וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה הזהיר את שחקני באר שבע לפני ריינה. תחרות גדולה על ההרכב

באר שבע לוהטת, והמאמן מבקש לא להקל ראש בעולה החדשה לקראת מבחן האופי (ראשון, 20:15, ספורט4). גורדנה, אליאס ושאפי צפויים לחזור ל-11, אזולאי חוזר בצד השני

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט 1

מכבי בני ריינה, שנוצחה במחזור האחרון על ידי מכבי נתניה, תארח מחר את הפועל באר שבע, שנמצאת בכושר מצוין ותנסה לצבור נקודות יקרות. המאמן שרון מימר יחסר מחר את אלכסנדר נויוק המורחק וכן את אוסמה חלאיילה, שטרם החלים מפציעה. שלומי אזולאי ואחמד עאבד החלימו מפציעות ויהיו בסגל, אך רק מחר יוחלט מי מהם יפתח בהרכב. המאמן שרון מימר, מתלבט האם להמשיך במערך הגנתי מעובה, או לעבור לרביעייה בחלק האחורי ולהוסיף שחקן קישור נוסף.

"בלי קשר לתוצאות האחרונות שלה, באר שבע מגיעה למשחק כשהיא בשיא שלה", אמר המאמן מימר לקראת המשחק. "יש לה סגל שחקנים עמוק ואיכותי, מהרמות הכי גבוהות שיש לנו בליגה ואני חושב שהיום הם בכושר הכי טוב בליגה הישראלית וזה יהיה משחק הרבה יותר קשה, מהמשחקים שהתרגלנו אליהם לאחרונה. נצטרך לצמצם את הפערים שיש בין הקבוצות, דרך עמידה טקטית ברמה של שלמות, לבוא במחוייבות שיא ואין דרך אחרת לצמצם את הפערים".

על כך שהמשחק יערך במגרש הביתי בגרין: "זה לא יהיה קל, זה בטוח, אבל בבית אנחנו מרגישים את הדחיפה של האוהדים וגם מחר אני מקווה שיבואו כמה שיותר אוהדים לתמוך בנו, אנחנו מרגישים אותם כל דקה במשחק ואין ספק שהם יכולים לעזור לנו לעשות תוצאה טובה, אבל כמו שאמרתי, זה משחק שבו פערי האיכות מאוד גדולים לטובת באר שבע ונצטרך לבוא ברמת מוכנות שיא".

הרכב משוער: אריק ינקו, מופלאח שלאעטה, לוקאס שפנדלהופר, סאמביניה, ניר ברדע, אשרף רבאח, אייסק נורטי, גיא חדידה, ריצ'רד בואטנג, שלומי אזולאי, לואי חלף.

שחקן מכבי בני ריינה שלומי אזולאי. מאור אלקסלסי
חוזר. אזולאי/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע רוצה להמשיך בתקופה הנהדרת שלה ולנצח מחר את בני ריינה. הקבוצה ברצף של תוצאות נהדרות ומשחקים איכותיים מאוד גם בליגת העל וגם באירופה, אבל המאמן אליניב ברדה כבר הזהיר את השחקנים שלא הולך להיות להם קל מול העולה החדשה. בהפועל באר שבע זוכרים היטב כיצד איבדו נקודות מול סקציה נס ציונה והפועל חיפה וגם לא שוכחים איך בני ריינה ניצחה את מכבי חיפה. "המשחק מול ריינה יהיה הרבה יותר קשה מהמשחק מול אוסטריה וינה", אמר איתי שכטר שכבש שלשום את אחד השערים בניצחון על אוסטריה וינה בקונפרנס ליג.

המאמן אליניב ברדה יבחן היום באימון מי מהשחקנים זקוק ליותר מנוחה לקראת מחר. קרוב לוודאי שברדה יחזיר להרכב את רועי גורדנה, שי אליאס ושאפי סולימאנוב שלא שיחקו מול האוסטרים, כל אחד מסיבה אחרת. למאמן יש כאב ראש חיובי בנוגע לחלק הקדמי בו התחרות מאוד גדולה. בכל הקשור לקו האחורי שהתגבש היטב במשחקים האחרונים, המאמן יצטרך לבחון האם כל הרביעייה שלו כשירה בתום עומס המשחקים הגדול שהיה לה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, שגיב יחזקאל, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הלדר לופס, רועי גורדנה, שי אליאס, רמזי ספורי, שאפי סוליימאנוב, רותם חטואל, יוג'ין אנסה.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שאפי סוליימאנוב, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחזור להרכב. שאפי/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל באר שבע היא היחידה בליגה עם מאזן חוץ מושלם ותוכל לשפר את ההישג מ-1993/94, אז פתחה עונה עם ארבעה ניצחונות חוץ רצופים.

* 11 מ-22 השערים של הפועל באר שבע העונה הגיעו ממצבים נייחים - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* מכבי בני ריינה ניצחה ולא ספגה בשני משחקי הבית האחרונים שלה, והפסידה עד כה בגרין רק להפועל חדרה.

* שרון מימר אימן מול הפועל באר שבע כבר 14 פעמים בליגה ועדיין לא ניצח. היו לו 10 הפסדים לצד ארבע תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: גרין
קהל: 1791

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שלישי, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שלישי, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
רביעי, 20:15: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully