וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי דרמטי שיש: פנדל של הולאנד בדקה ה-95 העלה את סיטי לפסגה

האלופה הייתה בדרך למעידה ראשונה בבית, אך פנדל של הנורבגי שחזר מפציעה קבע 1:2 על פולהאם. אלברס כבש ראשון (16), קאנסלו הורחק ופריירה איזן זמנית (28). טילמאנס עם מועמד לשער העונה, ניצחונות דרמטיים ללידס וברייטון

תקציר: מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:2/ספורט1

המחזור ה-15 בפרמיירליג שיצא לדרך הערב (שבת) סיפק הרבה שערים ודרמות בסיום, כאשר במוקד האלופה מנצ'סטר סיטי שעלתה זמנית לפסגה עם 1:2 על פולהאם - אותו השיגה עמוק בתוספת הזמן.

ארלינג הולאנד, שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. Catherine Ivill/, GettyImages
הכי דרמטי שיש. הולאנד חוגג/GettyImages, Catherine Ivill/

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:2

המירוץ הדו - ראשי שמתפתח בין מנצ'סטר סיטי לארסנל נמשך, וכעת, בצורה הכי דרמטית שיש, האלופה עלתה לפסגה והעבירה את הלחץ לתותחנים שיפגשו בראשון את צ'לסי לדרבי מסקרן.

ארלינג הולאנד שחזר מפציעה המתין על הספסל, והמחליף שלו בחוד חוליאן אלברס שוב עשה את העבודה עם שער נהדר אחרי 16 דקות. כעבור 12 דקות נטרפו הקלפים, כאשר ז'ואאו קאנסלו הכשיל ברחבה את הארי ווילסון, גרם לפנדל והורחק באדום ישיר. אקס מנצ'סטר יונייטד אנדראס פריירה דייק מהנקודה הלבנה וחגג מול היריבה העירונית של האקסית, אך למרות החיסרון המספרי, לסיטי נותרה עוד יותר משעה כדי להתאושש.

בדקה ה-64 נכנס הענק הנורבגי בניסיון לשנות את התמונה, והוא אף מצא את הרשת עם נגיחה אחרי הגבהה נהדרת של קווין דה בראונה אך לצערו השער נפסל עקב נבדל. ברגע האחרון הצליחה ההתקפה האדירה של גווארדיולה למצוא את הפרצה, כאשר דה בראונה סחט פנדל עמוק בתוספת הזמן ופנדל של הולאנד קבע 1:2 בדקה ה-95.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חוליאן אלברס, שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. Shaun Botterill, GettyImages
גם בלי הולאנד, יש מי שיבקיע. אלברס/GettyImages, Shaun Botterill

מהלך המשחק

דקה 16: גול! אילקאי גונדואן שלח כדור עומק נפלא לחוליאן אלברס, החלוץ בעט בעוצמה למסגרת וגם נגיעה קלה של ברנד לנו לא מנעה מהכדור ללכת למשקוף ופנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 26: כרטיס אדום וגול! הארי ווילסון הגיע לאחד על אחד מול אדרסון, ז'ואאו קאנסלו דחף אותו וספג אדום ישיר. אנדראס פריירה בעט את הפנדל לרשת והחזיר את פולהאם ל-1:1.

שחקני מנצ'סטר סיטי אחרי הרחקת זו'אאו קאנסלו. רויטרס
האדום טרף את הקלפים. שחקני סיטי אחרי הרחקת קאנסלו/רויטרס
אנדראס פריירה, שחקן פולהאם חוגג. רויטרס
טרף את הקלפים. פריירה חוגג/רויטרס

דקה 64: ארלינג הולאנד חזר מפציעה ועלה מהספסל כדי להציל את פפ גווארדיולה. גם פיל פודן נכנס במקום חוליאן אלברס וג'ק גריליש שיצאו.

דקה 74: קווין דה בראונה הגביה לרחבה והולאנד נגח לרשת, אך בדיקת VAR הראתה שהנורבגי היה בנבדל והשער נפסל.

דקה 90+5: גול! דה בראונה סחט פנדל, הולאנד ניגש לנקודה הלבנה ולמרות שבעט רע הצליח לקבוע 1:2 דרמטי למנצ'סטר סיטי.

יורי טילמנס שחקן לסטר. רויטרס
מועמד לשער העונה. טילמאנס חוגג/רויטרס

צפו בשער המדהים של יורי טילמאנס

השער של יורי טילמאנס מול אברטון/ספורט1

אברטון - לסטר 2:0

זוכרים שלסטר דשדשה במקום האחרון במשך רוב החלק הראשון של העונה? עם הניצחון הערב בגודיסון פארק, השועלים טיפסו מקומות רבים בצמרת הצפופה וכעת הם כבר במקום ה-13 בטבלה. שבועיים אחרי שסיפק מועמד לשער העונה עם פצצה נגד וולבס, יורי טילמאנס עשה זאת גם הפעם עם שער מופלא מחוץ לרחבה. הבלגי הקפיץ פעם אחת את הכדור ושיגר בעיטה לפינה הרחוקה של ג'ורדן פיקפורד שנותר חסר סיכוי. הארווי בארנס הכפיל בדקה ה-86 אחרי התקפה מתפרצת ודאבל פס עם ג'יימס מדיסון, והשאיר את פרנק למפארד בידיים ריקות.

שחקני ברייטון חוגגים. Ryan Pierse, GettyImages
העונה הנהדרת נמשכת. שחקני ברייטון חוגגים/GettyImages, Ryan Pierse

צפו בתקציר ה-2:3 של ברייטון

תקציר: וולבס - ברייטון 3:2/ספורט1

וולבס - ברייטון 3:2

הזאבים קיוו לעלות מעל הקו האדום רגע לפני שז'ולן לופטגי שמונה הבוקר נכנס לתפקיד, אך השחפים השיגו שלוש נקודות דרמטיות והמשיכו בעונה הנפלאה שלהם. אדם ללאנה כבר עבור האורחת בדקה העשירית, אך היתרון החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד השוויון של גונסאלו גדש. אחת מאכזבות העונה נתנה לאוהדיה תקווה עם מהפך בזכות פנדל מוצלח של רובן נבס בדקה ה-35, אל ללאנה הוסיף בישול נהדר לקאורו מיטומה היפני שאיזן בדקה ה-44. עוד לפני סיום המחצית המשוגעת, וולבס הספיקה להישאר בעשרה שחקנים בעקבות אדום של נלסון סמדו. המחצית השנייה הייתה מעט יותר רגועה, אך בדקה ה-83 הושגה הכרעה כאשר פסקל גרוס קבע 2:3 גדול לאורחת.

שחקני לידס חוגגים. Harriet Lander, GettyImages
קאמבק ענק. שחקני לידס חוגגים/GettyImages, Harriet Lander

צפו בתקציר ה-3:4 של לידס

תקציר: לידס - בורנמות' 3:4/ספורט1

לידס - בורנמות' 3:4

אחרי שהייתה מסובכת בתחתית, לידס קפצה עד למקום ה-12 בזכות אחד הקאמבקים המרשימים של העונה. רודריגו אמנם סידר ללידס יתרון כבר בדקה השלישית עם פנדל מדויק, אך מרכוס טאברנייר (7), פיליפ בילינג (19) ודומיניק סולאנקה (48) הפכו את התוצאה וקירבו את האורחת לניצחון חוץ שירחיק אותה מהתחתית הצפופה.

אך הקבוצה של ג'סי מארש, שהגיעה אחרי ניצחון מפתיע על ליברפול באנפילד, לא אמרה נואש ושוב גילתה אופי יוצא מן הכלל. סם גרינווד צימק בדקה ה-60, בישל לליאם קופר את השוויון כעבור שמונה דקות וכובש שער הניצחון באנפילד - קריסנסיו סאמרוויל, עשה זאת שוב עם שער ניצחון בדקה ה-84.

משחק נוסף:

נוטינגהאם פורסט - ברנטפורד 2:2

לפורסט: מורגן גיבס ווייט (20), מתיאס יורגנסן (עצמי, 90+6). לברנטפורד" בריאן אמבואמו (45+3, פנדל), יואן וויסה (75)

יתר משחקי המחזור ה-15 בפרמיירליג ביום ראשון:

צ'לסי - ארסנל (14:00)
אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד (16:00)
סאות'המפטון - ניוקאסל (16:00)
ווסטהאם - קריסטל פאלאס (16:00)
טוטנהאם - ליברפול (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully