וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות המקומיות הרצליה ואילת יקבלו סיוע בתמיכה להקמת היכלי ספורט

השתיים גברו על נס ציונה. כל אחת מהרשויות תקבל 35 מיליון שקל לטובת סיוע בהקמת היכלי ספורט

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 9.11/ספורט1

משרד התרבות והספורט ממשיך לבצע את תכנית המתקנים 2031, כאשר היום הסתיים הליך בדיקת בקשות התמיכה להקמת היכלי ספורט והתברר כי הרצליה ואילת הן הרשויות הזוכות בסכום תמיכה של 35 מיליון שקל כל אחת, לטובת סיוע בהקמת היכל ספורט.

ההערכה היא שעד לעונת 2024/25, האולמות יהיו פעילים. בלי קשר לשני האולמות הללו, בימים אלה נבנה אולם חדש בנתניה עם 2,500 מקומות, שיאפשר לקבוצת הכדורסל בעיר לעלות ליגה אם היא תצליח.

מנכל משרד התרבות והספורט רז פרוייליך: "ברכות לרשויות המקומיות שזכו בקול הקורא להקמת היכלי ספורט. זוהי תחילתה של תכנית המתקנים לעשור הקרוב. משרד התרבות והספורט ממשיך לקדם את הספורט התחרותי, ההישגי והקהילתי בישראל מתוך ההכרה כי באמצעות פיתוח תשתיות טובות ונכונות נצליח להצמיח כאן ספורטאים וספורטאיות ברמה הגבוהה ביותר. אני מודה לועדת התמיכות ולמנהל הספורט על העבודה המאומצת".

כדורסל כללי. GettyImages
בשורה טובה/GettyImages

הרצליה מתכננת בנייה של היכל של 4,000 מקומות לכדוריד (5,000 לכדורסל) בסכום של כ-225 מיליון שקלים שעתיד לקום בסמוך לפארק הרצליה וליד קניון האיצטדיון.

עירית אילת מתכננת בנייה של היכל של 4,000 מושבים בסכום של כ-110 מיליון שקלים שעתיד לקום בקרית הספורט באילת שנמצאת בהליכי בנייה מתקדמים בימים אלה.

כאמור, התמיכה היא במסגרת קול קורא שפרסם המשרד כחלק מתכנית המתקנים הלאומית 2031 ולרשויות יהיו חמש שנים להקים את המתקן והן ידרשו בבקרה של חברת ייעוץ בינלאומית לביצוע ההיכלים.

בעלי בני הרצליה, לני רקנאטי: "אני מברך על הזכייה של הרצליה לקול קורא להקמת ארנה חדשה ומודרנית שתהווה בית לקבוצת הכדורסל של העיר, בני הרצליה. הארנה תאפשר לנו לארח בכבוד משחקי ליגה ובמפעלים האירופיים לעיני אלפי צופים בחוויית צפייה ראויה. הארנה תהווה קרש קפיצה לקידום הספורט בכלל וכדורסל בפרט בעיר. אני רוצה להודות למשרד הספורט והתרבות, לעריית הרצליה ולעומד בראשה משה פדלון ולסגנו ומחזיק תיק הספורט, עופר לוי, על התמיכה וההשקעה בספורט".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון, אמר: "אני שמח ונרגש מהבעת האמון של משרד התרבות והספורט. שוב הוכיחה העירייה מקצועיות ורצינות בתכניותיה לייצר שירותים חדשים ומגוונים לטובת ורווחת התושבים."

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הספורט, עופר לוי, אמר: "הארנה החדשה תשמש את התושבים כהיכל ספורט, תרבות ופנאי שיוכלו לבוא וליהנות מהמקום. זו אמירה גדולה לספורט בהרצליה ואנו נמשיך לקדם ולעודד את התושבים לפעילויות ספורט רבות נוספות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully