וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "לא מיציתי את עצמי באירופה, החזרה לחיפה היתה טעות"

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 15:23

חלוץ הפועל באר שבע העניק לאתר הרשמי ריאיון אחרי הופעתו ה-400: "ההחלטה לבוא לכאן - מהטובות שלקחתי. יכולתי להוציא יותר באירופה"

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע 3:0/ספורט 1

אחרי הופעתו ה-400, איתי שכטר התפנה לדבר עם האתר הרשמי של הפועל באר שבע על הקריירה המפוארת שלו." זה מאוד מרגש להגיע למספר כזה של 400 הופעות, אשר רובן בטופ של הכדורגל הישראלי", אמר החלוץ הוותיק. "אף פעם אתה לא חולם על 400 הופעות ליגה. אני חושב שעברתי דרך ארוכה ומרגשת ומקווה לעוד הרבה הופעות".

"אני חושב שההחלטה שלי להגיע להפועל באר שבע היא החלטה מהטובות שלקחתי", הוסיף שכטר. "כמובן שעברתי בכל המועדונים הגדולים בישראל והיה לי חשוב גם להגיע להפועל באר שבע, מועדון שנמצא בטופ של הכדורגל וחושב על כל התארים ועל אירופה. אני שמח שבשנה הזאת שאני מציין בה את ה- 400 הופעות ליגה הגענו לשלב הבתים בקונפרנס ליג. הפועל באר שבע נמצאת בקו עלייה, בנו קבוצה חזקה, קבוצה שרצה לכל התארים. אני נהנה מכל רגע להגיע אימונים, גם בתקופות שאני משחק פחות אני עושה את המקסימום שהקבוצה שלי והמועדון הזה יצליח. יש לנו קהל מדהים שדוחף אותנו ולוקח אותנו למקומות הכי גבוהים שיש גם ברגעים פחות טובים".

החלוץ נשאל על הפספוס הכי גדול בקריירה והשיב: "לדעתי, לא מיציתי את עצמי מספיק באירופה. אני חושב שהייתי בליגות הכי טובות בעולם, במועדונים טובים, וגם היו לי משחקים טובים וחלקי משחקים טובים, אבל לא באמת הטבעתי חותם במקומות האלה. אני חושב שהחזרה שלי מצרפת למכבי חיפה הייתה טעות מבחינתי, כבר הבנתי את אירופה והייתי חלק מרוטציה טובה בקבוצה חזקה בצרפת. מבחינתי, בתקופה שלי באירופה יכולתי להוציא יותר.כמובן שאני לא מצטער על שום דבר, אני חושב שזה חלק מהקריירה, למדתי מהמקומות האלה, אני גאה בכל צעד שלי בחיים".

שכטר הוסיף ודיבר על הקדנציה במכבי חיפה: "התקופה שלי במכבי חיפה זו תקופה לא קלה בקריירה שלי. זה כמובן לא קשור למכבי חיפה, אנחנו רואים איך מכבי חיפה היום ולאיזה גבהים המועדון הזה הגיע. אני חושב שבתקופה שלי שם, הייתה לי שנה מאוד מאוד קשה גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה מנטלית. לא הצלחתי וחשבתי שאני נמצא גיל 27 בדרך למקום לא טוב. זו הייתה תקופה מאוד מאתגרת. המשפחה שלי והאנשים שהיו לצידי ידעו להרים אותי. באותו זמן מועדון כמו בית"ר ירושלים לקח אותי אליו והרים אותי חזרה לטופ של הכדורגל, וכמובן שיש להם חלק בזה שאני עד היום משחק ברמות הגבוהות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איתי שכטר, חלוץ הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
"אני נהנה מכל רגע להגיע אימונים". שכטר/מאור אלקסלסי

אשר למשחק אותו לעולם לא ישכח, אמר שכטר: "אני חושב שהמשחק הכי גדול, ואולי בכלל הכי גדול שידע הכדורגל הישראלי, זה משחק האליפות עם הפועל תל אביב בטדי כשאנחנו זוכים באליפות בדקה ה-95. משחק אחרון של העונה, שתי הקבוצות מתחרות על האליפות כל העונה. זה משחק שנמצא אצלי בתוך הנשמה והוא לא יכול לצאת".

לבסוף, נדרש החלוץ לחלוק טיפ עם הדור הבא ואמר: "כל הזמן אומרים שהדבר הכי חשוב הוא לעבוד קשה ולתת הכל, אני חושב שזה נכון שצריך לעבוד קשה אבל הרבה פעמים צריך לעבוד חכם ולהנות ממה שאתה עושה. הרבה פעמים אבא אומר לילד "תעבוד הכי חזק שאפשר, הכי קשה". הוא יכול לעבוד הכי קשה שיש אבל הוא לא עובד נכון עבור מה שהוא באמת צריך. בסופו של דבר אנחנו עוברים תהליך, ועוברים קריירה, אנחנו צריכים להנות מהדברים. אני תמיד אומר, להנות מהדרך, לאהוב את מה שאתה עושה, להנות מהמשברים ומהרגעים הקשים כי הם שבסופו של דבר בונים אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully