וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "גם השחקנים הרגישו שזה מביך, צריכים להיות 'רעים' על המגרש"

מאמן מכבי תל אביב אחרי התבוסה המשפילה לבאסקוניה: "אנו לא מספיק אגרסיביים בתחילת משחקים, לפי משחקי החוץ אנחנו לא ברמה של הטופ"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.11/ספורט1

מכבי תל אביב הובסה הערב (חמישי) בתוצאה 116:87 מול באסקוניה. הצהובים הגיעו למשחק במאזן 1:4, כשבבית ניצחו את כל המשחקים, אך התבוסה הערב השאירה את מכבי ללא ניצחון חוץ באירופה העונה. התצוגה של הספרדים הייתה הכי הרבה נקודות שהקבוצה של עודד קטש ספגו אי פעם במסגרת היורוליג, וההפסד הגדול ביותר מאז ריאל מדריד בעונה שעברה - 95:66.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. רועי כפיר, אתר רשמי
תבוסה קשה לצהובים. בראון/אתר רשמי, רועי כפיר

המאמן עודד קטש דיבר בסיום: "ידענו שאנחנו באים לשחק נגד קבוצה שרצה, זו קבוצה מאוד מסוכנת התקפית וכשנותנים לה לשחק - ככה זה נראה. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו, אולי משחקי הבית עם הקהל עזרו לנו להיכנס לאנרגיות, אבל אנחנו לא מספיק אגרסיביים בתחילת משחקים, זה משהו שנבנה עם הזמן. זה לא עוד הפסד, יש לנו קבוצה חדשה וחוויה כזאת יכולה לעזור לנו, צריכים לזכור ולקחת אותה למשחקים הבאים. יש שני צדדים לכך שיש אווירה טובה בחדר ההלבשה, צריך להשאיר את זה בצד כשעולים על המגרש, שם צריכים להיות קצת רעים".

על התגובה שלו להפסד בחדר ההלבשה: "לא אשבור לוח, זה לא תמיד הדבר הנכון לעשות, אבל יכול להיות שזה יקרה בהמשך השבוע. גם השחקנים הרגישו בהרבה דקות שזה היה מביך. כמו הניצחונות והדברים הגדולים יחסית שעשינו עד עכשיו, זו חוויה שצריך לזכור ולגדול ממנה. כשבאסקוניה מרגישה בנוח היא מתחילה לרקוד על המגרש".

"לפי המשחק של היום, אנחנו לא ברמה של הטופ. לא צריך לבחון את הסגל, מבחינת הרמה והיכולת בשני משחקי החוץ לא היינו טוב. אני מתרכז בסגל הזה וחושב שאפשר לעשות איתו דברים, אף אחד לא ציפה לכזו תצוגה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. רועי כפיר, אתר רשמי
מכבי תל אביב תצטרך ללמוד מזה. ניבו/אתר רשמי, רועי כפיר

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "מהרגע הראשון לא היינו שם בריכוז ובאגרסיביות, לא הצלחנו להאט אותם. ידענו מול מי אנחנו משחקים, ציפינו למשחק הזה - הרבה שלשות ומשחק מהיר מאוד - אבל לא היינו שם מהרגע הראשון. נתנו להם לשחק, לא הפרענו להם ואנחנו צריכים ללמוד מזה. זאת לא הייתה חוויה טובה - לא לי ואני בטוח שגם לא לשחקנים".

"אם אתה לא מוכן לקצב שבו באסקוניה משחקת זה ייראה ככה. הם החטיאו 11 זריקות במחצית הראשונה אבל לא היינו שם. זאת התוצאה אם אתה לא מוכן לבאסקוניה, זאת חוויה קשה בשבילנו, נהיה חייבים ללמוד מזה".

ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב. רועי כפיר, אתר רשמי
הופעה פחות מוצלחת. ג'יילן אדאמס/אתר רשמי, רועי כפיר

סטטיסטיקה

* 116 נקודות במשחק: הכי הרבה שמכבי ת"א ספגה בגביעי אירופה ב-31 השנים האחרונות, מאז הניצחון 118:129 על קאלב טאלין בעונת 1991/92. השיא השלילי של כל הזמנים - 125 מריאל מדריד ב-1976.

* 35 נקודות ברבע: השוואת השיא השלילי שמכבי ספגה ביורוליג. התרחש שמונה פעמים, שלוש מהן בעונה שעברה.

* 62 נקודות במחצית: מקום שני בכל הזמנים לצהובים ביורוליג, שתי נקודות פחות מה-64 שספגו אשתקד מאנאדולו אפס. שפל כל הזמנים - 72 לריאל ביד אליהו ב-1975.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully