וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבע חזר לפנים: ליברפול גברה 1:2 על טוטנהאם

האדומים שבו מלונדון עם שלושת הנקודות מצמד של סלאח (11 ו-40), שער מצמק של קיין (70) לא הספיק לתרנגולים שירדו למקום הרביעי בעקבות הניצחון של ניוקאסל. אמרי חזר בסטייל לפרמיירליג, אסטון וילה ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בבית לראשונה מאז 1995

תקציר: טוטנהאם - ליברפול 2:1/ספורט 1

בנוסף לדרבי הלונדוני בין צ'לסי לארסנל במסגרת המחזור ה-15 בפרמיירליג נערכו היום (ראשון) ארבעה משחקים בפרמיירליג, כשבמוקד ליברפול ניצחה 1:2 את טוטנהאם שירדה למקום הרביעי. עוד לפני כן, אונאי אמרי חגג את חזרתו לפרמיירליג עם 1:3 על מנצ'סטר יונייטד, ובמקביל ניוקאסל הלוהטת המשיכה לדהור עם ניצחון בסאות'המפטון בדרך למקום השלישי.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
צמד של המצרי במחצית הראשונה. מוחמד סלאח/רויטרס

טוטנהאם - ליברפול 2:1

שתי הקבוצות לקחו חלק במשחקים דרמטיים במחזור החולף - טוטנהאם ניצחה 2:3 את בורנמות' בתוספת הזמן, ליברפול הפסידה 2:1 ללידס בדקה ה-90. עם יכולת לא מרשימה במיוחד, התרנגולים אירחו את קבוצתו של יורגן קלופ במטרה להשתלט מחדש על המקום השלישי, אחרי שניוקאסל עקפה אותם, אך שני שערים של מוחמד סלאח הספיקו למייטירדס מול שער מצמק של הארי קיין והלונדונים נותרו במקום הרביעי.

האדומים פתחו טוב יותר את המחצית הראשונה ועלו ליתרון בדקה ה-11 משער של סלאח. המצרי קיבל כדור ברחבה מדרווין נונייס ובעט מדויק לפינה של הוגו לוריס. איבן פרישיץ' היה קרוב להשוות כעבור ארבע דקות כשהקדים את אליסון ביציאה רעה לכדור גובה, אך הקרואטי נגח לעמוד. לעומת זאת, בדקה ה-40 ליברפול הצליחה לנצל טעות הגנתית של טוטנהאם. אריק דייר הרחיק רע בנגיחה, סלאח עט על הכדור והקפיץ באלגנטיות מעל לוריס בדרך ליתרון כפול בירידה למחצית.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ מאסיבי של המארחת על השער של אליסון, כשפרישיץ' ראה שוב כדור שלו פוגע במשקוף. בדקה ה-69 דיאן קולוסבסקי החליף את ססניון, וכעבור דקה בישל להארי קיין שבעט בעוצמה לרשת של האדומים את שערו ה-11 העונה בליגה. הניסיונות של שחקני טוטנהאם המשיכו עד דקות הסיום, אבל וירג'יל ואן דייק וחבריו הצליחו לשמור על היתרון עד השריקה האחרונה. טוטנהאם ללא ניצחון על ליברפול מאז אוקטובר 2017, האדומים התאוששו מההפסד ללידס עם ניצחון יוקרתי בצפון לונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן טוטנהאם איבן פרישיץ' לצד שוער ליברפול אליסון. רויטרס
היה קרוב להשוות. איבן פרישיץ'/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: כדור ארוך של אנדי רוברטסון מצא את דרווין נונייס. החלוץ האורוגוואי בעט פצצה שנהדפה על ידי הוגו לוריס.

דקה 11: גול! כדור של רוברטסון לרחבת טוטנהאם הגיע לנונייס, החלוץ השתלט יפה ומסר לסלאח שבעט לפינה של לוריס והעלה את האדומים ליתרון מוקדם בלונדון. 0:1 לליברפול!

דקה 15: הזדמנות אדירה לטוטנהאם להשוות - הארי קיין הרים לרחבת ליברפול, פרישיץ' הקדים את אליסון, אבל נגח לעמוד.

דקה 40: גול! כדור ארוך של אליסון הגיע להגנת טוטנהאם, אבל אריק דייר נגח אחורה רע מאוד וסלאח התגנב כדי להקפיץ מעל לוריס פנימה. 0:2 לליברפול!

שחקן טוטנהאם הארי קיין לצד אמיל פייר הויביירג. רויטרס
החזיר את טוטנהאם למשחק. הארי קיין/רויטרס

דקה 49: פרישיץ' עם עוד הזדמנות נהדרת לתרנגולים, הפעם כדור רוחב של ססניון הגיע לקרואטי שבעט למשקוף של אליסון.

דקה 70: גול! המארחים חזרו למשחק עם הארי קיין! החלוץ האנגלי קיבל כדור עומק נפלא מדיאן קולוסבסקי שרק עלה מהספסל ובעט לפינה הרחוקה של אליסון. טוטנהאם צימקה ל-2:1.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. GettyImages
ניצחון חוץ יוקרתי לליברפול. מוחמד סלאח/GettyImages

צפו בתקציר ניצחונה של אסטון וילה מול מנצ'סטר יונייטד

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1
אונאי אמרי, מאמן אסטון וילה חוגג. רויטרס
פתיחה חלומית. אמרי/רויטרס

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 1:3

במפגש הקודם נגד מנצ'סטר יונייטד, אונאי אמרי חגג זכייה רביעית בליגה האירופית כאשר ויאריאל ניצחה בדו קרב פנדלים בגמר. שנה וחצי לאחר מכן, הספרדי שוב הלם ביונייטד, הפעם עם תוצאה חלומית במשחקו הראשון באסטון וילה.

פתיחת המשחק הייתה חלום עבור אמרי וסיוט בשביל אריק טן האח. לאון ביילי חתם מבצע קבוצתי נהדר עם שער כבר בדקה השביעית, לוקא דין הכפיל כעבור ארבע דקות עם בעיטה חופשית מושלמת שלא השאירה לדויד דה חאה סיכוי.

האורחת עוד הצליחה לצמק רגע לפני ההפסקה עם שער עצמי של ג'ייקוב ראמזי, אחרי שבעיטה של לוק שואו פגעה בגבו. ארבע דקות לתוך המחצית השנייה, אותו ראמזי כיפר על השער העצמי והעניש עם השלישי של הקבוצה מבירמינגהאם. כריסטיאנו רונאלדו, שפתח בפעם הרביעית ברציפות בכל המסגרות מאז ההשעייה ואף ענד את סרט הקפטן, התעמת עם טיירון מינגס ברחבה ולא ממש הצליח לתרום מעבר לכך.

ניצחון ראשון של וילה בבית על יונייטד מאז מחזור הפתיחה של עונת 1995/96, כאשר גם אז זה נגמר 1:3, טן האח נוחל הפסד ראשון מאז ה-6:3 בדרבי ומפספס הזדמנות לעלות לטופ 4.

לוקא דין שחקן אסטון וילה חוגג שער. רויטרס
כדור חופשי מושלם. דין חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 7: גול! אולי ווטקינס השתחרר מהלחץ והעביר לג'ייקוב מרפי, הקשר העביר ללאון ביילי שמצא את הפינה הרחוקה של דויד דה חאה וקבע 0:1 לאסטון וילה.

דקה 11: גול! כדור חופשי מושלם של לוקא דין לפינה הקרובה קבע 0:2 מהיר לאסטון וילה.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
יונייטד בהלם. רונאלדו/רויטרס

דקה 34: שתי הצלות לאמיליאנו מרטינס תוך פחות מחצי דקה. תחילה השוער הארגנטינאי הדף בעיטה של בן ארצו גרנאצ'ו, ולאחר מכן עצר עם הרגל נגיחה של רונאלדו.

דקה 45: גול! לוק שואו בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בגבו של ראמזי בדרך לרשת והשער נספר כעצמי. מנצ'סטר יונייטד מצמקת ל-2:1.

שחקני אסטון וילה ג'ייקוב ראמזי, אולי ווטקינס, לאון ביילי. James Gill, GettyImages
חגיגה בווילה פארק. ראמזי, ווטקינס וביילי/GettyImages, James Gill
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו מתעמת שחקן אסטון וילה טיירון מינגס. רויטרס
עימות ברחבה. רונאלדו ומינגס/רויטרס

דקה 46: אסטון וילה התקרבה לשער שלישי, עשר שניות מפתיחת המחצית השנייה. ביילי קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ובעט למרכז המסגרת, דה חאה תפס.

דקה 49: גול! ווטקינס ניצל איבוד כדור רשלני של מנצ'סטר יונייטד כדי לדהור לרחבה ולהשאיר לראמזי, שבעט לפינה העליונה וקבע 1:3 לאסטון וילה.

דקה 61: רונאלדו התעמת ברחבה עם טיירון מינגס, צוות ה-VAR בדק אפשרות לשלוף כרטיס אדום אך החליט להסתפק בצהובים שנשלפו על המגרש.

שחקני אסטון וילה חוגגים שער. רויטרס
ניצחון ראשון על יונייטד בווילה פארק במאה ה-21. שחקני אסטון וילה חוגגים/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון המוחץ של ניוקאסל בסאות'המפטון

תקציר: סאות'המפטון - ניוקאסל 4:1/ספורט1

סאות'המפטון - ניוקאסל 4:1

הריצה המטורפת של המגפייז ושל מיגל אלמירון הפרגוואי נמשכת. הקשר הבקיע משחק רביעי ברציפות, למעשה כבש את שערו השביעי בשבעת המשחקים האחרונים, השחורים-לבנים רשמו ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים והם ללא הפסד מאז הביקור באנפילד בסוף חודש אוגוסט ושמרו על פער 7 נקודות מהמוליכה ארסנל עם ניצחון מוחץ על הקדושים, שירדו מתחת לקו האדום אחרי הפסד שני ברציפות ומאזן של ניצחון בודד בתשעת המשחקים. שחקניו של אדי האו עלו למקום השלישי אחרי ההפסד של טוטנהאם לליברפול.

מיגל אלמירון כבש ראשון בדקה ה-35 במבצע סולו מרהיב, כריס ווד שעלה מהספסל במחצית במקום קאלום ווילסון הכפיל בדקה ה-59, ג'ו ווילוק הוסיף את השלישי כעבור שלוש דקות וברונו גימראייש הצטרף לחגיגה בתוספת הזמן, אחרי שרומן פרו רק צימק (89).

מיגל אלמירון, קשר ניוקאסל. David Cannon, GettyImages
ניוקאסל לא עוצרת. אלמירון/GettyImages, David Cannon

צפו בתקציר הניצחון הדרמטי של קריסטל פאלאס מול ווסטהאם

תקציר: ווסטהאם - קריסטל פאלאס 2:1/ספורט1

משחק נוסף

ווסטהאם - קריסטל פאלאס 2:1

לווסטהאם: סעיד בנרחמה (20). לפאלאס: ווילפריד זאהה (41), מייקל אוליסה (90+4).

המחזור הבא בפרמיירליג

מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד
בורנמות' - אברטון
ליברפול - סאות'המפטון
נוטינגהאם פורסט - קריסטל פאלאס
טוטנהאם - לידס
ווסטהאם - לסטר סיטי
ניוקאסל - צ'לסי
וולבס - ארסנל
ברייטון - אסטון וילה
פולהאם - מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully