וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד אחרון מצ'אבי: פיקה צפוי לפתוח, ברצלונה מתכוננת לפרידה אמוציונלית

בארסה מתכוננת לסוף עידן: הקפטן צפוי להיכלל ב-11 במשחק הפרישה נגד אלמריה, המועדון מתכנן טקס מרגש כולל סרטונים והקדשות

סוף עידן בברצלונה: ג'רארד פיקה יערוך הערב (שבת, 22:00) את משחקו האחרון בקבוצה, ויחתום קריירה מעוטרת ומפוארת בקבוצה בה הפך לסמל. הבלם בן ה-35 שהודיע במפתיע על פרישה מיידית מכדורגל, יזכה לכבוד מיוחד בקאמפ נואו, למרות המשקעים שמלווים את עזיבתו.

המעמד של פיקה ודקות המשחק שלו היו בירידה דרסטית בשנים האחרונות, והעונה תחת צ'אבי ששיחק עם פיקה במשך שנים ארוכות, הגיעו לשפל. למרות זאת, צ'אבי צפוי להעניק לפיקה את הכבוד ולהכליל אותו בהרכב הפותח הערב - החלטה לא מובנת מאליה בהתחשב בעובדה שמדובר במשחק חשוב עבור הקבוצה, אחריו תוכל לחזור למקום הראשון בליגה הספרדית.

בברצלונה מתכוננים לפרידה מרגשת ואמוציונלית מפיקה, שאמנם הידרדר בשנים האחרונות אבל היה חלק בלתי נפרד משנים מופלאות של הקבוצה. המועדון מתכנן לפיקה טקס פרידה מרגש, כולל סרטון מיוחד שיוקרן על המסך הגדול באצטדיון לפני המשחק, וכולל סרטונים עם הקדשות וברכות משחקני עבר של ברצלונה ששיתפו עם פיקה פעולה.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
בארסה מתכננת פרידה ראויה מענק. פיקה/רויטרס

פיקה נחשב לאחד הבלמים הגדולים בהיסטוריה של ברצלונה ושל הכדורגל הספרדי בכלל. השחקן שגדל בברצלונה חזר אליה בקיץ 2008 אחרי אפיזודות קצרות בסראגוסה ובמנצ'סטר יונייטד, ומיידית הפך לחלק בלתי נפרד מאחת הקבוצות הגדולות בתולדות הכדורגל העולמי.

לפיקה 615 הופעות במדי ברצלונה, בהן הבקיע 53 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בשמונה אליפויות ספרד, שבעה גביעי ספרד, שלושה גביעי אירופה, שש פעמים בסופרקאפ הספרדי ושלוש פעמים בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם למועדונים. בנוסף יש לו גם זכייה אחת באליפות אנגליה, בגביע האנגלי ובליגת האלופות כשחקן ספסל במנצ'סטר יונייטד.

פיקה גם היה שותף לתור הזהב של נבחרת ספרד. הוא אמנם לא לקח חלק בזכייה ביורו 2008, אך במונדיאל 2010 וביורו 2012, שגם בהן לה רוחה הניפה את הגביע, הוא היה שחקן הרכב קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully