וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטעה את רצף ההפסדים: הפועל חולון גברה 94:101 על הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 22:21

האלופה עם ניצחון שלישי העונה, הפעם על הקבוצה של ליובין שהסתבכה בתחתית הליגה. ערב נהדר של גרין (28 נק') סייע לסגולים לשמור על יתרון לאורך רוב המשחק, בן מור (26 נק') ניסה להחזיר את הדרומיים ללא הועיל. קודם לכן, הפועל גליל עליון ניצחה 89:95 על בני הרצליה

משחקי המחזור החמישי בליגת העל נפתחו הערב (שבת), כאשר בבירת הנגב הפועל באר שבע הפסידה לאלופה הפועל חולון בתוצאה 94:101 בניצחון התשיעי בעשרת המפגשים בין המועדונים. במשחק בין שתי קבוצות המשתתפות באירופה הפועל גליל עליון התייצבה עם ניצחון 89:95 על בני הרצליה.

מאמן הפועל חולון גיא גודס עם פרדי בורדיון. מאור אלקסלסי
ניצחון חשוב בבאר שבע. פרדי בורדיון וגיא גודס/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע - הפועל חולון 101:94

עם ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה, הפועל באר שבע הגיעה למחזור החמישי עם הגב לקיר ובניסיון לנסות להתקדם במעלה הטבלה ולהשיג כרטיס לרבע גמר גביע המדינה. מנגד, האלופה מחולון רצתה להתאושש מהתבוסה מול מכבי תל אביב ולעצור את רצף ההפסדים וגם הצליחה אחרי שגברה 88:92 על הקבוצה מהנגב.

ללא כריס ג'ונסון שחש ברע בימים האחרונים לפני המשחק, חולון עלו ליתרון דו ספרתי כבר אחרי שלוש דקות בריצת 4:15. המארחים הצליחו לצמצם את ההפרש לחד ספרתי לקראת סיום הרבע הראשון, וריצת 2:11 בסיום הרבע השני הוריד את הקבוצות למחצית בהפרש חמש נקודות בלבד לסגולים.

באר שבע עלתה ליתרון ראשון במשחק, הרבה בזכות בן מור (26 נק', 6 ריב') וקאליל אחמד (18 נק'), אבל אריק גרין (28 נק', 7 ריב') וניב משגב (17 נק') החזירו את חולוניה למשחק ואת היתרון לגיא גודס. על אף חזרה בדקות האחרונות של המארחת, שחקני האלופה הצליחו לשמור על היתרון עד הסיום ורשמו ניצחון שלישי העונה שקטע את רצף שני ההפסדים. באר שבע נותרה עם ניצחון בודד מפתיחת העונה.

קלעו להפועל באר שבע: בן מור 26 (6 ריב'), דייויד אפיאני 20 (6 אס'), קאליל אחמד 18, איגור קולשוב 9, חואקין שוכמן 7, טידג'אן קייטה ורועי פריצקי 6 כ"א, תומר פורת 2. רון ציפר שותף ולא קלע.

קלעו להפועל חולון: אריק גרין 28 (7 ריב' ו-4 אס'), ניב משגב 17, היידן דלטון (5 אס') ומרווין ג'ונס 16 כ"א, פרדריק בורדיון 10, שון דאוסון 8, ג'ו רגלנד 6 (7 אס'). קנת' קאדג'י שותף ולא קלע.

מהלך המשחק

רבע 1

אצל האורחים מחולון עלו בחמישייה אריק גרין, מרווין ג'ונס, היידן דלטון, פרדריק בורדיון וג'ו רגלנד. בהפועל באר שבע פתחו בן מור, דייויד אפיאני, רועי פריצקי, איגור קולשוב וטידג'אן קייטה. בורדיון פתח את המשחק עם סל מחוץ לקשת והוסיף אחד נוסף בדרך לריצת 4:15 בשלוש הדקות הראשונות. קולשוב ומור החזירו את המארחת למשחק וצמצמו את ההפרש לחד ספרתי. חמש נקודות רצופות של באר שבע הורידו את הקבוצות עם יתרון 22:29 להפועל חולון.

רבע 2

באר שבע עלתה נהדר לרבע השני ועם ריצת 5:14 עלתה ליתרון ראשון הערב. ניב משגב קלע מהשלוש והחזיר את היתרון לחולוניה עם ריצת 0:9. שון דאוסון עלה מהספסל ותרם נקודות בלייאפ יפה ודלטון הוסיף מהצבע בעצמו בריצה של חולון לקראת סיום הרבע שני שהסתיים ביתרון 47:52 להפועל חולון.

שון דאוסון, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
המשחק עם הכי הרבה דקות שלו העונה. שון דאוסון/מאור אלקסלסי

רבע 3

קאליל אחמד פתח את החצי השני עם שלשה מהפינה לפני שגרין עצר ריצת 2:11 של המארחים. הגארד הוסיף שתיים מהקו ובאר שבע צמצמה לכדי נקודה הפרש לפני פסק זמן של גודס. משגב קלע מהקו, גרין הוסיף סל מחוץ לקשת וחולון שמרו על היתרון. דאוסון קלע שתיים מהקו והחזיר את ההפרש לדו ספרתי לקראת סיום הרבע, אבל חואקין שוכמן החזיר את באר שבע וחולון ירדה לקראת הרבע הרביעי ביתרון 69:75.

רבע 4

הרבע האחרון המשיך להיות צמוד ועם הרבה החטאות משני הצדדים. גרין קלע פעמיים מהקו, שוכמן איזן בצד של המארחים והפער נשמר. בן מור המשיך להיות האיש של באר שבע, אבל איש המשחק, אריק גרין, קלע שלשה נוספת שהוציאה את הרוח מהמפרשים של הקבוצה של ליאור ליובין. משגב קלע מחוץ לקשת בעצמו וקרא לפסק זמן של המאמן הדרומי. שוכמן צלף מהשלוש דקה לסיום והוריד את ההפרש לשלוש בלבד, אך משגב ודאוסון חצו את רף מאה הנקודות וסיימו את הסיפור. 94:101 להפועל חולון בסיום המשחק.

ג'יילן הדסון, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
ניצחון שלישי העונה לגליל עליון. ג'יילן הדסון/מאור אלקסלסי

הפועל גליל עליון - בני הרצליה 89:95

במשחק המוקדם של הערב, בני הרצליה הפסידה בפעם השלישית ברציפות והשתוותה למאזן של הפועל גליל עליון, שגברה עליה במשחק נהדר. ג'יילן הדסון היה כוכב הערב של הצפונים עם 31 נק' בערב קליעה אדיר עם 11/17 מהשדה ו-7/10 מהקו. מנגד, מוריס קמפ בלט בשורות מחזיקת הגביע עם דאבל דאבל של 28 נק' ו-12 ריב'.

אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון נקודה לצפוניים, הקבוצה מהגליל חגגה ועם ריצת 0:10 התחילה לפתוח את הפער וירדה למחצית ביתרון 38:49. קמפ המשיך להיות האיש המרכזי של הרצליה, אבל ברייס וושינגטון הצטרף להצגה של גליל עליון (20 נק') ודאג להגדיל את היתרון הדו ספרתי ברבע השלישי ל-56:72. אנדי ואן וליט (13 נק') עוד ניסה להחזיר את האורחים למשחק והוריד את ההפרש לחד ספרתי, אבל וושינגטון וחבריו שמרו על היתרון עד הסיום וניצחו 89:95. ניצחון שני העונה לגליל עליון, רגע לפני חלון הנבחרות.

קלעו להפועל גליל עליון: ג'יילן הדסון 31 (7 ריב'), ברייס וושינגטון 20, נמרוד לוי 17 (7 ריב'), דיישון בוקר 9 ( 1 אס'), עבדול מאליק אבו 8, איתי מושקוביץ 7, הראל רינסקי 3. רועי הובר (9 אס'), רועי קוז'יקרו ונדב מלכה שותפו ולא קלעו.

קלעו לבני הרצליה: מוריס קמפ 28 (12 ריב'), אנדי ואן וליט 13 (7 ריב'), סנדי כהן 11, בריאנטה וובר (6 ריב', 7 אס') ויאיר קרביץ 10 כ"א, כריס באב 8, ג'וליאן גמבל 5 (7 ריב'), עודד ברנדוויין 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully