וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בשיאה. "נמשיך לייצר כאב ראש חיובי, את מי להוציא"

7.11.2022 / 7:22

בקבוצה חששו מנפילה אחרי אירופה והניצחון על מכבי ת"א, השחקנים הגיבו בצורה מושלמת. ספורי כיכב, בקבוצה יודעים: "יש לנו היום תחרות מטורפת על כל עמדה". התקרית עם חטואל העיבה, חשש מהפציעה של באריירו, שכטר: "שהפרשנים יחליטו מי הקבוצה הטובה בארץ"

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע 3:0/ספורט 1

הפועל באר שבע ביכולת שיא העונה: אמש (ראשון) פירקה הקבוצה בקלות עוד מוקש כשהביסה בחוץ את בני ריינה 0:3. זה היה עוד מבחן בגרות עבור השחקנים של אליניב ברדה, שחשש מעט מהמעבר מהקונפרנס ליג למשחק מול קבוצה צנועה כמו בני ריינה, אבל קיבל את הקבוצה שלו במוכנות מלאה, בריכוז וביכולת המצוינת שמאפיינת אותה כבר יותר משבועיים.

הפועל באר שבע מלפני שמונה ימים, ערב המשחק מול מכבי תל אביב, חששה כי הפסד בטרנר לולדאן איביץ' ושחקניו יוביל לפרידה ממאבק האליפות, אבל היא נמצאת היום בעמדה מצוינת להמשיך ולהיאבק על התואר כשבשני המשחקים האחרונים היא גם סוגרת את הפער שהיה לה ממכבי תל אביב ואלמלא הפרש שערים פחות טוב, היא גם היתה הבוקר מטפסת למקום השני על חשבון מכבי תל אביב.

רועי גורדנה, עומרי גלזר, שחקני הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
רצף מרשים. באר שבע/מאור אלקסלסי
איתי שכטר, חלוץ הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
"אנחנו נהנים מהכל בקבוצה כרגע וביחד עם התוצאות הטובות, אין יותר מאושרים מאשר אנחנו"/מאור אלקסלסי

היו להפועל באר שבע כמה מוציאים לפועל במשחקים האחרונים ובראשם רותם חטואל, אבל אמש זה היה רמזי ספורי ששב לעצמו אחרי פציעה ממושכת. בקלות עשה ספורי שער ראשון יוצא מהכלל ואחרי זה עשה את השני שלו. "רמזי חזר בדיוק בזמן ויש לנו היום תחרות מטורפת על כל עמדה. אנחנו עושים לברדה כאב ראש חיובי בכל משחק את מי להושיב בחוץ", אמרו אמש שחקנים בדרך הביתה.

ברדה אמר אמש במסיבת עיתונאים בתום המשחק: "עברנו תהליך בגרות. באנו בגישה טובה ונכונה למשחק הזה אחרי אוסטריה וינה. עכשיו הפנים ליום רביעי לחדרה ואנחנו מקווים לקבל דחיפה גדולה בטרנר מהאוהדים שלנו שהגיעו לכאן בכמות גדולה. מדהים כמה אנשים באו ביום ראשון עד נוף הגליל. הדחיפה שלהם היתה מאוד משמעותית והיא עזרה לנו לחזור הביתה בכיף".

בקבוצה יבדקו היום או מחר מה מצב הברך של מריאנו באריירו. הארגנטיני שעלה לשחק גם אמש עם הפציעה שיש לו במיניסקוס, חש כאב במהלך המחצית הראשונה והוחלף על סף ההפסקה. במועדון יבדקו אם אין מנוס מניתוח.

רמזי ספורי, קשר הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
המחיש את העומק. ספורי/מאור אלקסלסי
אדיאן פאון, קשר הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
מי חשש מהנפילה? באר שבע ממשיכה לחגוג/מאור אלקסלסי

על הניצחון הנהדר העיבה במעט התקרית על הספסל עם רותם חטואל שהיה מאוכזב מאוד מכך שלא שותף גם כמחליף והראה זאת עד שברדה ניגש לדבר איתו. ברדה התייחס לכך בסיום המשחק ואמר בפתיחות: "אני מסוג המאמנים שאוהבים להסביר לשחקנים את ההחלטות שלי, במיוחד כשאני נקי ועושה את הדברים בצורה מקצועית. גם אני הייתי שחקן ורציתי לשמוע הסברים. הייתי כועס על רותם אם הוא לא היה מתעצבן. הוא התאכזב וזה בסדר אבל כמו שהחברים שלו שמחים בשבילו כשהוא כובש, גם הוא צריך להיות שמח בשבילם. אני מבין אותו אבל אנחנו נצטרך אותו מפוקס בהמשך. הכל בסך הכל בסדר איתו".

איתי שכטר עלה אתמול כמחליף למשחק ה-400 שלו בליגת העל בישראל וכיאה למעמד, כבש את השער השלישי שהיה סיום של מהלך כדורגל יוצא דופן באיכותו. שכטר סגר את המעגל באיצטדיון בו החל את דרכו בליגה הראשונה במדי נוף הגליל, שבתקופה ההיא עוד קראו לה בשמה הקודם הפועל נצרת עלית. שכטר ממשיך לעבוד קשה ולהילחם על הדקות שלו וברדה נותן לו. לשאלה אם הפועל באר שבע היא הקבוצה הטובה בארץ כרגע, הוא אמר: "שהפרשנים יחליטו מי הקבוצה הטובה בארץ. אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו בכל אימון ובכל משחק. אנחנו משתפרים מאימון לאימון וממשחק למשחק. אנחנו רעבים מאוד. נמשיך בצניעות שלנו. אנחנו נהנים מהכל בקבוצה כרגע וביחד עם התוצאות הטובות, אין יותר מאושרים מאשר אנחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully