וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בזוס וג'יי זי: הכוכב שעשוי להצטרף לרכישת וושינגטון קומנדרס

מייסד אמזון והראפר צפויים לצרף אליהם את אחד השחקנים המוערכים בתעשיית הסרטים בארצות הברית. דיווח: קבוצת הפוטבול תימכר תוך חצי שנה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11/ספורט1

בשבוע שעבר פורסם - ולא בפעם הראשונה - כי אחד הרוכשים הפוטנציאליים של קבוצת הפוטבול וושינגטון קומנדרס הוא ג'ף בזוס, מייסד ועד לא מכבר מנכ"ל אמזון שלמעשה זה מספר שנים מתעניין באפשרות רכישת הקבוצה מידי דן סניידר. לאחר מכן גם נודע שלהצעתו צפוי להצטרף הראפר ואיש העסקים ג'יי זי והבוקר (שלישי) נחשף שלהצעתם צפוי להצטרף גם מתיו מקונוהי, שחקן הקולנוע האמריקאי שיוסיף לא מעט אבק כוכבים לקבוצת הרכישה.

על פי הפרסום ב"ניו יורק פוסט", מקונוהי בן ה-53, שמחזיק גם באחוזים מהבעלות על קבוצת ה-MLS אוסטין FC, ידוע כאוהד וושינגטון קומנדרס, בעבר הרדסקינס כידוע, ובזמנו תמך בפומבי בהחלטת קבוצת הפוטבול להחתים את המאמן רון ריברה.

מתיו מקונוהי, שחקן אמריקאי. BRENDAN SMIALOWSKI, GettyImages
יצטרף לבזוס וג'יי זי? מקונוהי/GettyImages, BRENDAN SMIALOWSKI

עוד לפי ה"ניו יורק פוסט", ההצעה של קבוצת בזוס-ג'יי זי צפויה להישלח אל סניידר במהלך חודש ינואר הקרוב. לאחרונה נכתב כי גם שחקן ה-NBA קווין דוראנט מביע התעניינות בכניסה לבעלות החדשה המסתמנת על הקומנדרס.

לפי רשת "פוקס", נראה כי אין כוונה למכור רק אחוזים מוושינגטון קומנדרס, משמע שהרוכשים החדשים ישקיעו כ-7 מיליארד דולר בהפיכתם לבעלים הבלעדיים של הקבוצה. "זה זמן למכור את כל הקבוצה, ממה שאני יודע יבקשו כ-7 מיליארד דולר עבורה ולא צפוי תהליך ארוך", אמר ג'יי גלייזר, "לי נודע שהתקווה היא לסיים את ההליך תוך חצי שנה ולקבל את האישורים הנדרשים מה-NFL כבר בחודש מרץ".

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully