וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב בינואר? "אתלטיקו הציבה ארבעה שחקנים על המדף, כולל פליקס"

ב"קאדנה סר" דווח כי הקולצ'ונרוס רוצים להתחזק, אך ייאלצו למכור שחקנים לשם כך לאור אובדן ההכנסות עקב ההדחה מאירופה. עוד ברשימה: קראסקו, למאר ודה פול

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.11/ספורט1

עידן דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד הגיע השבוע לשיא השפל, אחרי שהקולצ'ונרוס הפסידו בשלישי 2:0 לפורטו ובכך סיימו במקום האחרון בבית בליגת האלופות. לראשונה בקדנציה של המאמן הארגנטינאי, שהגיע לבירת ספרד במהלך עונת 2011/12, אתלטיקו לא תשתתף במפעלים האירופיים בחצי השני של העונה.

אתלטיקו קיוותה לחזק את הסגל בחלון ההעברות של ינואר, אך המכה שספגה מבחינה מקצועית וכלכלית עם סיום העונה האירופית מאלצת אותה לחשב מסלול מחדש. במדריד מחפשים בלם, קשר ומגן ימני, אך יודעים שיצטרכו למכור שחקנים כדי לכפות על אובדן ההכנסות בעקבות הכישלון באירופה.

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שפל חסר תקדים בתקופתו. סימאונה/רויטרס

על פי ה"קאדנה סר", במועדון הציבו על המדף ארבעה שחקנים, מתוכם ינסו למכור שניים - ז'ואאו פליקס, יאניק קראסקו, תומא למאר ורודריגו דה פול.

בנוגע לפליקס, מנצ'סטר יונייטד הייתה מגלה עניין, אך לא תציע בשנית את הסכום האסטרונומי לו סירבה אתלטיקו בקיץ - 125 מיליון יורו. עזיבה של הפורטוגלי נראית קרובה מיום ליום, זאת עקב היחסים המורכבים עם סימאונה.

השחקן היקר בתולדות המועדון היה שחקן הרכב אצל סימאונה בתחלית העונה, אך בחודש אוקטובר נחלש מעמדו והוא פתח רק במשחק אחד מתוך עשרה בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully