וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מקומות עוד פנויים: סגל דנמרק למונדיאל פורסם, אריקסן בפנים

הקשר ישחק בגביע העולם כשנה וחצי אחרי ההתמוטטות ביורו. עם נופים והופעת אורחת של בנדטנר: צפו בסרטון הצגת הסגל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11/ספורט1

פחות משבועיים לפתיחת מונדיאל 2022, הנבחרות המשתתפות ממשיכות לפרסם אחת אחרי השנייה את הסגלים הסופיים, ולאחר שאחת הפייבוריטיות ברזיל עשתה זאת הערב (שני), הגיעה תורה של מי שמסומנת כסוס שחור אפשרי בטורניר - דנמרק.

הנבחרת הסקנדינבית זכורה כזו שריגשה את כל אירופה ביורו לפני כשנה וחצי, זאת אחרי שבמשחק הראשון איבדה את כריסטיאן אריקסן שהתמוטט ובכל זאת הצליחה להגיע לחצי הגמר. אחרי ההדחה מול קרואטיה בשמינית הגמר לפני ארבע השנים, כעת האדומים ירצו ללכת רחוק גם בטורניר העולמי.

הבשורה המרגשת כמובן מגיעה מכיוונו של אריקסן, שכצפוי נכלל בסגל. רבים תהו כיצד הקשר יוכל לחזור לשחק אחרי שכמעט ואיבד את חייו על המגרש נגד פינלנד, אך בריאיון שסיפק כשעוד היה שחקן חופשי אשתקד הבהיר: "אני לא מרגיש שונה מבחינה פיזית, המונדיאל זה המטרה והחלום". פחות משנה מאז אותו ריאיון, וכשנה וחצי לאחר ההתמוטטות, אריקסן הגשים את החלום וישתתף בגביע עולם שלישי בקריירה.

כריסטיאן אריקסן, קשר נבחרת דנמרק. רויטרס
שוב בטורניר גדול. אריקסן/רויטרס

המאמן קספר יולמאנד פרסם את שמותיהם של 21 שחקנים בלבד מתוך 26 אותם רשאי לזמן, כאשר ההודעה על חמשת השחקנים הנוספים שייסעו לקטאר תגיע עד הדדליין בשישי הקרוב.

את הסגל פרסמה נבחרת דנמרק בסרטון יצירתי במיוחד על רקע הנופים המרהיבים של המדינה, כאשר בתפקיד אורח בקליפ נמצא חלוץ הנבחרת לשעבר, ניקלאס בנדטנר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עם נופים מרהיבים והופעת אורח של בנדטנר: דנמרק הציגה את הסגל למונדיאל

21 השחקנים שזומנו עד כה

שוערים: קספר שמייכל (ניס), אוליבר כריסטנסן (הרטה ברלין)

הגנה: סימון קיאר (מילאן), יואקים מיילה (אטאלנטה), רסמוס כריסטנסן (לידס), דניאל ואס (ברונדבי), יאנס סטרוגר לארסן (טרבזונספור), אנדראס כריסטנסן (ברצלונה), יואכים אנדרסן (קריסטל פאלאס), ויקטור נלסון (גלאטסראיי)

קישור: מתיאס ינסן (ברנטפורד), פייר אמיל הויביירג (טוטנהאם), תומאס דלייני (סביליה), כריסטיאן אריקסן (מנצ'סטר יונייטד), מיקל דמסגור (ברנטפורד), יספר לינדסטרום (איינטרכט פרנקפורט), אנדראס סקוב אולסן (קלאב ברוז').

התקפה: קספר דולברג (סביליה), אנדראס קורנליוס (פ.צ. קופנהאגן), יונאס וינד (וולפסבורג), מרטין בריית'ווייט (אספניול)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully