וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל ניצחה את אפס בשחזור הגמר, הופעה חלשה לישראלים ביורוליג

הבלאנקוס הרשימו ב-85:94. 3 נק' באחוזים רעים לבלאט, 7 לזוסמן בהפסד אלבה 79:77 לבאיירן, 2 בלבד למדר בתבוסת פרטיזן בפיראוס

תקציר: סראגוסה - ריאל מדריד 89:94/ספורט1

לא רק המפגש בין מכבי תל אביב לברצלונה מתקיים הערב (חמישי) במסגרת המחזור השביעי ביורוליג, אלא גם חמישה משחקים נוספים - כולל שחזור גמר הפיינל פור האחרון, כשריאל מדריד הכניעה הפעם את אנאדולו אפס. הישראלים במפעל - ים מדר, יובל זוסמן ותמיר בלאט - יעדיפו לשכוח את המחזור הזה.

שחקן פנרבחצ'ה ג'ונתן מוטלי. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
על הגובה. מוטלי/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 79:93

אחרי שספגה מול ברצלונה את הפסד הבכורה שלה העונה, מוליכת הטבלה התאוששה וצלחה את קרב הקצוות מול נועלת הטבלה. המחצית הראשונה דווקא הלכה צמוד - ג'ונתן מוטלי, מליח מחמטוגלו ומרקו גודוריץ' בלטו בצד אחד, נמניה נדוביץ' הצטיין מנגד, ולחדרי ההלבשה ירדה פנר ביתרון מינימלי של 41:42. מוטלי הלוהט הצליח ליצור מרווח ביטחון ברבע השלישי, ניק קלאתיס צלף שלשה חשובה באמצע הרבע האחרון, כשנדמה היה כאילו האורחת בדרך לבצע קאמבק, והטורקים דהרו לניצחון. מוטלי בלט עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, מחמטוגלו הוסיף 20 (5 מ-8 ל-3) ומרקו גודוריץ' תרם 15. נדוביץ' קלע 17 למפסידה, לוקה וילדוסה הוסיף 13.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ריאל מדריד גרשון יאבוסלה. Sonia Canada, GettyImages
הצהרת כוונות. יאבוסלה/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - אנאדולו אפס 85:94

בצל הדיווחים על כך שצ'וס מתאו עלול להיות מפוטר מתפקיד המאמן, הבלאנקוס נקמו על ההפסד בגמר הפיינל פור האחרון, בקרב בין שתיים מאכזבות העונה עד כה ביורוליג. המארחים פתחו טוב יותר, קיבלו דקות נהדרות מגרשון יאבוסלה וברחו ל-19:29 בתחילת הרבע השני - יתרון עליו שמרו גם עד תום המחצית הראשונה, לא מעט בזכות 16 אסיסטים שחילקו. אנטה ז'יז'יץ' עוד הוריד ל-69:67 בלבד, שבע דקות לסיום, אך אדם האנגה ענה בצד השני, ריאל ברחה בחזרה ל-69:79, וכבר לא הביטה לאחור. גבריאל דק הוביל עם 13 נקודות, כמו ונסן פוארייה, האנגה ויאבוסלה הוסיפו 11 כל אחד. 23 של וויל קלייברן לא הספיקו בצד השני.

שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט מול שחקן פנאתינייקוס יורגוס פאפאיאניס. מתוך האתר הרשמי של אלבה ברלין, אתר רשמי
הופעה חלשה. תמיר בלאט/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של אלבה ברלין

אלבה ברלין - באיירן מינכן 79:77

פתיחת העונה הנהדרת של אלבה כבר נשכחה, עם הפסד רביעי ברציפות. דברים הפוכים אפשר להגיד על הבווארים, שכבר חוגגים ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות, לאחר שהובילו פחות או יותר מהרגע האחרון ועד האחרון הערב - חרף ניסיונות הצמצום של אלבה לקראת הסיום. יובל זוסמן סיים עם 7 נקודות (3 מ-5 מהשדה) ו-4 ריבאונדים ב-24 דקות, תמיר בלאט לא מצא את הטבעת עם 3 נקודות (1 מ-8 ל-3) ו-5 אסיסטים ב-23 דקות. ג'אלין סמית' הוביל עם 20 נקודות, אוגוסטין רוביט ואנדראס אובסט קלעו 14 כל אחד למנצחת.

שחקן אולימפיאקוס קוסטס סלוקאס. Sonia Canada, GettyImages
בלי בעיות מיוחדות. סלוקאס/GettyImages, Sonia Canada

אולימפיאקוס - פרטיזן בלגרד 58:87

רצף הניצחונות של האורחת נקטע על שבעה בכל המסגרות, בעוד יורגוס ברצוקאס ושחקניו שבו למסלול הניצחונות ביורוליג אחרי ההפסדים למונאקו ו-ולנסיה. האדומים מפיראוס פתחו חזק ונטלו את ההובלה בפתיחה, פרטיזן חזרה ברבע השני אך אולימפיאקוס ברחה פעם נוספת ברבע השלישי בזכות אחוזים גבוהים מחוץ לקשת (14 מ-27), וברבע הרביעי (אותו ניצחה 4:19) הפכה את ההפסד של הסרבים לתבוסה של ממש. ים מדר, שלא שוחרר לנבחרת ישראל, היה חלש עם 2 נקודות בלבד (1 מ-8 מהשדה) ו-2 אסיסטים ב-15 דקות. קוסטס סלוקאס הוביל שישה שחקנים בספרות כפולות עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים, קווין פאנטר וג'יימס נאנאלי קלעו 14 כל אחד למפסידה.

קינן אוואנס מכבי תל אביב לורנזו בראון ז'לגיריס קובנה. דני מרון
אוואנס וז'לגיריס יוצאים לצרפת/דני מרון

וילרבאן - ז'לגיריס 93:76

סגנית אלופת ליטא התאוששה מההפסד בקרב הענקיות לאלופה ריטאס וילנה במסגרת הליגה המקומית, אחרי רבע רביעי מוחץ של 9:24. תומאס דימסה הצטיין עם 21 נקודות, לוקאס לקביצ'יוס הוסיף 16, ג'ונה מת'יוס קלע 15 למפסידה. אלכס טיוס סיים עם נקודה ב-11 דקות.

משחקי יום שישי ביורוליג:

פנאתינייקוס - באסקוניה
ולנסיה - מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully