וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג נפגש עם אדם סילבר: "היתה שיחה פרודקטיבית"

הצעד הראשון בדרך לחזרה למגרשים כבר נעשה. הג'נרל מנג'רים ב-NBA מעריכים: קבוצות ימשיכו להמר על אירווינג, אך ימיו של דוראנט בברוקלין ספורים. ניק קאנון הגן על הרכז עם דברים מעוררי מחלוקת וטען: "הוא לא אנטישמי"

לאחר שהושעה על ידי ברוקלין מחמישה משחקים, נפגש אמש (שלישי) קיירי אירווינג עם אדם סילבר. פרטי הפגישה בין הקומישנר והרכז לא פורסמו, כשאירווינג צפוי לבצע בשבועות הקרובים את המשימות שהוטלו עליו כדי לשוב ולשחק ב-NBA. "הצדדים ניהלו שיחה פרודקטיבית, מה שסולל את הדרך של הנטס וכוכבם המושעה לקראת חזרה עתידית למגרשים", צייץ העיתונאי שאמס צ'ראניה.

"קיירי ביצע החלטה חסרת אחריות לפרסם לינק לסרטון אנטישמי ופוגעני בצורה בלתי רגילה", אמר סילבר לפני מספר ימים, לפני ההתנצלות הפומבית של הרכז. "אני מאוכזב מאוד שהוא לא הביע התנצלות או גינה את התוכן המסוכן בסרטון, ומתכוון להיפגש איתו כדי לדון בדברים".

קיירי אירווינג עם אדם סילבר ב-2016. Ezra Shaw, GettyImages
צעד ראשון בדרך לחזרה? אירווינג וסילבר ב-2016/GettyImages, Ezra Shaw

ב"אתלטיק" שוחחו עם מספר ג'נרל מנג'רים בליגה בניסיון להבין איך תיראה התקופה הקרובה של אירווינג, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ, וברוקלין באופן כללי. אחד מהם צוטט כאומר, "אני אפילו לא מדבר כרגע על האם הוא אדם טוב או רע, רק בהתבסס על כדורסל - כרגע הוא פשוט לא משחק. הרבה מזה יהיה תלוי במה הנטס יעשו - אם הם יחזירו אותו, והוא יעבור את השנה הזאת בשלום, אז יהיה הרבה יותר קל להחתים אותו. אבל אף אחד לא ירצה להיות הראשון שנותן לו צ'אנס. הסיכון איתו גבוה בצורה בלתי רגילה".

ג'נרל מנג'ר אחר אמר: "זה יצטרך להיות מועדון מיוחד ומאמן שרוצה להתעסק עם הסיפור הזה. אולי מיאמי, אבל אני לא יודע למה שמישהו יעשה את זה, כי כל כך קשה לנהל את קיירי. אי אפשר לדעת מתי הוא משחק. הוא יושב בחוץ בגלל חיסונים, ואז כל הפרשה הזאת. הוא בדיוק הפוך ממה שאתה רוצה משחקן שמקבל כל כך הרבה כסף - מישהו שאפשר לסמוך עליו".

על אף שנראה היה כי חירב לעצמו את הקריירה, נראה כי יש קונצנזוס לגבי חזרתו של אירווינג לליגה - על שחקן ברמתו, תמיד תהיה קבוצה שתסכים להמר. "תמיד תהיה מישהי נואשת מספיק למכור את הנשמה שלה בשביל מישהו לטווח הקצר", הסביר מנהל נוסף. "אני חושב שמה שלא יהיה איתו, מעכשיו והלאה הוא יחתום רק לעונה אחת כל פעם. איך אפשר להצדיק חוזה ארוך טווח איתו, כשהוא אף פעם לא משחק עונה שלמה? אי אפשר לסמוך עליו שיעשה את הדבר הנכון".

האם ההתנהלות של אירווינג תוביל לשליחתו של קווין דוראנט בטרייד כבר בשבועות הקרובים? הג'נרל מנג'רים מעריכים שכן - גם אם לא בטווח הקרוב. "בהתחשב בהיסטוריה של שון מארקס, ומה שעשה בברוקלין בעבר, והשחקנים הצעירים הטובים בדראפט, אני לא רואה איך הוא לא מפרק את הכל. זה אך טבעי לצפות שיעביר את דוראנט".

מנהל אחר הוסיף: "אני לא יכול לדמיין את KD נשאר שם ללא אירווינג, גם בשל היחסים שלו עם קיירי וגם בגלל הכישרון שיקיף אותו בשלב הזה בקריירה שלו. אני לא רואה אותו רוצה להיות במקום השמיני במזרח בשלוש השנים הבאות. הוא ירצה לעזוב".

במקביל, הקומיקאי והשחקן האמריקאי ניק קאנון, שהנחה את "אמריקה גאט טאלנט" והשתתף ב"הזמר במסיכה", הגן על קיירי. לדבריו, "אירווינג לא אנטישמי, אני יודע את זה", והוסיף: "בעבר האדונים היו מלקים את העבדים, ואומרים להם מה לעשות כדי לא להימנע מזה. עכשיו, כשאנחנו רואים את ששת הדברים שהבעלים של הנטס אומרים לקיירי לעשות כדי לחזור לעבודה שלו, זו אותה דה-הומינזציה".

בעבר הוא כבר אמר דברים קשים נגד יהודים, טען שהם לא העם השמי האמיתי ואף הביע תמיכה במספר תיאוריות קונספירציה אנטישמיות. הוא פוטר מרשת CBS והתעקש שלא להתנצל, עד שבסופו שלדבר התרצה, נכנע והתנצל פומבית. כעת, כאמור, הוא ממשיך מגמה אנטי יהודית רווחת בקרב הקהילה השחורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully