וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה וז'ירו יחד, קמאבינגה זומן, מנדי בחוץ: הסגל של צרפת למונדיאל

דשאן הכריז על המוזמנים באולפן TF1, רק 11 שרדו מהסגל שזכה בגביע העולמי ב-2018. וראן וקונדה חזרו בזמן מפציעות, קלוס ומניאן לא זומנו

קארים בנזמה פוגש את קיליאן אמבפה במחנה של נבחרת צרפת/התאחדות הכדורגל הצרפתית

אלופת העולם צרפת פרסמה הערב (רביעי) את הסגל שלה לקראת המונדיאל בקטאר, ומדובר בסגל שונה מאוד מזה שהניף את הגביע העולמי במוסקבה הגשומה ב-15 ביולי 2018. כמנהגו לפני כל טורניר גדול, המאמן דידייה דשאן הכריז על המוזמנים באולפן הטלוויזיה של TF1, כשבחר לקרוא ל-25 שחקנים ולא להשתמש בכל המכסה של 26.

קארים בנזמה, זוכה כדור הזהב שהחמיץ את המשחקים האחרונים של ריאל מדריד ונמצא בספק למחזור הפתיחה במונדיאל, נכלל בסגל של דשאן אחרי שלא היה חלק מהנבחרת ב-2018. קיליאן אמבפה בפנים כמובן וגם אוליבייה ז'ירו הרוויח מחדש את מקומו לצד אנטואן גריזמן והקפטן הוגו לוריס (כנראה בטורניר האחרון שלו) אבל רבים אחרים נשארו בחוץ.

שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, עוסמאן דמבלה, פרסנל קימפמבה חוגגים עם המדליות. רויטרס
שלושתם בפנים. פרסנל קימפמבה, עוסמאן דמבלה וקיליאן אמבפה לאחר הזכייה ב-2018/רויטרס

12 מאלופי העולם מרוסיה נשארו בבית, כשהמשמעותיים מכולם הם פול פוגבה ואנגולו קאנטה, עמודי התווך בקישור של דשאן בגמר מול קרואטיה לפני ארבע שנים שכעת נעדרים בגלל פציעות. אורליאן טשואמני ואדריאן ראביו מיועדים לתפוס את מקומם בהרכב, כשבעמדות האלה נמצאים גם יוסוף פופאנה, אדוארדו קמאבינגה והצמד ממארסיי - מתאו גנדוזי וז'ורדן ורטו.

רפאל וראן הצליח להתאושש וינהיג את ההגנה לצד פרסנל קימפמבה. פרט לבלם פ.ס.ז' יש לא מעט אופציות בהגנה, כולל ז'ול קונדה שנשמר בברצלונה לאחר פציעה ולוקאס הרננדז שחזר השבוע אחרי כמעט חודשיים מחוץ למגרשים. הפעם נמצא איתו האח תאו ומונדיאל ראשון בקריירה ירשמו גם כריסטופר אנקונקו וקינגסלי קומאן.

בקרבות על המקומות האחרונים בסגל, דאיו אופמקאנו בפנים כגיבוי לבלמים וגם איברהימה קונטה מליברפול קיבל קריאה, אבל פרלאן מנדי בחוץ באופן מפתיע וכך גם ג'ונתן קלוס. זה אומר שככל הנראה דשאן ימשיך עם מערך של שלושה בלמים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

דשאן אמר הערב: "זה לא היה הסגל הכי קל להרכבה. זה המצב מבחינת כל מאמני הנבחרות. יש שחקנים שחזרו מפציעות, כאלה שנפצעו במחזור האחרון וכאלה שיכולים להיפצע אפילו הערב.

משחקיה של נבחרת צרפת בשלב הבתים:

22 בנובמבר: צרפת - אוסטרליה

26 בנובמבר: צרפת - דנמרק

30 בנובמבר: טוניסיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully