וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד על הפנדל הדרמטי: "מהרגעים המלחיצים בחיי"

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 20:46

כוכב סיטי הכריע ב-1:2 על פולהאם: "תחושה מדהימה". פפ על הרחקת קאנסלו: "הוא חייב ללמוד מזה. צריך לשלוט בפעולות שלו"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי היתה קרובה מאוד לאבד נקודות ראשונות העונה בבית, אך ארלינג הולאנד, מי לא, היה שם כדי להציל אותה. הסופרסטאר הנורבגי שעלה הפעם מהספסל כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-95 כדי לקבוע 1:2 על פולהאם ולהעלות את פפ גווארדיולה לפסגה, לפחות עד המשחק בין ארסנל וצ'לסי מחר (ראשון, 14:00, ספורט1). הסיטיזנס הסתדרו בסופו של דבר גם לאחר הרחקתו של ז'ואאו קאנסלו בדקה ה-28, וכעת פפ יכול להתכונן בראש שקט למפגש עם סיטי בגביע הליגה ביום רביעי.

"זו היתה חוויה נהדרת, אחת הטובות שהיו כאן", התמוגג גווארדיולה בסיום. "אמרתי לשחקנים - לא בכל יום אתה יכו לנצח בדקה ה-95 מול כל האוהדים שלנו, ביקשתי מהם להסתכל על הפרצופים של הקהל, ליהנות מזה. היו שני משחקים שונים - 11 נגד 11 היה טוב, אבל לשחק בעשרה שחקנים נגד פולהאם זה לא פשוט. עשינו זאת בצורה מדהימה, כל השחקנים היו מאוד, מאוד טובים וזה חיפה על החיסרון המספרי. היה קשה להשיג את התוצאה הזו".

על ההרחקה של קאנסלו אמר המאמן: "הוא חייב ללמוד. זה יכול לקרות בכדורגל, אבל אני מקווה שהוא ילמד לעתיד. הוא שחקן יוצא מהכלל ונתן לנו המון בשנים הללו, אבל הוא צריך לשלוט באמוציות שלו ובפעולות שלו".

כובש השער הודה: "הייתי בלחץ גדול לפני הפנדל, זה היה אחד הרגעים המלחיצים בחיי. לא אכפת לי איך זה נכנס, העיקר שנכנס - זו תחושה מדהימה. ניסיתי לעלות עם אנרגיה ולכבוש, כי הנקודות הללו חשובות מאוד. הייתי בחוץ שבוע ועכשיו חזרתי, אני מרגיש טוב, עייף אבל מרוצה. אני לא חושב שאף קבוצה אחרת היתה מסוגלת לשחק בעשרה שחקנים כמונו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הולאנד, שכבש את שערו ה-22 ב-22 משחקים בכל המסגרות העונה, הרשית 16 שערי ליגה ב-10 משחקיו האחרונים - מדובר בכמות השערים הגבוהה ביותר ל-10 משחקים באנגליה, מאז שלואיס סוארס עשה זאת בדצמבר 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully