וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל-דאבל לדי ג'יי קופר, נס ציונה הביסה 70:93 את קרית אתא

הרכז הצטיין עם 19 נקודות ו-15 אסיסטים, הכתומים חיברו ניצחון שלישי רצוף והנחילו הפסד רביעי ברציפות לעולה החדשה. איש העסקים דורון אמיר תרם 15 אלף שקל לקרית אתא

המומנטום המצוין של עירוני נס ציונה נמשך הערב (שני) עם ניצחון שלישי ברציפות של הכתומים, שהביסו באולם לב המושבה 70:93 את עירוני קרית אתא במשחק שנעל את המחזור החמישי בליגת העל. העולה החדשה סופרת כבר ארבעה הפסדים מאז שהפתיעה את בני הרצליה במשחק הראשון שלה העונה.

לאחר מחצית ראשונה צמודה, שבה ההפרש הכי גבוה לטובת מי מהקבוצות עמד על חמש נקודות, שחקניו של אלעד חסין לחצו על הדוושה, ובעזרת ריצת 0:17 ברבע השלישי, פתחו פער שהגיע בשיאו ל-25. די ג'יי קופר רשם משחק רביעי רצוף מאז פתיחת העונה בו הוא מוסר כמות דו ספרתית של אסיסטים. האורחת, שחסרה את יותם חנוכי החולה, הרבתה להחטיא מקו העונשין ושוב קיבלה תרומה מועטה ממייקל בריסקר, שהמשיך להיראות כמי שעדיין לא השתלב בקבוצה.

קלעו לנס ציונה: די ג'יי קופר 19 ו-15 אסיסטים (3/6 לשלוש, 3 חטיפות), טיילר ביי (17 במחצית השנייה, 11 ריבאונדים) ורוני הארל 18 כל אחד, ג'רום מיינסי 16 ו-10 ריבאונדים, תומר לוינסון 12, שאק ביוקנן 6, גולן גוט ורז אדם 2 כל אחד.

קלעו לקרית אתא: אמין סטיבנס 21 ו-14 ריבאונדים, שאבון לואיס 17 ו-6 אסיסטים, ג'בונטה רדיק 12 ו-7 ריבאונדים, כרם משעור 11, עידו דוידי, שלו לוגשי ודיאנטה גארט 3 כל אחד.

באליפות הסייבר הלאומית CyTaka שנערכה בשבוע שעבר (26/10) תרם דורון אמיר מנכ"ל חברת הסייבר סייטקה לאליצור קרית אתא (כדורסל) תרומה משמעותית לקידום מצוינות על סך של 15,000 שקל על ההתנדבות ושת"פ ביחד עם הצוות המנהל לקידום יום הסייבר הלאומי בהיכל הכדורסל החדש.

בטקס הענקת הפרס ביחד עם ראש העיר, יעקב פרץ, נימק דורון אמיר את התרומה ואמר כי: "ההתנדבות והחלוציות מהוות את הבסיס שמקדמת כל חברה ואנו מודים על רוח הספורטיביות לקידום יום הסייבר הלאומי הראשון בקרית אתא", את הקבוצה ייצג יו"ר עירוני קריית אתא (כדורסל ) נפתלי בנטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully