וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אריקסן: "אני רוצה לשחק במונדיאל, הלב שלי אינו מכשול"

הקשר הדני שהתמוטט ביורו האחרון מספר על המקרה: "מתי לחמש דקות". על עתידו: "אני לא מרגיש שונה, אני בכושר שיא. חולם לשחק בפארקן ולהוכיח שמה שקרה היה חד פעמי"

תקציר: דקה של מחיאות כפיים לכבוד כריסטיאן אריקסן במשחק בין דנמרק לבין בלגיה/ספורט1

כשבעה חודשים חלפו מאז האירוע שהכניס את עולם הכדורגל להלם. ביום השני של יורו 2020, במפגש בין נבחרות דנמרק ופינלנד בקופנהאגן, כוכב הדנים התמוטט על כר הדשא בפארקן ועבר החייאה, בסיומה הועבר לבית החולים כשהוא בהכרה. האירוע היה יכול להיגמר בצורה הרבה יותר גרועה, אך בינתיים הקריירה של הקשר נמצאת בצומת דרכים לאחר ששוחרר לאחרונה מאינטר בעקבות השתלת קוצב הלב.

על פי חוקי הליגה האיטלקית, שחקן אינו יכול לקחת חלק במשחקים עם קוצב לב, ולכן הפרידה מהנראזורי הייתה בלתי נמנעת. בינתיים, אריקסן מתאמן עם קיאסו מהליגה השלישית בשווייץ, והוא ממתין לקבוצה שתחתים אותו ותעניק לו הזדמנות לחזור למרכז הבמה.

אחרי חודשים רבים בהם שמר על שתיקה, אריקסן התראיין לערוץ הדני "DR" וסיפר על מה שעבר עליו בתקופת האשפוז והשיקום: "זה מדהים שכל כך הרבה אנשים הרגישו צורך לכתוב לי או לשלוח פרחים. מה שקרה לי השפיע על הרבה אנשים שהרגישו שהם צריכים לגרום לי ולמשפחה שלי לדעת את זה. הדבר זה מאוד משמח אותי. בבית החולים אמרו שאני ממשיך לקבל עוד ועוד פרחים. זה היה מוזר, לא ציפיתי שאקבל פרחים כי מתי לחמש דקות. זה היה יוצא דופן, אבל מאוד נחמד מצד כולם וזה עזר לי. הודתי לאנשים באופן אישי: לרופאים, לחבריי לקבוצה ולמשפחות שלהם, לכל האוהדים ששלחו מכתבים ופרחים. הודתי לאנשים שנתקלו בי ברחוב באיטליה או בדנמרק, קיבלתי תמיכה מכל העולם וזה עזר לי לעבור את התקופה הזו".

עוד בוואלה!

בעקבות הריאיון המסעיר: לוקאקו נקנס בחצי מיליון יורו

לכתבה המלאה

בינתיים, הקשר שיחגוג יום הולדת 30 בחודש הבא סימן לעצמו יעד לקראת השנה הקרובה: "המטרה שלי היא לשחק במונדיאל בקטאר, אני רוצה לשחק וזו הייתה הגישה שלי לאורך כל הדרך. זה המטרה והחלום, האם יזמנו אותי? זה סיפור אחר, אבל החלום שלי הוא לחזור. אני בטוח שאני יכול לשוב כי אני לא מרגיש שונה מבחינה פיזית, אני בכושר שיא, זו הייתה המטרה שלי, עדיין יש עוד זמן אז עד אז אני הולך להוכיח שאני שוב ברמה הזו".

"אני חולם לחזור לנבחרת ולשחק בפארקן שוב", סיפר אריקסן, "להוכיח שמה שקרה היה חד פעמי ושזה לא יחזור. רוצה להוכיח שהמשכתי הלאה ושאני יכול לשחק שוב בנבחרת. המאמן צריך לבחון את הרמה שלי, אבל הלב שלי הוא לא מכשול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully