וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאכזבו מתרומתו: קני קאדג'י סיים את דרכו בהפועל חולון

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 15:50

הסנטר הקמרוני שרשם 4.3 נקודות בממוצע עד כה בליגת העל, יעזוב במהלך פגרת הנבחרת אחרי שלא הצליח להרשים מקצועית. בקבוצה יצרפו לו מחליף ואופטימיים לגבי השארות אריק גרין עד לסיום העונה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 6.11/ספורט1

קני קאדג'י, הסנטר הקמרוני של הפועל חולון, יעזוב בתקופה הקרובה את הקבוצה, כך החליט הצוות המקצועי אחרי התייעצות עם ההנהלה. קאדג'י ששותף לשלוש דקות בלבד בניצחון אמש (שבת) 94:101 על הפועל באר שבע, שיחק שלושה משחקי ליגה בלבד ורשם 4.3 נקודות בממוצע. בצוות המקצועי היו מאוכזבים מהתרומה שלו והחליטו לחתוך אותו.

"הנהלת המועדון והשחקן הגיעו היום להסכמות על שחררו מהקבוצה", נמסר מהמועדון, "אנו מאחלים לקני הצלחה בהמשך דרכו המקצועית ובכלל".

שחקן הפועל חולון קנת' קאדג'י. דני מרון
תרומה דלה. קאדג'י/דני מרון

בהפועל חולון יעשו מאמצים על מנת לצרף במהלך פגרת הנבחרת שחקן במקומו של הסנטר. השחקן היחיד שיהיה פעיל במהלך התקופה הזאת הוא ניב משגב, שיעמוד לרשות גיא גודס ובחולון ינצלו את הזמן כדי לאושש חלק מהשחקנים העייפים, ומלבד ניסיון לצרף סנטר זר יחפשו חיזוק מקומי גם כן.

בנוסף בחולון יעשו מאמצים על מנת להבטיח את המשך דרכו של הגארד אריק גרין עד לסיום העונה. לגרין יש אופציית יציאה אחרי שלושה חודשים מחוזהו, כשבשחקן מעוניינות מספר קבוצות מהליגה הסינית, אך בחולון אופטימיים מאוד שיצליחו להשאירו עד לסוף העונה. סי ג'יי האריס לא אמור לשוב מהפציעה שלו לפני חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully