וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי דוהרת אל עבר האליפות: "צריך לנצח ולכבוש בכל משחק"

ספאלטי התמוגג מה-1:2 על אטאלנטה, ללא קברצחליה: "לא נגיע לשום מקום אם נסמוך רק על שחקן אחד". גם גאספריני מעודד

תקציר: נאפולי - אטאלנטה 1:2/ספורט1

בליגת האלופות היא אמנם נעצרה עם הפסד חסר חשיבות בליברפול, אך בליגה האיטלקית נאפולי לא מוכנה להוריד הילוך. הפרטנופיי השיגו אמש (שבת) ניצחון ליגה תשיעי ברציפות - הפעם 1:2 גדול על אטאלנטה, שהגדיל את הפער בפסגת הטבלה לשש נקודות ממילאן.

אדמולה לוקמן עוד העלה את סגנית המוליכה ערב המחזור ליתרון (19), אך ויקטור אוסימן שחיפה על היעדרותו של חביצ'ה קברצחליה הפצוע איזן (23), ולאחר מכן בישל לאליף אלמאס שהשלים מהפך.

"זה היה משחק קשה, כולם אמרו שאם נשיג שלוש נקודות זה יהיה ענק, אבל כרגע כל שלוש נקודות הן חשובות", סיכם לוצ'יאנו ספאלטי. "צריך להמשיך להיות עצמנו, עם הגישה הנכונה, ולנסות לכבוש ולנצח כל משחק. אטאלנטה היתה פנטסטית, היא כמו ליברפול ומנצ'סטר סיטי מבחינת הכדורגל שלה. הקבוצה שלי כבר רגילה לאווירה הזו, וזה בדיוק הכדורגל שאני רוצה לראות".

על כך שניצח ללא הכוכב הגדול שלו אמר ספאלטי: "למזלנו, יש לנו שחקנים שיכולים למלא על החסר. החלטנו לתת לקברצחליה להישאר בבית ולנוח, לא נגיע לשום מקום אם נסמוך רק על שחקן אחד".

שחקני נאפולי חוגגים. ISABELLA BONOTTO/AFP, GettyImages
שמישהו ינסה לעצור אותם. שחקני נאפולי חוגגים ניצחון תשיעי רצוף/GettyImages, ISABELLA BONOTTO/AFP

מנגד, המאמן המפסיד ג'אן פיירו גספריני יצא מעודד חרף ההפסד: "אני יוצא מכאן משוכנע שתהיה לנו עונה טובה. הקבוצה הזו גדלה, טכנית ומבחינה פיזית, היינו שווים לנאפולי ובמקרים מסוימים גם עדיפים, אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד. אנחנו יוצאים מהמשחק הזה גאים ומלאי ביטחון לקראת העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully