וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני המונדיאל: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את קאדיס

הבלאנקוס התאוששו מההפסד לראיו וייקאנו וצמצמו בחזרה את ההפרש מברצלונה לשתי נקודות. מיליטאו (40) וקרוס (70) בבעיטה מהאוויר כבשו, פרס (82) צימק מנגד, האלופה יצאה לפגרה מהמקום השני. ולנסיה גברה 0:3 על בטיס

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11/ספורט1

המחזור ה-14 בליגה הספרדית ננעל הערב (חמישי) עם ניצחונה של ריאל מדריד על קאדיס בדרך לצמצם חזרה את ההפרש מברצלונה לשתי נקודות. במשחק המוקדם, ולנסיה גברה על עשרה שחקני בטיס ועלתה למקום העשירי.

שחקן ריאל מדריד אדר מיליטאו לצד שחקן קאדיס אלכס פרננדס. GettyImages
העלה את הבלאנקוס ליתרון. מיליטאו/GettyImages

ריאל מדריד - קאדיס 1:2

ריאל מדריד אמנם יצאה לפגרת המונדיאל כשהיא במקום השני בלבד, אחרי ברצלונה, אך היא שוב במרחק רק שתי נקודות מהמוליכה. אחרי שמעדה בשני משחקי הליגה האחרונים עם 1:1 ביתי מול ג'ירונה והפסד 3:2 אצל ראיו וייקאנו, הבלאנקוס גברו על קאדיס מהמקום ה-19 ונצמדו בחזרה לשחקניו של צ'אבי בפסגה.

המשחק נפתח עם הגנה נהדרת של האורחים שהצליחו להקשות על ההתקפה של קרלו אנצ'לוטי להגיע למצבים. בדקה ה-40 טוני קרוס הראה מדוע הוא היה חסר כל כך כשבישל למיליטאו בהרמה נפלאה את שער היתרון של הבלאנקוס, הבלם הברזילאי נגח במדויק לרשת של חרמיאס לדסמה וריאל ירדה ביתרון למחצית. במחצית השנייה האלופה המשיכה ללחוץ על השער של קאדיס, ואחרי החמצות של פדריקו ואלוורדה זכתה לשער ענק - קרוס הוסיף שער בעצמו מבעיטת וולה אדירה (70) והכפיל את היתרון. בדקה ה-82 לוקאס פרס צימק את התוצאה בבעיטה מכדור חוזר, אבל זה היה מאוחר מדי עבור קאדיס. שחקניו של קרלו אנצ'לוטי חזרו לנצח ונותרו במקום השני עד החזרה מהמונדיאל בקטאר בעוד כחודש וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהלך המשחק

דקה 11: אלפונסו אספינו שחרר בעיטה אדירה מרחוק שעברה רק במעט מעל המשקוף של קורטואה. הזדמנות מפתיעה של קאדיס.

דקה 28: ניסיון מסוכן ראשון של ריאל מדריד לעבר השער של קאדיס. פדריקו ואלוורדה בעט מהקצה הימני של הרחבה, הכדור חלף ליד העמוד של חרמיאס לדסמה.

דקה 40: גול! הגבהה נהדרת של טוני קרוס מצאה את אדר מיליטאו פנוי ברחבת קאדיס, והבלם הברזילאי לא התבלבל ונגח פנימה את שער היתרון של האלופה. 0:1 לריאל מדריד!

שחקן ריאל מדריד טוני קרוס. GettyImages
שער עצום לקשר הגרמני. קרוס/GettyImages

דקה 54: מתפרצת נפלאה של ריאל מדריד עברה דרך רודריגו ללוקאס ואסקס, ובסופו של דבר ואלוורדה נחסם והכדור יצא לקרן. הזדמנות גדולה של הבלאנקוס לסגור את הסיפור.

דקה 70: גול! אחד השערים היפים העונה - ויניסיוס ניסה להגביהה לרחבה, הכדור פגע בהגנת קאדיס ונשלח לקרוס שבעט מהאוויר פצצה לשער של לדסמה. גול ענק של הקשר הגרמני, 0:2 ריאל מדריד!

דקה 82: גול! טיבו קורטואה הדף שתי בעיטות של האורחת לא מספיק טוב, לוקאס פרס עט על הכדור החוזר ושלח אותו לרשת של ריאל מדריד. קאדיס צימקה ל-2:1!

דקה 93: כמעט קאדיס עושה את הבלתי יאומן! אספינו התנגב לרחבת ריאל מדריד ונגח מעל המשקוף של קורטואה. הזדמנות ענקית לאורחים להשוות.

שחקן קאדיס לוקאס פרס לצד אלברו נגרדו. רויטרס
שער מצמק שלא הספיק לקאדיס. פרס/רויטרס
שחקני ולנסיה חוגגים. GettyImages
ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים. שחקני ולנסיה חוגגים/GettyImages

ולנסיה - בטיס 0:3

לאורחים הייתה הזדמנות לעלות למקום השלישי, אבל העטלפים נראו טוב יותר וחזרו לנצח אחרי חמישה משחקים. אדגר גונסאלס ביצע עבירה על סף רחבת בטיס והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים (61) אחרי כרטיס צהוב שני. מאותה בעיטה חופשית, ולנסיה עלתה ליתרון. אנדרה אלמיידה כבש בכדור חופשי יפייפה (63) את הראשון. בדקה ה-82 הוגו גייאמון הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה וג'סטין קלייברט חתם את התוצאה והבטיח את שלושת הנקודות החשובות של ולנסיה בדרך למקום העשירי בטבלה.


תוצאה נוספת:

ראיו וייקאנו - סלטה ויגו 0:0

ריאל מדריד תחזור מפגרת המונדיאל ב-31.12, אז תתארח אצל ויאדוליד של שון וייסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully