וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים הבא? "ג'ף בזוס מתעניין ברכישת וושינגטון קומנדרס"

בזוס מתעניין ברכישת קבוצת NFL עוד מ-2019, וכעת ייתכן שההזדמנות תגיע, בשל הלחץ של הליגה להזיז את הבעלים הנוכחי ורווי השערוריות דן סניידר. השווי המוערך של הקבוצה: 5.5 מיליארד דולר

ג'ף בזוס. ShutterStock
בדרך לוושינגטון? בזוס/ShutterStock

במהלך רבע המאה האחרונה עברה קבוצת וושינגטון קומנדרס (לשעבר וושינגטון רדסקינס) הרבה תהפוכות. תחת הבעלים דן סניידר היא חוותה לא מעט שערוריות, ההישגים בפועל היו דלים ואתמול (רביעי) נודע כי סניידר שכר את שירותיו של בנק אוף אמריקה כדי להעמיד את הקבוצה למכירה. עם זאת, לא נשמעה הצהרה ברורה מפיו של סניידר.

היום התברר כי אחד הרוכשים הפוטנציאליים הוא ג'ף בזוס, מייסד ועד לא מכבר מנכ"ל אמזון. בזוס בן ה-58 מתעניין ברכישת קבוצה כבר מ-2019 ומקורבים למיליארדר אמרו למגזין People כי הוא חושב ברצינות על הקומנדרס. הערך המשוער של הקבוצה עולה על 5.5 מיליארד דולר, בשל השוק הגדול שיש לה.

ב-23 שנות הבעלות של סניידר על וושינגטון, המועדון מעולם לא היה יציב. סניידר ידוע כאחד המעסיקים הפחות נוחים ב-NFL, ובליגה יש לחץ גדול להיפטר ממנו. הבעלים וגורמים במועדון נחקרים בגין עבירות שונות, בהן אי סדרים כספיים וגם הטרדות מיניות שבוצעו, לכאורה, תחתיהם בשנים האחרונות.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף בזוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully