וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ פרגן לסקורר שלו: "אין מספיק מילים באנגלית לתאר את סלאח"

טוטנהאם שוב לא הצליחה לגבור על ליברפול ואיבדה את המקום השלישי בהפסד נוסף. כוכב האדומים קיבל את המחמאות: "ההשקעה ומוסר העבודה שלו מדהימים", המאמן הגרמני הוסיף: "אנחנו צריכים ללמוד לנצח מחדש". קונטה עקץ: "עכשיו יורגן מרוצה מההופעה שלהם מולנו?"

תקציר: טוטנהאם - ליברפול 2:1/ספורט 1

ליברפול המשיכה אתמול (ראשון) את הרצף החיובי מול טוטנהאם כשגברה עליה 1:2 מצמד של מוחמד סלאח. זה היה המשחק ה-11 ברציפות בו התרנגולים לא הצליחו לנצח את שחקניו של יורגן קלופ, כשהפעם זה עלה להם גם במקום השלישי בטבלת הפרמיירליג, זאת בעקבות ניצחונה של ניוקאסל מוקדם יותר. לסגנית האלופה זה היה ניצחון החוץ הראשון העונה בליגה בתקווה שיוציא אותה לדרך חדשה, רגע לפני פגרת המונדיאל.

יורגן קלופ הביע שביעות רצון בסיום המשחק ששחקניו הצליחו לשמור על היתרון: "המשכנו להילחם עם הרבה תשוקה במחצית השנייה. היינו טובים יותר בחצי הראשון, הם בחצי השני. עבר זמן מאז שניצחנו בחוץ בפרמיירליג אז אני לא יודע כל כך מה להרגיש כרגע. גאה בבחורים על איך שהם עמדו אחרי השער שספגנו, זה היה יוצא מן הכלל. אנחנו צריכים ללמוד לנצח מחדש, ככה זה מתחיל. עם ניצחון כזה גדול זאת דריסת רגל חשובה".

המאמן הגרמני ידע לפרגן ליריבה והחמיא לשחקן המצטיין שלו במשחק: "אין לי מספיק מילים בשפה האנגלית כדי לתאר את סלאח. ההשקעה שלו, מוסר העבודה - זה היה משחק שהוא היה בו בטופ שלו. טוטנהאם קבוצה שמפורסמת ביכולת שלה לחזור מהר למשחק העונה. היו להם הזדמנויות לגרום לנו בעיות רציניות, אבל הצלחנו בכל פעם לחזור ולהגן וזה הדבר הכי חשוב".

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. GettyImages
משחק נהדר של החלוץ המצרי. מוחמד סלאח/GettyImages

כובש הצמד, מוחמד סלאח, העלה את מאזנו לשישה שערים בפרמיירליג העונה: "זה היה חשוב שנמשיך לשלוט בשטחים קטנים לאורך המשחק כמה שניתן. תמיד יש לנו רגל מסיימת ברחבה. אני תמיד מנסה לסיים בנגיעה ראשונה, ובשני השערים זה שם אותי בפוזיציה טובה להבקיע".

אנטוניו קונטה לא היה מרוצה מההופעה של קבוצתו, אבל לא אהב את שריקות הבוז של הקהל במחצית: "אני לא אבקר את האוהדים. הם משלמים כסף על להגיע ולתמוך בנו. בו זמנית, אני חייב לומר שאני מאוכזב מהבוז. במחצית לא היה לי דבר רע לומר לשחקנים. אמרתי להם שימשיכו לשחק בדרך הזאת".

המאמן האיטלקי הוסיף עקיצה לקלופ שביקר את סגנון המשחק שלו במשחק בין הקבוצות בחודש מאי האחרון: "יורגן היה שמח מהצורה בה הוא שיחק? הוא שמח, באמת? זה מה שהוא אמר? אני חושב שאליסון היה השחקן הטוב ביותר של ליברפול היום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן טוטנהאם אריק דייר. רויטרס
טעות שעלתה בשער השני של ליברפול. אריק דייר/רויטרס

לטוטנהאם זה היה משחק נוסף בו היא לא ניצחה את המייטירדס מאז אוקטובר 2017. הארי קיין, כובש השער המצמק, הודה אחרי הטעות של דייר בשער השני של סלאח, שהטעויות הבלתי מחויבות של שחקנים באופן אישי מקשות על קבוצתו לנצח: "אנחנו חייבים להפחית את כמות השגיאות האינדיבידואליות שאנחנו עושים, הרבה יותר קשה להשיג ככה נקודות, בטח מול קבוצה כמו ליברפול. לא ניכנס לפאניקה בגלל ההפסד הזה, אבל יש לנו הרבה לשפר זה בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully