וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבועיים אחרי שמונה למאמן: ויאריאל עשויה לפטר את קיקה סטיין

תיקו נגד הפועל באר שבע, שלושה הפסדים רצופים בליגה ונתק בתקשורת עם השחקנים הובילו לכך שאקס ברצלונה בסכנת פיטורי בזק מהצוללת הצהובה

תקציר: ויאריאל - הפועל באר שבע 2:2/ספורט1

על פי דיווח ב-Cadena Cope, קיקה סטיין בסכנת פיטורי בזק מוויאריאל, כשבועיים בלבד אחרי שמונה לתפקיד. במועדון קיימת אכזבה עצומה מהחיבור של הסגל עם המאמן בן ה-64, כמו גם מהיכולת ומהתוצאות.

סטיין קיבל את התפקיד אחרי שאונאי אמרי עזב כדי לחתום באסטון וילה והוביל את הצוללת הצהובה ל-2:2 נגד הפועל באר שבע במשחק הראשון שלו על הקווים. לאחר מכן הגיעו שלושה הפסדים רצופים בלי לכבוש: 1:0 לאתלטיק בילבאו בליגה, 3:0 ללך פוזנן בקונפרנס ליג ו-2:0 בבית למאיורקה ביום ראשון.

מאמן ויאריאל, קיקה סטיין. רויטרס
פיטורי בזק בדרך? קיקה סטיין/רויטרס

ב"מארקה" מספרים שסטיין פשוט לא מצליח להעביר לשחקנים את הרעיונות שלו לגבי הכדורגל שהוא רוצה לראות ושהנתק בתקשורת - גם אם הוא לא מכוון - פשוט גורם לקבוצה להיראות רע.

בינתיים המאמן הוותיק מתגונן בתקשורת ("העברתי רק 10 אימונים עד עכשיו, יש שחקנים שלא מבצעים את ההוראות שלי'), אבל החרב מתקרבת לצוואר שלו. היום ויאריאל תתארח אצל אספניול (21:00) ובספרד גוברות ההערכות שהפסד יסמן לסטיין את הדרך החוצה אחרי פחות משלושה שבועות.

סטיין, כזכור, פוטר מברצלונה באוגוסט 2020 לאחר שבעה חודשים בתפקיד ואחרי כשנתיים ללא עבודה זכה למינוי בוויאריאל, אולם בהחלט ייתכן שיהיה זה רומן קצר במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully