וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן והמפגן האנטי-ישראלי בבילבאו: "חבל שמלכלכים לנו את הכדורגל"

דגלי פלסטין, קללות ושריקות בוז: אוהדי בילבאו הכינו קבלת פנים "מיוחדת" לחלוץ הישראלי, ב"אס" גינו זאת. בינתיים הבצורת שלו על כר הדשא נמשכת, ובספרד נשמעת גם ביקורת

קרבות רחוב בין מפגינים אנטי ישראליים לאוהדי הפועל חולון בבילבאו/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זה כבר כמעט הפך לריטואל: בכל פעם שקבוצה ישראלית מבקרת בחבל הבאסקים, היא זוכה לקבלת פנים "מיוחדת" מפעילים אנטי-ישראליים. דגלי פלסטין מונפים מדי שנה ביציעים של הפרננדו בואסה ארנה במשחקי מכבי תל אביב נגד באסקוניה ביורוליג, הפועל חולון מוקדם יותר השנה בליגת האלופות בבילבאו וגם קבוצות הכדורגל שביקרו שם בשנים עברו, קיבלו יחס דומה.

אתמול (שלישי) מי שנפל קורבן לכך היה שון וייסמן, שביקר עם ריאל ויאדוליד באצטדיון סן מאמס של אתלטיק בילבאו, ואף הוא קיבל יחס עוין במיוחד. בין היתר הונפו דגלי פלסטין ביציעים, ונשמעו קללות ושריקות לעבר החלוץ הישראלי, שפתח בהרכב והוחלף במשחק שהסתיים בניצחון 0:3 של הבאסקים.

בדוח המשחק של "אס" ציינו את היחס העוין ביציעים וכתבו ש"ביציעים זעמו על שון וייסמן, ושרו לעברו שירים על פלסטין. חבל שאוהדים מלכלכים את הכדורגל שלנו בצורה כזאת, ולא מתמקדים במה שקורה על כר הדשא".

שון וייסמן לצד אוהדי בילבאו שהניפו דגלי פלסטין. אילוסטרציה, אתר רשמי
וייסמן על רקע הדגלים ביציע של אוהדי בילבאו/אתר רשמי, אילוסטרציה

וייסמן, כאמור, המשיך את התקופה הפחות טובה שלו ולא הצליח למצוא את הרשת ב-45 הדקות בהן שיחק. הוא קיבל שתי הזדמנויות מצוינות בדקות הראשונות ובזבז את שתיהן, וכעת כבר סופר יותר מחודשיים ללא כיבוש.

בעונה שעברה כבש וייסמן 20 שערים בליגת המשנה והפך לאחד השחקנים האהובים במועדון, אבל לאחרונה מעמדו נמצא בירידה, וגם בתקשורת המקומית מתייחסים בהתאם. אמש הוא קיבל ציון 3.5 בלבד ב"אלדסמארקה", הנמוך מבין שחקני הקבוצה. "קיבל שני מצבי הבקעה מיידים, ולא הצליח לייצר מהם שער. נראה מבולבל והוחלף במחצית", נימקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully