וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "רותם חטואל צריך לשמוח בשביל חברים שלו שניצחו"

מאמן הפועל באר שבע על החלוץ שלא שותף ב-0:3 על ריינה: "אני פתוח עם השחקנים ואוהב להסביר להם את ההחלטות". מימר זעם: "השריקות הקטנות הלכו איתם, השופט הרביעי הצדיק אותי". שכטר ששוב עלה מהספסל וכבש בהופעתו ה-400: "אנחנו תמיד מועמדים לאליפות"

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע 3:0/ספורט 1

הפועל באר שבע רשמה הערב (ראשון) ניצחון שלישי רצוף בליגה ורביעי בכל המסגרות אחרי שגברה 0:3 על מכבי בני ריינה, שנותה בעשרה שחקנים אחרי הרחקת ריצ'רד בואטנג לקראת סיום המחצית הראשונה. הקבוצה של אליניב ברדה נצמדה למכבי תל אביב שבמקום השני עם מספר זהה של נקודות ושמרה על מרחק של ארבע נקודות מהפסגה, בה ניצבת מכבי חיפה.

ברדה, שמיד אחרי שריקת הסיום מול אוסטריה וינה ביום חמישי אמר שמצדו לשחק מול בני ריינה "כבר עכשיו", סיפר בסיום: "לשמחתי השחקנים באו דרוכים ומרוכזים מהדקה הראשונה, כמו שהיה בשלושת המשחקים האחרונים שנעל הנייר היו בפרופיל גבוה. אני מנסה שבכל משחק ניראה טוב וגם היום היו דקות שלא אהבתי בכלל ולא הייתה סיבה שניראה ככה מול עשרה שחקנים ואלו דברים שנרצה לשפר. השער השלישי הגיע ממהלך מאוד יפה ומצפה לנו כעת נסיעה ארוכה ושמחה".

על שערו השני של שכטר תוך שלושה ימים ובמגרש בו עלה לבוגרים: "זו סגירת מעגל מדהימה בשביל איתי בהופעתו ה-400. מגיע לו, אני חושב שהוא דוגמה ומופת לכל השחקנים - מהצעירים ועד היותר ותיקים, בהתנהגות, בהתנהלות, מבחינתי הוא חצי מאמן".

לעומת שכטר, חטואל לא שותף כלל ועל כך אמר ברדה: "אני מאוד פתוח עם השחקנים ומאוד אוהב להסביר להם כמעט כל דבר שאני עושה. אני גם אוהב את זה שהוא לא אהב שלא נכנס, כי שחקן ששמח אחרי שלא נכנס צריך לפרוש. הוא עושה עונה מאוד טובה, אבל הוא צריך לשמוח עבור החברים שלו שניצחו היום".

איתי שכטר, חלוץ הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
סגירת מעגל בהופעתו ה-400. שכטר/מאור אלקסלסי

שכטר המחוייך סיפר אחרי המשחק: "זו הייתה ההופעה ה-400 שלי בליגת העל ולכבוש במשחק כזה וגם לנצח...אני מאושר מאוד. עשיתי דרך ארוכה, פה (באצטדיון גרין) בעצם התחלתי כי כאן הייתה הופעת הבכורה שלי וגם השער הראשון שלי - אני מודה למשפחה שלי, להורים, לאשתי, לילדים ולחברים שעוברים איתי דרך ארוכה. אני מאושר, אוהב את המשחק הזה גם כשהוא קשה וגם כשהוא בטוב. זה ניצחון חשוב מאוד אחרי שבוע מצוין, היום נשמח וכבר ביום רביעי מחכה לנו משוכה מאוד קשה".

על המומנטום הגדול בו נמצאת הפועל באר שבע, שלא הפסידה 11 משחקים רצופים: "אני מרגיש שאנחנו נראים יותר טוב מאימון מאימון וממשחק למשחק. אני גם נהנה לעלות מהספסל ומנסה לעזור ולהשפיע, אנחנו עובדים קשה והדרך עוד ארוכה. היה מסע יפה באירופה וחבל שלא עלינו, אבל אנחנו מאושרים מהיום".

אם באר שבע מועמדת לאליפות: "הפועל באר שבע מועמדת לאליפות תמיד, אבל בכל קבוצה שאני משחק בה אני אומר שעל אליפות מסתכלים במחזורים 27-28 ומעלה, אבל אין ספק שנבנתה כאן קבוצה חזקה ובריאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
זעם על החלטות השופט. מימר/מאור אלקסלסי

לעומת זאת, המאמן המנוצח שרון מימר, שבכל 15 משחקיו בקריירה על הקווים נגד הפועל באר שבע לא הצליח לנצח ורק סחט ארבע נקודות, אמר בסיום על הרחקת בואטנג: "אני מאוד גאה בשחקנים, כי שיחקנו מול קבוצה שראיתם מה היא עשתה בתקופה האחרונה. אמרתי לשופט הרביעי עוד לפני האדום שכל השריקות הקטנות הולכות לכיוון של הפועל באר שבע, והוא גם הצדיק אותי ששריקות לטובתנו לא נשרקו. אלה דברים שמעצבנים את השחקנים ואולי גם הובילו לאדום הזה. אני בטוח שהוא לא רצה, אבל זה היה יותר מדי לטובתם. עבדנו יפה, אבל כשזה הגיע עם עזרה של שופטים זה היה קצת גדול עלינו".

עוד מימר: "השחקנים רוצים ונלחמים, אלה לא כרטיסים של עבירות ברוטאליות - לצערי ה-VAR מייצר דרמה בהרבה מקרים וזה פעם לטובתנו ופעם לטובת היריב. היה לנו מאוד קשה עם עשרה שחקנים נגד קבוצה איכותית כמו הפועל באר שבע. לריינה אין יתרון על אף קבוצה בליגה, אז אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולהמשיך לעשות את הדברים הטובים שאנחנו עושים כדי לעמוד במשימה שלנו".

עמית זנטי, שפתח היום לראשונה בהרכב, אמר על התקופה הארוכה בה לא שיחק: "אני מאמין בעצמי ויודע שאגיע למקומות שאני צריך, אני עוד אוכיח לכולם מה אני שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully