וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באריירו יחזור אחרי פגרת המונדיאל, אבו עביד בספק להפועל חדרה

הפועל באר שבע רוצה להמשיך במומנטום (רביעי, 20:00, ספורט1), ברדה יצטרך להחליט מי יפתח במקום הארגנטינאי. שטורם שב מוקדם מהצפוי לאימונים ועשוי להיכלל בסגל האורחת

מחזור 12הסתיים09/11/2022
הפועל באר שבע
  • סוליימאנוב (45)
  • יחזקאל (55)
  • חטואל (90)
0
    הפועל חדרה
    תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע 3:0/ספורט 1

    הפועל באר שבע

    מריאנו באריירו ייצא לפסק זמן ממשחקים עד אחרי המונדיאל ובהפועל באר שבע יקוו כי מנוחה, שיקום וחיזוקים יספיקו לקשר לחזור לחלק השני של העונה. בבחינת הקרע במיניסקוס ממנו סובל באריירו, אין מקום לפי הצוות הרפואי, לניתוח ומכאן שהוא יתחיל הליך שיקומי על מנת שהפועל באר שבע תוכל ליהנות ממנו עם החזרה לפעילות בחודש דצמבר. כזכור, פתח באריירו במשחק שלשום מול בני ריינה, הרגיש שוב פגיעה בברכו והוחלף עוד לפני ההפסקה.

    מחר במשחק הבית הוא כאמור יעדר והמאמן אליניב ברדה יצטרך להחליט מי יפתח במקומו כאשר האפשרויות הן עדן שמיר שלא שיחק מול ריינה, שי אליאס שנכנס כמחליף או אפילו שניהם יחד. במקרה כזה רועי גורדנה יפתח על הספסל בגלל סמיכות המשחקים והעובדה שהוא חזר באחרונה לפעילות מלאה וספק אם הוא יכול להסתכן בלפתוח בשני משחקים תוך שלושה ימים.

    ברדה יצטרך גם להחליט אם שוב לפתוח עם רביעיית ההגנה הקבועה שלו באחרונה או לאפשר מנוחה לאיאד אבו עביד שמשחק עם זריקות. במקרה כזה צפוי איתן טיבי לפתוח במרכז ההגנה לצד מיגל ויטור. סוגייה נוספת היא רותם חטואל שלא שותף מול בני ריינה והביע את אכזבתו על הספסל, באקט שדרש את התערבות ברדה תוך כדי המשחק. המאמן לא מתכוון להוציא את חטואל מהסגל מאחר שהוא לא רואה בהתנהגותו משהו חריג, אבל קרוב לוודאי שהיה עולה איתו בהרכב מחר, אלמלא התנהגותו, וכעת הוא יצטרך לשקול האם לעשות שינוי. האופציות של ברדה בהתקפה ובקישור הן רבות וההחלטות יתקבלו רק מחר.

    בקבוצה מאוד מעריכים את הפועל חדרה שתגיע מחר לטרנר. ברדה שבעצמו החל לאמן רק לפני שמונה חודשים, סיפר במועדון עד כמה הוא מתרשם מהעבודה של אסף נימני, שמאמן העונה לראשונה בליגת העל ועושה עבודה נהדרת בקבוצה שסובלת העונה מתקציב מאוד נמוך.

    איתן טיבי, בלם הפועל באר שבע. דני מרון
    יפתח על חשבון אבו עביד? טיבי/דני מרון

    הפועל חדרה

    הפועל חדרה תצא מחר למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר ותנסה להמשיך במומנטום המצוין בו היא נמצאת. בחדרה הציבו לעצמם יעד לצבור לפחות עוד שלוש נקודות עד היציאה לפגרת המונדיאל, כשלקבוצה מצפה אחרי המשחק בבאר שבע גם מפגש מול סקציה נס ציונה בשבת.

    המגן הסלובני קלמן שטורם שהיה אמור לחזור לפעילות רק אחרי פגרת המונדיאל בעקבות שבר בארובת העין, הפתיע את הצוות המקצועי כאשר שב לפעילות מוקדם מהצפוי וקיים סיכוי גבוה שייכלל מחר בסגל.

    "אנחנו מגיעים למשחק הזה אחרי משחק טוב שלנו נגד מכבי נתניה", אמר המאמן אסף נימני לקראת ההתמודדות, "אנחנו ממשיכים לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו, בתקווה שגם מחר נמשיך ביכולת הזאת. אין ספק שבאר שבע היא הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה, אליניב ברדה עושה שם עבודה פנטסטית ואני שמח מאוד בשבילו. הייתה לי הזכות לעבוד איתו כשחקן. ההתייחסות שלנו לבאר שבע היא אותה התייחסות כמו לכל קבוצה שמולה אנחנו משחקים. אנחנו רואים את היתרונות וגם את החסרונות שלה וננסה לעשות את המיטב".

    נימני גם נדרש לסוגיה שלחדרה, כמו לכל הליגה, מצפים שלושה משחקים תוך שבוע: "השבוע הזה הוא שבוע לא פשוט מבחינת ההכנה הגופנית של השחקנים. צריך לדעת לחלק את העומסים ולהכין את השחקנים כמה שיותר טוב למשחק, אבל בסופו של דבר זה לא רק להפועל חדרה, אלא לכל קבוצות הליגה. זה אתגר בפני עצמו ואני מקווה שנעמוד באתגר הזה".

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס
    שחקן הפועל חדרה קלמן שטורם. דני מרון
    סיכוי גבוה שייכלל בסגל. שטורם/דני מרון

    טריוויה

    * המאזן ב-10 המפגשים מאז חזרה הפועל חדרה לליגה הבכירה: שבעה ניצחונות להפועל באר שבע ושלוש תוצאות 2:2.

    * כך, הניצחון האחרון של חדרה נותר ה-0:4 בחוץ באפריל 1979 שהוביל לחקירת שניים משחקני באר שבע בחשד למכירת משחקים. אלה היו השערים הראשונים בתולדות חדרה במשחק בבאר שבע, אבל אותו ניצחון לא מנע את ירידת הליגה חודש לאחר מכן.

    * הפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה שמצאה את הרשת בכל משחק העונה.

    * הפועל חדרה הפסידה העונה רק למכבי תל אביב (6:0 בבית) ולמכבי חיפה (1:0 בחוץ עם פנדל מוחמץ בדקה ה-96) ומגיעה אחרי שהבקיעה שבעה שערים בשני המחזורים האחרונים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שלומי בן אברהם
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 11902

    משחקי המחזור ה-12:

    שלישי, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
    שלישי, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
    שלישי, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)

    רביעי, 19:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
    רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
    רביעי, 20:15: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)
    רביעי, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully