וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות במ.ס. אשדוד לקראת מכבי נתניה: "הם יבואו באנרגיות טובות"

עודכן לאחרונה: 11.11.2022 / 14:34

הקבוצה של בן שמעון תחפש ניצחון על היהלומים (שבת, 15:00, ספורט4) בניסיון להתקרב להבטחת המקום החמישי לפני הפגרה: "נהיה חייבים להיות טובים יותר מאיך שאנחנו לאחרונה". היהלומים מקווים לצאת לפגרה בראש שקט, קוז'וך לא יבצע שינויים בהרכב

תקציר: בני סכנין - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד

באשדוד רוצים לסיים מחר (שבת, 15:00, ספורט4) את הסיבוב הראשון של העונה בטעם מתוק. ניצחון על מכבי נתניה יבטיח כמעט בוודאות את המקום החמישי ולקבוצה יהיו 20 נקודות מתוך 39 אפשריות שיהוו קצת יותר מ-50 אחוזי הצלחה. בשביל זה תצטרך אשדוד להרים את הרמה שלה אחרי שבמשחקים האחרונים הקבוצה לא ייצרה כדורגל יוצא דופן באיכותו. "מכבי נתניה אחרי ניצחון ואחרי חילוף מאמנים. הם בטוח יבואו באנרגיות טובות, כך שאנחנו נהיה חייבים להיות יותר טובים ממה שאנחנו באחרונה", אמרו הבוקר במועדון.

רן בן שמעון צפוי להמשיך במערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר ייתכן שיוציא מההרכב את דור ג'אן, שפתח מול בני סכנין באמצע השבוע, ובמקומו יעלה את אדיר לוי. מהסגל ימשיכו להיעדר הפצועים זקאריה מוגיס, שלו הרוש ולוקאס סלינאס שגמר את העונה.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, נאור סבג, ז'ורדן סבן, מוחמד כנעאן, אדיר לוי, אבנעזר ממאטה.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. מאור אלקסלסי
ישמור על חמישה בהגנה. רן בן שמעון/מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

מכבי נתניה שיחררה מעט לחץ עם הניצחון הדחוק 0:1 על עירוני קרית שמונה מוקדם יותר השבוע. מחר תתארח הקבוצה אצל מ.ס. אשדוד ותנסה לחבר שני ניצחונות רצופים כדי לצאת בראש קצת יותר שקט לפגרת המונדיאל.

המאמן רן קוז'וך צפוי לשמור על אותם 11 שפתחו נגד קרית שמונה, כך שרז כרמי אמור להמשיך בין הקורות ורוי קורין ולירן רוטמן ישחקו בחלק הקדמי. פטריק טוומאסי, יובל שדה ואביב אברהם הפצועים יישארו מחוץ לסגל גם הפעם.

"בסופו של דבר, מה שמעניין לטובתו של המועדון כרגע, זה המשחק מול אשדוד", אמר קוז'וך לקראת המשחק. "אחרי זה לכולנו יהיה זמן להתארגן מחדש ולהבין לאן אנחנו הולכים. מקווה שנוכל לעשות את המחשבות הללו עם עוד נקודות בקופה ואני מאמין שנעשה את זה. אף פעם לא הסתרתי שאני רוצה להיות מאמן, אבל אנשים לקחו את זה קדימה מדי. אני מרגיש שיש לי את היכולות לעשות את זה, אבל חובת ההוכחה היא עליי".

קוז'וך גם התייחס לביקורות שספג כשקיבל את תפקיד המאמן אחרי עזיבת בני לם: "אני לא מתעכב על אנשים או דברים שיגזלו ממני זמן. יש לי זמן מסיים ואני רוצה להקדיש אותו בשביל הקבוצה שהיום אני המאמן שלה. מה שמדברים עובר לידי, כי אני יודע מה נתתי למכבי נתניה ומהשיחות שלי עם בני, גם בני יודע והיחסים בינינו מצויינים. דיברתי עם בני לפני המשחק הקודם וצריך להבין שהייתי עוזר שלו וחלק מהטעויות הן שלי, אף פעם לא הכחשתי את זה. זו הייתה תקופה לא פשוטה גם לי וברור שלו הרבה יותר, אבל גם לי".

הרכב משוער: רז כרמי, שי קונסטנטין, רז שלמה, פלאמן גלאבוב, עידו וייר, עדן קארצב, עומרי גנדלמן, בוריס אנו, רוי קורין, לירן רוטמן, איגור זלאטנוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך. ברני ארדוב
לא בורח מאחריות. קוז'וך/ברני ארדוב

טריוויה

* 57 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל: מכבי נתניה מובילה 22:24 בניצחונות ועוד 11 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפעם היחידה בה שתי הקבוצות נפגשו במחזור ה-13 הייתה בעונת 2014/15, ואז המשחק הסתיים ב-0:0 בנתניה. השריד היחיד מאותו משחק: מיכאל אוחנה שפתח אז בהרכב מ.ס. אשדוד וכיום נמצא בנתניה.

* מ.ס. אשדוד כרגע עם 17 נקודות ו-13 שערי זכות - בדיוק כפי שסיימה את הסיבוב הראשון בעונה שעברה. האם תצליח לשפר את המאזן במשחק שנותר?

* מכבי נתניה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה: עדיין ללא ניצחון (כמו הפועל חיפה), עם שלוש נקודות בלבד ורק שלושה שערים כאורחת.

* סך הכול הרצף של מכבי נתניה בליגה עומד על 12 משחקי חוץ ללא ניצחון, מאז ה-1:3 באשדוד בסוף פברואר.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: אשדוד
קהל: 2082

משחקי המחזור ה-13:

שבת, 15:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully