וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מה שמבקשים מקיירי לעשות כדי לחזור לפרקט - מוגזם"

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 21:41

כוכב הלייקרס גיבה את חברו לקליבלנד לשעבר: "הוא התנצל וצריך לאפשר לו לשחק". מייסד נייקי: "בספק גדול אם הקשר עם קיירי יתחדש"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11/ספורט1

קיירי אירווינג צפוי לחזור בקרוב לפרקט, אך הוא כבר לא יחזור להיות המותג שהיה. מיד לאחר ההתבטאויות האחרונות שלו הודיעה נייקי כי החליטה לבטל את חוזה החסות שלה עם רכז ברוקלין, וזו ככל הנראה לא היתה החלטה זמנית בלבד כי אם קבועה.

"אני בספק גדול אם הקשר הזה יתחדש", אישר הערב (חמישי) פיל נייט, אחד משני מייסדי חברת הענק. "קיירי עבר את הגבול, זה מאוד פשוט. הוא נתן הצהרות שלא יכולנו לעמוד מאחוריהן וזו הסיבה שמערכת היחסים תמה. מבחינתי זה בסדר".

אירווינג חתם על חוזהו הראשון עם נייקי ב-2011, והחל מ-2014 גם קיבל קו נעליים משלו. עסקת החסות האחרונה שלו עם החברה, כך הוערך, עמדה על כ-11 מיליון דולר, לכל הפחות.

לאחר הסערה שחולל, קיבל הרכז פנייה גם מנייקי, שדרשה ממנו להבהיר את דבריו או להתנצל. כשאירווינג סירב, לענקית הביגוד האמריקאית לא נותרה ברירה. "הוא התחפר בעמדה שלו", אמר נייט. "אנחנו מסתכלים על מי אנחנו מתחימים - לא רק כמה טובים הם כספורטאים, אלא גם מה האופי שלהם".

גם לברון ג'יימס נדרש הערב לנושא. "כבר אמרתי לכם שאני לא מאמין בחלוקת מידע פוגעני", צייץ כוכב הלייקרס. "אני עדיין חושב כך, אבל קיירי התנצל וצריך לאפשר לו לחזור לשחק. זו דעתי. זה מאוד פשוט. תעזרו לו ללמוד - אבל הוא צריך לשחק. מה שמבקשים ממנו לעשות כדי לחזור לפרקט קצת מוגזם בעיני. הוא לא האדם שמציירים אותו".

כזכור, ברוקלין הציבה מספר תנאים לפני שתאשר לכוכבה לשוב לשחק: תחילה, יידרש אירווינג להתייצב מול המצלמות, להתנצל פומבית על הסרט שקידם ברשתות החברתיות ואף לגנות את התכנים שהוא מציג. שנית, הוא יידרש לתרום לא פחות מחצי מיליון דולר לארגונים הפועלים נגד גילויי שנאה. לאחר מכן יצטרך להעביר לקבוצה או לגורמים נוספים הדרכות בנושא אנטישמיות ורגישות לסביבה, ובשלב הבא יידרש להיפגש עם בכירים בליגה נגד השמצה, ועם בכירים בקהילה היהודית בארצות הברית, כמו גם עם הבעלים ג'ו צ'אי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully