וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונזי קולסון: "סטירה מהמציאות", ג'וש ניבו: "היינו נינוחים מדי"

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 11:13

במכבי תל אביב לא הקלו ראש בתבוסה הקשה נגד באסקוניה, במועדון מצביעים בעיקר על אלמנטים מנטליים שהובילו להתפרקות ויודעים שחייבים לטפל בבעיה בפתיחת המשחקים. למרות זאת נכון לעכשיו אין כוונה לבצע שינוי בסגל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11/ספורט1

1.

גם בסיוטים הכי קשים שלהם לא ראו במכבי תל אביב תסריט של תבוסה כל כך קשה כפי שספגה הקבוצה אמש (חמישי) בויטוריה מבאסקוניה. הקבוצה של עודד קטש יכלה להפסיד בהפרש של 40 נקודות אם הדקות האחרונות לא היו גארבג' טיים, וסיימה עם הפסד בהנחה, 116:87 לבאסקוניה, כשעל הדרך הם סופגים שיא נקודות מאז החל היורוליג בשנת 2000.

מהרבע הראשון היה ברור לאן המשחק הולך, ובמכבי פשוט לא הצליחו לעצור את הסחף. באסקוניה קלעה 35 נקודות ברבע הראשון, 63 נקודות במחצית, ואפילו שיחה וניסיון שינוי במחצית לא עזר, כשאת הרבע האחרון הקבוצה הביתית פתחה עם 90 נקודות. לורנזו בראון הוביל את קלעי מכבי עם 20 נקודות, כשג'וש ניבו מוסיף 16 משלו.

"יש לנו הרבה דברים שצריכים ללמוד מהמשחק הזה, אנחנו צריכים לשים יותר טוב לב לפרטים הקטנים של המשחק", סיכם ג'וש ניבו, "אנחנו חייבים להתחיל את המשחק עם מאמץ טוב יותר, אני חושב שבאנו שטוחים למשחק ונינוחים מדי".

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. רועי כפיר, אתר רשמי
מה יהיה עם הפתיחה? ניבו/אתר רשמי, רועי כפיר

2.

אנשי מכבי תל אביב התקשו להסביר את הנפילה הגדולה במשחק אמש, אך רובם הסכימו כי למרות האלמנטים המקצועיים הברורים שלא עבדו, וההגנה שהייתה מתחת לכל ביקורת, חלק גדול מההפסד הוא בהיבט המנטלי כשהשחקנים לא הגיעו מוכנים לקצב של באסקוניה, ולא הראו את רמת האגרסיביות הנדרשת כדי לנצח משחק חוץ.

"זאת חוויה שנלמד ממנה, אנחנו צריכים לבוא חזק יותר למשחק", אמר בונזי קולסון, "לשחק יותר פיזי ואגרסיבי, להידבק לתוכנית המשחק, להיות בפוקוס, היינו לא מספיק טובים בקטגוריות הללו. זה היה מבחן גדול בשבילנו, זה היה סטירה מהמציאות. נראה את הוידאו של המשחק הזה ונשתפר ממנו".

"הייתה תחושה כללית טובה מדי", סיכם אחד מאנשי הקבוצה, "כשיש תחושה כזאת מגיעה הסטירה שתכניס את כולם בחזרה למציאות. אף אחד לא באמת הופיע למשחק הזה, יש שחקנים שקלעו, אבל אף אחד לא שמר. זה חלק מהמחיר של קבוצה חדשה שחושבת שהיא גדולה, כשהיא עדיין לא. הבעיה שלנו תהיה אם זה יקרה לנו עוד פעם. אחרי פנרבחצ'ה חשבו שזה קרה בגלל שזה פנרבחצ'ה, אז עכשיו נתחיל להבין שזה יותר קשור אלינו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. רועי כפיר, אתר רשמי
הגארבג' טיים מנע השפלה גדולה יותר. מכבי/אתר רשמי, רועי כפיר

3.

מחזור שישי ביורוליג ובמכבי תל אביב רושמים משחק חמישי בו הם נכנסים לפיגור דו ספרתי כבר במחצית הראשונה. במכבי קיוו שהבעיה הזאת, אותה ייחסו גם לעובדה שמדובר בקבוצה חדשה, נמצאת מאחוריהם אחרי שבמשחק נגד פנאתינייקוס עצרו את הסחף די מהר, אך גילו כי הבעיה קיימת ועשויה לגבות מהצהובים הפסדים נוספים כבר בתקופה הקרובה.

"לפני שמספיקים להתיישב בכל משחק אנחנו בפיגור 8", סיפר אחד מאנשי מכבי בויטוריה, "אי אפשר לבנות על זה שבכל משחק נחזור, יהיו גם משחקים בבית שלא נצליח לעשות את זה, וצריכים למצוא פיתרונות".

אחד הפיתרונות של עודד קטש לפתיחה הלא טובה של המשחקים הייתה להעלות את אוסטין הולינס בחמישייה, אך גם הפיתרון הזה כשל, כשהשחקן שהתנדנד לפני מספר שבועות היה הראשון להיות מוחלף. בקבוצה הודו כי ייתכן שצריך לעלות בחמישייה שונה כדי לנסות ולפתוח את המשחקים בצורה טובה יותר.

ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב. רועי כפיר, אתר רשמי
סגל עמוק מדי? אדאמס/אתר רשמי, רועי כפיר

4.

שלושה שחקנים ישבו מחוץ לסגל של מכבי תל אביב אמש בויטוריה - יפתח זיו, גיא פניני ותומר אגמון הצעיר, כשבביתו בתל אביב ישב ג'רל מרטין שלא יצא בשל פציעה. בשלב זה, אחרי החזרה של דארן היליארד מהפציעה, מונה הסגל של מכבי תל אביב 16 שחקנים, מתוכם 9 שחקנים זרים, כשג'יילן אדאמס חתום על חוזה עד לסוף חודש דצמבר עם אופציית הארכה.

במכבי תל אביב הודו השבוע כי יהיה קשה מאוד להחזיק את הסגל העמוק הזה לאורך זמן, וייתכן שיבוצעו שינויים, שכן לא מעט שחקנים מוצאים את עצמם בעמדה שבה הם לא משחקים. עד כה השחקנים הזרים שמקבלים פחות דקות משחק הם הולינס וגם ג'רל מרטין שממנו היו ציפיות רבות בפתיחת העונה אך נכון לעכשיו לא מצליח להביא את היכולות שלו אל המגרש.

"אין בשלב הזה מחשבות אמיתיות על ביצוע שינויים בסגל", אמרו במועדון. אלא שהדברים נכונים לעכשיו וייתכן שכשיגיע הרגע להחליט על עתידו של ג'יילן אדאמס תחליט הקבוצה כן לבצע מהלכים.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. רועי כפיר, אתר רשמי
זה התחיל טוב, אבל החלק הקשה עוד לפניה. מכבי תל אביב/אתר רשמי, רועי כפיר

5.

במכבי דיברו על כך שהמשחק אמש פתח את סדר המשחקים הפחות נוח אחרי פתיחת העונה הקלה יחסית. בשבוע הבא תגיע להיכל מנורה ברצלונה, ולאחר מכן תצא הקבוצה למשחקי חוץ בבלגרד ובמינכן ותארח באמצע את אולימפיאקוס. במועדון הודו עוד לפני התבוסה בויטוריה כי תמונת מצב אמיתית לאן נושבת הרוח של הצהובים העונה תתקבל אחרי המשחק במינכן, בתום המחזור ה-11, שליש עונה ביורוליג.

בינתיים נחתה הבוקר מכבי בישראל ומחר תשוב לאימונים לקראת משחק החוץ נגד הפועל אילת ביום ראשון (19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully