וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים זעמו, נס ציונה: "ניר ברקוביץ' מתנצל על דבריו"

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 23:27

"קוראים להפסקת האלימות המילולית וההסתה המסוכנת", אמרו באיגוד השופטים בתגובה לדברי המאמן. קבוצתו הגיבה: "ניר מבין כי טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק ולשני הצדדים"

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה 3:3/ספורט1

באיגוד השופטים הגיבו הערב (חמישי) בחריפות להתבטאויות של ניר ברקוביץ' לאחר ה-3:3 של סקציה נס ציונה עם בני ריינה ("שופטים אני לא יכול לנצח, אין כדורגל בישראל").

לדברי גיורא ענבר, יו"ר איגוד השופטים "לא נסבול השתלחות כזו כלפי שופט המשחק והשופטים בכלל, בשום פנים ואופן! אנו מוקיעים את הדרך שבה פועלים ומדברים חלק מבעלי ומאמני קבוצות ליגת העל,
וקוראים להפסקת האלימות המילולית המכוערת הזו וההסתה המסוכנת נגד השופטים! אנו מצפים ממאמן נס ציונה, ניר ברקוביץ', לחזור בו מהדברים החמורים ולהתנצל בפני שופט המשחק יואב מזרחי".

מאמן סקציה נס ציונה ניר ברקוביץ'. ברני ארדוב
דף חדש? ברקוביץ'/ברני ארדוב

וכך היה. "מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה ומאמנה, ניר ברקוביץ', מביעים חרטה על דבריו של המאמן בסיום משחק הבית שהתקיים באצטדיון שלמה ביטוח", אמרו בנס ציונה. "אנו מזכירים כי מדובר על דקות אחדות משריקת הסיום במשחק להוט ומרובה באירועים, בו הקבוצה איבדה נקודות חשובות. ניר מבקש את התנצלותו בפני שופט המשחק, יואב מזרחי וצוות השיפוט ובפני איגוד השופטים על דבריו ומבין כי טעויות שיפוט, ככל ועלו במשחק אתמול, הן חלק מהמשחק ולשני הצדדים. כעת, אנו מקווים שנוכל להשאיר מאחור את הסאגה הזו ולהתקדם לעבר הכנות למשחק הליגה הבא לפני הפגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully