וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד סיימה במקום האחרון, באייר לברקוזן בליגה האירופית

הקולצ'ונרוס חתמו קמפיין מאכזב עם הפסד 2:1 לאלופת פורטוגל משערים של טארמי (5) ואוסטאקיו (24), מרקאנו צימק בשער עצמי (94). קבוצתו של צ'אבי אלונסו סיימה ב-0:0 עם קלאב ברוז' ותשחק במפעל המשני

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

מחזור הסיום של שלב הבתים בליגה האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם הפתעה ראשונה כשאתלטיקו מדריד סיימה את דרכה באירופה אחרי הפסד 2:1 לפורטו שקבע כי הקבוצה מבירת ספרד ירדה למקום האחרון ולא תשחק בליגה האירופית. במקביל, באייר לברקוזן וקלאב ברוז' סיימו בתיקו מאופס ששירת בעיקר את הגרמנים שימשיכו למפעל השני בחשיבותו על חשבון הספרדים. אלופת בלגיה ירדה למקום השני כשהפורטוגלית סיימה בראשות בית ב'.

שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים. רויטרס
אכזבה עצומה. שחקני אתלטיקו מדריד/רויטרס

פורטו - אתלטיקו מדריד 1:2

שחקניו של דייגו סימאונה היו זקוקים לניצחון או לפחות לנקודה במקרה שבאייר לברקוזן לא תנצח את קלאב ברוז', והיא סיימה את הקמפיין האירופי שלה העונה עם אכזבה עצומה במקום האחרון בבית ב'. עם ניצחון אחד בלבד בששת המשחקים, אתלטיקו מדריד אפילו לא תצטרף לברצלונה וסביליה בליגה האירופית ותנסה להתמקד מעתה ואילך בליגה. כבר בדקה החמישית מהדי טארמי כבש אחרי מסירת רוחב נהדרת של אוונילסון. בדקה ה-24 סטפן אוסטאקיו כבש את השני ואיוון מרקאנו צימק בשער עצמי בתוספת הזמן. הישג גדול של אלופת פורטוגל שסיימה את שלב הבתים במקום הראשון, על חשבונה של אלופת בלגיה.

מהלך המשחק

דקה 5: גול! אוונילסון העביר כדור רוחב בתוך רחבת אתלטיקו מדריד ומהדי טארמי שהיה פנוי לחלוטין דחק מול הרשת החשופה של אובלק והעלה את פורטו ליתרון ולמקום הראשון נכון לעכשיו. 0:1 מהיר של פורטו.

דקה 24: גול! גאלנו עם מהלך נהדר על קו שמאל ברחבת אתלטיקו מדריד הוציא כדור רוחב וסטפן אוסטאקיו הגיע מקו שני ובעט מדויק לפינה השמאלית של אובלק. 0:2 מדהים לפורטו.

דקה 90+4: גול! איוון מרקאנו כבש שער עצמי כשנגח מכדור קרן של אתלטיקו. האם אנחנו בדרך לדרמה? 1:2 לפורטו.

שחקן פורטו מהדי טארמי. רויטרס
פסגת הבית שלהם. מהדי טארמי/רויטרס
מאמן באייר לברקוזן צ'אבי אלונסו. רויטרס
באייר לברקוזן תמשיך לליגה האירופית. צ'אבי אלונסו/רויטרס

באייר לברקוזן - קלאב ברוז' 0:0

אלופת בלגיה כבר הבטיחה במחזור הרביעי את עלייתה לשלב שמינית הגמר, אך לגרמנים שהתחילו את מחזור הסיום במקום האחרון בבית, היה עוד הרבה על מה להילחם בקרב על הכרטיס לליגה האירופית. במשחק צמוד ואגרסיבי משני הצדדים, התיקו המאופס סיפק את לברקוזן שעלתה למקום השלישי על חשבונה של אתלטיקו מדריד. קלאב ברוז' סיימה במקום השני ותמשיך לשלב הבא במפעל אחרי שפורטו עקפה אותה עם הניצחון על שחקניו של דייגו סימאונה.

משחקי יום רביעי בליגת האלופות:

ריאל מדריד - סלטיק (19:45)
שחטאר דונייצק - ר.ב. לייפציג (19:45)
מילאן - רד בול זלצבורג (22:00)
צ'לסי - דינמו זאגרב (22:00)
קופנהאגן - בורוסיה דורטמונד (22:00)
יובנטוס - פריז סן ז'רמן (22:00)
מכבי חיפה - בנפיקה (22:00)
מנצ'סטר סיטי - סביליה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully