וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראביו יצא מגדרו אחרי ניצחון יובנטוס: "מרגיש כמו מנהיג, רוצים אליפות"

הקשר הצרפתי כבש ב-0:2 על יובנטוס על אינטר בדרבי ד'לה איטליה והציב רף ציפיות גבוה במיוחד. אלגרי: "אדריאן שיחק בצורה יוצאת מן הכלל, יש לו עוד לאן להשתפר". המאמן האיטלקי עלה למקום השני בניצחונות במועדון

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11/ספורט1

יובנטוס התאוששה מההדחה הצפויה מליגת האלופות עם ניצחון יוקרתי בדרבי ד'לה איטליה 0:2 על אינטר. הביאנקונרי עלו למקום החמישי בטבלת הסרייה א' על חשבונה של היריבה לדרבי שירדה למקום השביעי.

הגברת הזקנה רשמה ניצחון ליגה רביעי רצוף כשהיא לא סופגת באף משחק, כובשת שמונה שערים ויוצרת מומנטום חיובי לקראת פגרת המונדיאל. אצל האורחת, לעומת זאת, נעצר רצף ארבעת הניצחונות בהופעה לא מספיק טובה שהרחיקה אותה מהמקום המוביל לליגת האלופות גם בעונה הבאה.

מסימיליאנו אלגרי הגיע ל-228 ניצחונות כמאמן יובנטוס, כשהוא עבר בדרך את מרצ'לו ליפי והפך למאמן השני עם הכי הרבה ניצחונות על הקווים במועדון המפואר. האיטלקי התייחס בסיום להופעה של ראביו, כובש השער הראשון: "אני מחשיב את אדריאן לשחקן טוב מאוד עם המון מקום שיש לו עוד אפילו לשפר את עצמו. הערב הוא שיחק בצורה יוצאת מן הכלל".

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
חגיגות בדרבי ד'לה איטליה. שחקני יובנטוס/רויטרס

המאמן האיטלקי הוסיף ואמר שהמטרות הן לטווח הקצר: "האליפות היא דבר רחוק, יש לנו כמה מסגרות חסרות עכשיו כמו ליגת האלופות, אבל החל ממחר ננוח ונעשה הכל כדי לנצח את ורונה במחזור הבא. יהיה קשה, כי בהמשך גם יש לנו את לאציו. המטרה שלנו היא להשיג את המקסימום, אנחנו צריכים לחשוב שזה רק ניצחון אחד והעונה לא נגמרה הערב. יש לנו הרבה מה לשפר ונצטרך להתאושש, כי מעתה ואילך ימי חמישי גם לא יהיו פנויים בעקבות הליגה האירופית. נעשה זאת צעד צעד, שלב שלב".

לקשר הצרפתי זה היה שער שלישי בשלושת המחזורים האחרונים באיטליה: "מעגל השחקנים שיש לנו בקבוצה דורש מאיתנו הרבה", אמר ראביו, "אנחנו כולנו ביחד בסיפור הזה, היו לנו המון קשיים, אבל עכשיו אנחנו כולנו יחידה אחת. אנחנו צריכים את התרומה של השחקנים המבוגרים והמנוסים ושל הצעירים. אנחנו רוצים לזכות באליפות. אני מרגיש כמו מנהיג, במיוחד על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי. Stefano Guidi, GettyImages
השני עם הכי הרבה ניצחונות על הקווים. אלגרי/GettyImages, Stefano Guidi

במחזור ה-14 יובנטוס תתארח אצל ורונה (חמישי, 19:30), בעוד אינטר תארח את בולוניה (רביעי, 21:45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully