועל ראשון לציון בלאומית במאי 2018.

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: נתניה
קהל: 1904

משחקי המחזור ה-13:

שבת, 15:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully