וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויילס, שוויץ וקרואטיה פרסמו סגלים: מונדיאל רביעי לשאקירי ומודריץ'

שוויץ שתשחק נגד ברזיל, סרביה וקמרון, עם ג'אקה הפנטסטי וגם ארבעה שוערים. סגנית אלופת העולם תפגוש את בלגיה, מרוקו וקנדה, בייל כמובן בסגל הדרקונים למשחקים מול ארה"ב, איראן ואנגליה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 9.11/ספורט1

מאמן נבחרת שוויץ, מוראט יאקין, פרסם היום (רביעי) את הסגל הסופי למונדיאל 2022. שוויץ שתשחק בבית ז' ביחד עם ברזיל, סרביה וקמרון, אמורה לקבל תשומת לב גדולה מהרגיל בישראל מכיוון שהיא תשחק נגד נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2024. למעשה, אלון חזן ושחקניו יתארחו בשוויץ בעוד כארבעה חודשים בלבד. שוויץ תפתח את הופעותיה עם משחק נגד קמרון (24.11) ובהמשך תפגוש את ברזיל (28.11) וסרביה (2.12).

השחקן המוביל הוא כמובן הקפטן גרניט ג'אקה, שנמצא בשיאו וחווה עונה פנטסטית עם ארסנל. ג'רדאן שאקירי בן ה-31, שמשחק היום בשיקגו פייר מה-MLS, אמנם מעבר לפיק של הקריירה, אבל יופיע במונדיאל רביעי בקריירה.

שמות בולטים נוספים עם שחקני ההגנה מנואל אקנג'י (מנצ'סטר סיטי) ופביאן שר (ניוקאסל), השוער הוותיק יאן זומר (מנשנגלדבאך) והחלוץ ברל אמבולו (מונאקו). יאקין אגב, הוא הראשון שמזמין ארבעה שוערים, אבל ההערכות הן שכמה נבחרות נוספות גם כן יגיעו עם ארבעה שוערים.

שוערים: יאן זומר, יונאס אומלין, גרגור קובל, פיליפ קון.

הגנה: פביאן שר, ריקרדו רודריגס, ניקו אלבדי, מנואל אקנג'י, סילבן וידמר, אראי ג'ומרט.

קישור: גרניט ג'אקה, דניס זקאריה, רמו פרוילר, אדימילסון פרננדש, ג'יבריל סו, מישל אבישר, רנאטו שטפן, פביאן פריי, ארדון ג'שארי, פביאן רידר.

התקפה: האריס ספרוביץ', ברל אמבולו, כריסטיאן פסנאכט, רובן ורגאס, נואה אוקאפור, ג'רדאן שאקירי

שחקן נבחרת שוויץ, גרניט ג'אקה. Soccrates Images, GettyImages
עונת שיא. ג'אקה/GettyImages, Soccrates Images

גם סגנית אלופת העולם מ-2018, נבחרת קרואטיה, פרסמה היום את הסגל. ברשימה של זלאטקו דאליץ' אין הפתעות והשם הבולט שחסר הוא אנטה רביץ'. יחד עם זאת לא מדובר בהפתעה מכיוון שהיחסים בין דאליץ' לחלוץ מילאן לא טובים והוא לא זומן מאז יוני 2021 ולא נכלל ברשימה המורחבת שהוגשה לפני כמה שבועות.

יוסיפ ברקאלו מוולפסבורג ודויה צ'אלטה-צאר נותרו בחוץ וכאן מדובר בהפתעה מסוימת. לוקה מודריץ' ישתתף במונדיאל בפעם הרביעית והיה סופר עד חמש עם קרואטיה לא הייתה מפספסת את 2010.

קרואטיה תשחק בבית ו' נגד מרוקו (23.11), קנדה (27.11) ובלגיה (1.12).

שוערים: דומיניק ליבאקוביץ', איביצה איבושיץ', איבו גרביץ'

הגנה: דומאגוי וידה, דיאן לוברן, בורנה בארישיץ', יוסיפ יוראנוביץ', יושקו גברדיול, בורנה סוסה, יוסיפ סטנישיץ', מרטין ארליץ', יוסיפ שוטאלו.

קישור: לוקה מודריץ', מתאו קובאצ'יץ', איבן פרישיץ', מרצלו ברוזוביץ', מריו פשאליץ', ניקולה ולאשיץ', לוברו מאייר, כריסטיאן יאקיץ', לוקה סוצ'יץ'.

התקפה: אנדריי קרמאריץ', ברונו פטקוביץ', מיסלב אורשיץ', אנדה בודימיר, מרקו ליבאיה.

לוקה מודריץ', שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
המנהיג הבלתי מעורער. מודריץ'/רויטרס

נבחרת נוספת שפרסמה היום את הסגל שלה לגביע העולם היא ויילס, נבחרתו של המאמן רוב פייג' וכמובן של הכוכב הבלתי מעורער גארת' בייל - אולי בטורניר האחרון שלו לפני פרישה כפי שנרמז לא אחת בשנה האחרונה. השחקן הבולט בסגל, אחרי בייל, זהו ארון ראמזי ובסגל גם נכלל ג'ו אלן הוותיק, אקס ליברפול וכיום בסוונסי, וזאת על אף שהוא לא שיחק כמעט חודשיים בעקבות פציעה וגם עתה לא ברור אם וכמה יהיה כשיר לתחרות בקטאר.

ויילס תשחק בבית ב' נגד ארצות הברית (21.11), איראן (25.11) ואנגליה (29.11).

שוערים: וויין הנסי, דני וורד, אדם דייויס.

הגנה: בן דייויס, בן קבאנגו, טום לוקייר, ג'ו רודון, כריס מפאם, אית'ן אמפאדו, כריס גאנטר, נקו וויליאמס, קונור רוברטס, סורבה תומאס.

קישור: ג'ו אלן, מאט סמית', דילן לויט, ג'ו מורל, ג'וני וויליאמס, ארון ראמזי.

התקפה: גארת' בייל, הארי ווילסון, רובין קולוויל, קיפר מור, מארק האריס, ברנאן ג'ונסון, דניאל ג'יימס.

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל. רויטרס
מונדיאל לפני הפרישה? גארת' בייל/רויטרס

בימים האחרונים פורסמו הסגלים הסופיים גם של ברזיל, אוסטרליה, צרפת ויפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully