וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ': "שופטים אני לא יכול לנצח, אין כדורגל בישראל"

מאמן סקציה נס ציונה אחרי שקבוצתו איבדה יתרון של שני שערים ב-3:3 מול ריינה: "לטעות עם VAR? אין מה לדבר על המשחק". מימר מרוצה: "זה היה לא רגיל"

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה 3:3/ספורט1

סקציה נס ציונה כבר הוליכה 1:3 על מכבי בני ריינה והייתה בדרכה הבטוחה לניצחון שיחלץ אותה מהקו האדום, אבל האורחת הצליחה לחזור ל-3:3 בקאמבק נפלא ושתי העולות מהליגה הלאומית נפרדו בתיקו במשחק הראשון ביניהן אי פעם במסגרת הליגה הבכירה - אבל בסיום המשחק המאמן ניר ברקוביץ' הצביע דווקא על השופט יואב מזרחי כמי שגנב את ההצגה.

"עם שופט כזה אי אפשר לנצח", טען ברקוביץ' בסיום והפנה אצבע מאשימה להחלטה להעניק פנדל לריינה בדקה ה-75, כשקבוצתו ביתרון 2:3, "היה שיפוט נורא, זה לא כדורגל. לטעות עם שופטי המסך? אין כדורגל בישראל, לא יכול להיות שיישרק פנדל שלא היה ואחרי זה לא לשרוק בעבירה על קוטאליה. זה לא כדורגל".

ברקוביץ' גם דרש פנדל בטענה לכך שקוטאליה נתפס ברחבה בשוויון 3:3, אך השופט התעלם וכמוהו גם שופטי המסך שהתערבו בפנדל שנפסק לזכות ריינה עקב נגיעת יד של קייטה, וכשנשאל המאמן על הירידה ביכולת קבוצתו במחצית השנייה שוב אמר: "שופטים אני לא יכול לנצח. אין מה להתייחס למשחק, בגללו לא ניצחתי. אנחנו צריכים יותר מחויבות וריכוז ושהשופטים יגיעו עם שכל".

שופט הכדורגל יואב מזרחי. ברני ארדוב
ברקוביץ' האשים אותו. יואב מזרחי/ברני ארדוב

מנגד, שרון מימר היה מרוצה מהתיקו ושיבח את שחקניו: "אנחנו לא מסתכלים על ניצחונות והפסדים. נשאר עוד משחק אחד כדי להשלים את הסיבוב ואנחנו בסך הכל במקום טוב, במרחק של שלוש נקודות מהקו האדום. צריכים לשמור כל הזמן מרחק מהקו האדום ויש לנו מזל שלא הסתבכנו פה כי המשחק יכול היה לברוח לנו בשנייה, אבל מצד שני גם החמצנו המון. אנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל לא לספוג שלושה שערים, ההגנה נראתה לא טוב ואני מאמין שנהיה יותר טובים בהמשך.

"ריינה הוכיחה מתחילת השנה שהיא יודעת לחזור מפיגור, הפעם זה גם היה לא רגיל כי חזרנו מ-3:1 שיכול לשבור קבוצה, אבל יש כאן שחקנים עם אישיות טובה וזה נותן אופטימיות להמשך", המשיך מימר, "נס ציונה שיחקה כדי לשמור על התוצאה ואנחנו עשינו פעולות טובות בהתקפה. במחצית אמרתי לשחקנים שאם לא נספוג את השער השלישי אנחנו גם ננצח".

הקשר גיא חדידה שבישל, כבש וגם שגה בשער הראשון שספגה ריינה, הוסיף: "קשה להגיד שאנחנו מאוכזבים אחרי שחזרנו מ-3:1, אבל כל מי שצפה במשחק ראה את כמות המצבים הלא הגיונית שהגענו אליה. מה השתנה במחצית השנייה? בראשונה הכדור פשוט לא נכנס. דווקא אחרי שספגנו את השלישי לקחנו את עצמנו בידיים וניסינו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully